Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

goedemiddag!!

RL..wat knap van je meis!!..dikke:sun:

ik ga de meest vreemde dingen doen als ik een vlaag krijg..zoals het plafond stofzuigen :D

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Lytse het was zeker 3D hé? Ik heb dat nog nooit gezien maar het lijkt me prachtig.

Ja hoor ik heb ïn de ban van de ring"heel vaak gezien. Houd ontzettend veel van dat soort films.

Geplaatst

Bol, het was inderdaad 3D. Muts als ik ben, duik ik weg als dingen op me af komen!:D

Manlief maar lachen! Je zit er echt middenin en ook het geluid komt van alle kanten. Het enige dat je nodig hebt is een bril en die verkopen ze aan de kassa. Hij kan ook over een bril heen (zoals in mijn geval).

Wat was die bioscoop duur zeg, 12 euro p.p. en niet eens reserveringskosten o.i.d. erbij!

RL: knap dat je alles weggegooid hebt. Zorg dat je nu voldoende en gezond gaat eten en drinken! Daarna of iets leuks doen, of gewoon klusjes, als de tijd maar voorbij gaat.

Wat zal jij vanavond trots zijn op jezelf. En bedenkt goed:

Niets is het waard om te gaan drinken!:present:

Aan allemaal een fijne dag toegewenst en veel sterkte voor wie het nodig heeft (o.a., RL en Harjet). De plicht roept!

Lytse.

Geplaatst

Wat lief Lissy! :present:

Je krijgt ze keer vier terug van mijn dames (die nu de muis aan draad aan stukken hebben gescheurd)!

Lyts, thanx lieverd! Ik kom er wel. Voel me nu al beter (zonder die tweede, hihi).

Lenie, kom maar op met nog een maf klusje, de onderkant van mijn pianotoetsen poetsen ofzo :D

Geplaatst

ik weet nog een leuk klusje...

gehaktballen maken.. ga ik nu doen ..haha

kop op meis.

ik blijf wel ingelogd, maar ben er even niet zeg maar

Geplaatst

Ja... de loop naar de supermarkt met het alco-schap... Ik vraag mijn man of hij straks als hij thuis is of hij gehakt wil halen! Ga ik mijn beroemde (en beruchte :D) gehaktballen maken voor vanavond! Of ik kom gewoon bij jou eten, hahaha

Geplaatst

Hoi Akelei,

Beetje up en down.

Verder gaat het wel.

Moet me ook wat los maken, er is zoveel meer.

Je niet roken gaat klasse.:) Mijn complimenten.

Hou vol hoor.

Groet. :present:

Geplaatst
Originally posted by: Runningliesje
Ik vraag mijn man of hij straks als hij thuis is of hij gehakt wil halen! quote>

Misschien dat je man nog wel een leuke activiteit voor jullie tweetjes weet.
Geplaatst
Originally posted by: chrisjelief
Misschien dat je man nog wel een leuke activiteit voor jullie tweetjes weet.
quote>

A dirty mind is a joy forever

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...