Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 goedemiddag!! RL..wat knap van je meis!!..dikke:sun: ik ga de meest vreemde dingen doen als ik een vlaag krijg..zoals het plafond stofzuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Lytse het was zeker 3D hé? Ik heb dat nog nooit gezien maar het lijkt me prachtig. Ja hoor ik heb ïn de ban van de ring"heel vaak gezien. Houd ontzettend veel van dat soort films. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Harjet Lenie, hahaha, dat is een goeie! Ik ben nu met een hengel met muis de poezen aan het vissen. Er zit kattenkruid in dus ze worden helemaal maf! voor jou lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 ja het moet soms ook gebeuren he?..nou ja dan maar als ik een vlaag krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 of de bovenkant van de keukenkastjes...dat vind ik ook zo'n bagger klus. zie je?..ik hou je wel bezig hoor hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Bol, het was inderdaad 3D. Muts als ik ben, duik ik weg als dingen op me af komen! Manlief maar lachen! Je zit er echt middenin en ook het geluid komt van alle kanten. Het enige dat je nodig hebt is een bril en die verkopen ze aan de kassa. Hij kan ook over een bril heen (zoals in mijn geval). Wat was die bioscoop duur zeg, 12 euro p.p. en niet eens reserveringskosten o.i.d. erbij! RL: knap dat je alles weggegooid hebt. Zorg dat je nu voldoende en gezond gaat eten en drinken! Daarna of iets leuks doen, of gewoon klusjes, als de tijd maar voorbij gaat. Wat zal jij vanavond trots zijn op jezelf. En bedenkt goed: Niets is het waard om te gaan drinken! Aan allemaal een fijne dag toegewenst en veel sterkte voor wie het nodig heeft (o.a., RL en Harjet). De plicht roept! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Wat lief Lissy! Je krijgt ze keer vier terug van mijn dames (die nu de muis aan draad aan stukken hebben gescheurd)! Lyts, thanx lieverd! Ik kom er wel. Voel me nu al beter (zonder die tweede, hihi). Lenie, kom maar op met nog een maf klusje, de onderkant van mijn pianotoetsen poetsen ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 excuus, internet lag er uit. nou bv RL.. of de plinten boenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Lieve mensen, ik ga even naar de film. tot later. RL en Harjet sterkte en houd de moed erin! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Goed plan, moet ik eerst wel alle stof verwijderen om de plinten zichtbaar te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Veel plezier Joris! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 ja echt van die kl... klusjes die je laat versloffen. ideale klusjes zijn dat om je "trek-tijd" door te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 ik weet nog een leuk klusje... gehaktballen maken.. ga ik nu doen ..haha kop op meis. ik blijf wel ingelogd, maar ben er even niet zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik heb nog zo'n leuke klusje te doen... Gaf net de dames te eten, besluit er eentje alles naar binnen te schrokken om vervolgens alles weer uit te kotsen... En ja ik hou nog steeds van mijn poezen, hihi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Mmmm gehaktballen! Heb ik zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 wat let je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ja... de loop naar de supermarkt met het alco-schap... Ik vraag mijn man of hij straks als hij thuis is of hij gehakt wil halen! Ga ik mijn beroemde (en beruchte ) gehaktballen maken voor vanavond! Of ik kom gewoon bij jou eten, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Krekel, Van harte gefeliciteerd en ga zo voort. Je doet het goed. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 dat vraagt om een receptje RL ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Hoi Akelei, Beetje up en down. Verder gaat het wel. Moet me ook wat los maken, er is zoveel meer. Je niet roken gaat klasse. Mijn complimenten. Hou vol hoor. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 shame on me!!!! :$ Krekel!..gefeliciteerd joh!! nou ja...en fijne rest van de dag nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Originally posted by: Runningliesje Ik vraag mijn man of hij straks als hij thuis is of hij gehakt wil halen! quote> Misschien dat je man nog wel een leuke activiteit voor jullie tweetjes weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 vast wel Chris.. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Originally posted by: chrisjeliefMisschien dat je man nog wel een leuke activiteit voor jullie tweetjes weet.quote> A dirty mind is a joy forever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 volgens mij hebben er meerdere een dirty mind vandaag als ik naar mijn FB kijk... inclusief me...haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden