Spring naar bijdragen

Maandag 11 maart 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Suzie
Niks mis met positiviteit! En ik heb ook zo'n man hoor die 's maandags weer fluitend naar z'n werk gaat en er geen moeite mee heeft. Maar ik vind de weekenden nu eenmaal leukerquote>


Moet nog een beetje wennen aan de weekenden zonder alcohol, maar ja, weekenden zullen altijd wel leuker blijven dan de maandag. Fluitend naar mn werk hoeft nou ook weer niet hoor :-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen flierefluiters.

een lange dag de kou in

weekendje weg voorbereiden

met 2 maatjes.

een beetje zon had leuk geweest

maar eigenlijk zijn we zulke

klessebessen dat we dat toch niet

merken zolang we in de auto zitten.

De geplande fietstocht zal wel een

wandeling worden vandaag, ook leuk

en kletst wel zo lekker met drieen.

fijne dag mensen

en houd het zo droog

als je wilt, zou onze Had zeggen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frums!

Lieseke meldt zich!

Manlief is vandaag jarig en lekker thuis.

Voelt toch nog als een beetje weekend!

Alleen moet ik vanmiddag werken en zijn ze de nieuwe keuken aan het plaatsen :huh:

Lekkere verjaardag voor mijn schat dan!

Gelukkig gaan we vanavond uit eten bij de italiaan en ga ik zondigen met een overheerlijke shoarmapizza met véééél knoflooksaus!

Nu eerst een bakkie!

Fijne dag allemaal!

Jopie en Mark succes!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Marika. Ja iets tegen slapeloosheid is moeilijk. Iedereen heeft wel eens last van een uurtje slapen, dan wakker worden, en dan niet meer kunnen slapen. Maar misschien inderdaad even naar de h.a. om slaappillen te halen. Al is het maar voor een week of zo, zodat je even in dat ritme kan komen. slapen is zo ontzettend belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marika,

Heb je al melatonine-tabletjes geprobeerd? Dat zijn geen echte slaappillen (want daar kun je ook weer verslaafd aan raken), maar melatonine is een lichaamseigen stof. Normaal maakt je lichaam melatonine aan als het donker wordt zodat je slaap gaat krijgen. Zodra het licht wordt stopt je lichaam weer met de aanmaak van melatonine zodat je weer waker gaat worden. Soms is die melatonine-aanmaak wel eens verstoord waardoor we slecht slapen.

Bij de drogist kun je gewoon melatonine-pilletjes kopen. Ik zou dat eerst proberen voordat je aan de echt slaappillen gaat hoor.

Suzie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Harjet, dat is zeker spannend.

Wat een lange opreratie joh.

Sterkte er mee hé!

Marika, ik zweer bij melatonine om te slapen. Een potje met 500 stuks kost rond de 11, euro bij de drogisten. Ik neem er vaak 6 tot 8 en na een uurtje lezen klap ik heerlijk in slaap. Echt aan te raden en niet verslavend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Marika

ik denk ook dat het door het stoppen met roken komt, ik kan me van de vorige keer herinneren dat mijn slaap ook helemaal verstoord was. Wat raar eigenlijk dat dat zo op je hersenen werkt.
.
:)quote>


Drinken en roken neemt spanningen weg, en als je daar mee stopt komen die spanningen weer omhoog. Ja en die zullen toch verwerkt moeten worden.
Fijn dat je die tabl. hebt vanavond en eens goed kan slapen.
en morgen hebben we dan een uitgeruste Marika hier.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Allereerst een dikke pluim voor RQueenie: de eerste droge vakantie!! Goed gedaan meis.

Jammer dat je ziek was. Dat het heerst weet je natuurlijk wel, maar net in je vakantie...:angry:

Aggie: weer 3 maanden op de rails, dat verdient een slinger.

B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:B):present::light:

Jopie: sterkte bij de tandarts, misschien ben je nu al geweest! Het verhaal over jenever en kiespijn doet me denken aan een ex-vriendje van mijn zus. Eén van de eerste keren dat hij bij mijn ouders thuiskwam vroeg hij om jenever vanwege de kiespijn. Zij dronken nauwelijks en hebben met grote ogen zitten kijken hoe hij steeds lodderiger werd.:D

@ Mark: ik vreesde ook dat jullie behandeling helemaal stopgezet was, maar gelukkig niet.

Ik wens je een leerzame week in een veel betere sfeer!:present:

@ Tatum: succes met je gesprek vandaag. Girlpower!!!!

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Mijn goede humeur was gisteren opeens weg door een opmerking van een ander. Niet eens zo'n schokkende opmerking, maar ik trok het me heel erg aan.

Ik ben vervolgens om 22.30u in slaap gevallen op de bank, om 04.00u wakker geworden, naar bed gegaan en nog eens geslapen tot een half uur geleden.

Nu heb ik koffie en zo even een boterham smeren.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Marika: ik doe een druppeltje lavendelolie op mijn kussen. Als ik niet slaap probeer ik me een heerlijk plekje voor te stellen, waar ik zit en ik probeer dat zo reëel mogelijk te maken: ruisen van de wind, vogelgeluidjes, zonnetje of wat dan ook. Dan glij ik uiteindelijk in slaap.

Chapeau voor je inspanningen. Je gaat goed!!!!! Ik ben zo blij voor je.

@ Harjet: misschien proberen zoveel mogelijk bezig te blijven vandaag, des te eerder zijn de uren van het wachten voorbij. We duimen voor een goede afloop.

@ Suzie: werkse en kom er gerust tussen hoor. Er zijn een aantal oude bekenden hier, maar voor je het weet hoor je bij het meubilair.;)

Dat geldt ook voor de andere nieuwelingen!

@ Madeleine: ik was gisterenavond vroeg weg, dus ik heb geen opmerkingen gelezen. Dat gevoel herken ik wel: soms komt een opmerking ineens heel hard binnen.

Rustig van binnen bekijken of je er iets mee kunt en zo niet, dan begint het grote loslaten!

Mijn dag is van dubbelmin (gisteren) naar min veranderd. Morgen mag ik weer naar de fysiotherapeut. Vanmiddag toch weer iets aan mijn kamer doen. Alle beetjes helpen.

Succes allemaal vandaag, werkse en sterkte voor wie dat nodig heeft. Tot vanavond.

Lytse.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schreeuwen Harjet...dat helpt echt :D

doen hoor!!

1 Goedemiddag overigens.

ik heb vannacht werkelijk geslapen als een blok...ik had er vanmorgen helemaal dikke ogen van die maar moeilijk weg trokken.

zometeen een lekkere dikke trui aan en goed inpakken, en aan de wandel met de hond.

het bevalt me wel zo'n uurtje in de middag lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Lissy hier gaat het prima.

Ja het lijkt net of dat je persé verplichtingen moet hebben waardoor dan minder of niet drinkt. Jammer want zo laat je het helemaal afhangen van een situatie. Maar heb je ook hobby's?

Morninkjes Lytse. Goed geslapen lieverd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...