Spring naar bijdragen

woensdag 13 maart 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ RLiesje: wat een verhaal! Inderdaad maar eerst eens goed slapen en dan morgen een advocaat of zo.

@ Irunalone: fijn dat je je weer gemeld hebt. Vandaag weer opgestaan en dapper verder!

@ Jootje en Acer: ook voor mij weer droog afmelden vandaag.

Voor allemaal welterusten en slaap lekker. Morgen maken we er weer een mooie dag van!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

log even in voor jen omdat ze meldt steeds zo moe te zijn. dat had ik ook en, ik heb het hier al eerder geschreven: in het ziekenhuis c2 zeer pijnlijke en grote vitb1 inj. gekregen, ondanks dat ik het zelf geregeld innam, toch een giga tekort, terwijl mijn leverfuncties goed waren. vraag dus specifiek daarna als je bloed laat prikken.

ik ben steeds van plan een updat te geven, maar alles gaat zo moeilijk dat dat heel veel tijd en energie kost.

zit nu met li hand te typen,.

\het gaat verder goed, maar ben het zat.

mensen die per pb steunen dank!! doet me goed. noem geen namen omdat er nogal eens neg. over ps's geschreven wordt. mailbox was ook vol want mijn hoofd ston d een week niet naar pc openen.

heb een toetsenbord met letters gekregen, maakt het wat makkelijker.

verslag van bezoek travel houden jullie te goed. wat eeen aanpakker is dat.

ben blij dat ze hier weer schrijft, kort en bondig met een vleugje humor.]\niet drinken gaat nu goed.

van alle stress wel weer gaan roken, helaas. is ook niet goed voor de genezing.

di weer naar zh.

hoop dat het mooie rooie gips er dan af mAG. IS WEL EEN VERBETERING met het vorige.

tot later, welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marjo. 't Is iets ouds van Jan Fabre. Katten gooien in het Antwerpse stadhuis.

Ze voerden daar nu een gesprek over. Op tv. Na al het * over de nieuwe paus.

En toen zei iemand: "Als je je druk maakt om die katten, dan heb je geen échte problemen'.

Nou, als je je níet drukt maakt om kunstenaars die met katten gooien, dan heb je volgens mij alleszins een zéér echt probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...