erik Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 DAGPACT 17/12 Jackie Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 DAGPACT 17/12 Jackie Erik Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 DAGPACT 17/12 Jackie Erik Lidia Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Meld me toch nog maar even hier droog af, want zie dat er nog veel te lezen valt op de dagdraad en val liever niet midden in een discussie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 'k vind dit dagpact draadje toch wel prettig. 'k heb gewoon niet veel te melden de laatste tijd. Hier kan 'k me op 't dagpact zetten en de boel verer de boel laten. En me afmelden voor de nacht. Wat 'k dus nu ga doen. Welterusten allen. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Gisteren droog gebleven DAGPACT 18-12 Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 DAGPACT 18-12 Erik Smikkie miranda Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Originally posted by: SmikkieErik open je geen nieuw dagdraadje? Je bent erg chaggy, komt ws door het niet roken.quote> Nee om 6.10 moest ik nog eten, tas pakken en weg, vroege dienst. Ben volgens mij niet zo chagrijnig en als ik dat al ben komt het door de sfeer op ADB vooral vandaag en niet door het niet roken. Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 DAGPACT 20/12 Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 DAGPACT 21/12 Gunn 'k ga slapen. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 DAGPACT 22/12 Gunn 'k ga slapen. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ik ook truste:lips: (mooie film gezien A Royal Affair) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 DAGPACT 23/12 Gunn 'k ga slapen. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 DAGPACT 24/12 Gunn 'k ga slapen. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 He Gunn hoe gaat het met je? Je kiest er duidelijk voor om even alleen te zijn in wat inmiddels een prive dagpact geworden is. Is prima. Ik lees eigenlijk net pas je laatste onderschrift goed, wat een mooie! Fijne kerst Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 heee Gunn waar blijf je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 DAGPACT 25/12 Gunn 't gaat redelijk mensen. Als in, 'k drink niet. 'k wou dat 'k me lichamelijk wat beter zou voelen. Hmm, misschien maar weer eens naar de dokter? Wel zo verstandig. Goed, 'k ga slapen. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 DAGPACT 26/12 Gunn 'k ga slapen. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 DAGPACT 27/12 Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Dank je, Wijfie. Ja, 'k klauw me er redelijk door heen. Langzaamaan pierced ook de realiteit wat harder door. Een bekend fenomeen. Niets wordt meer gefilterd; Glashelder en keihard komt 't door! Met alle onrust en trillingen van dien. Kruidenthee biedt daar geen verlichting in. Al drink ik er liters van (wat 'k soms ook doe). Foei, 2013... 'k zie 'm niet met vertrouwen tegemoet. Nu ja, we gaan 't bed maar weer eens opzoeken. Morgen verwacht 'k iemand van de Hulpverlening. Dus dan moet 'k een beetje fit zijn. Rust! Dat heb 'k nu hard/veel nodig. Welterusten allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Truste Gunn...niet mooier vertellen dat het werkelijk is morgen met die hulpverlening<daar zijn ze voor> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Hee Gunn, Het lukt je nog steeds. Goed man! Morgen gewoon open kaart met die hulpverlening hoor. Daar zijn ze voor. Dat vertrouwen in 2013 komt heel voorzichtig aangeslopen en wordt steeds sterker. Je zult het zien en beleven! Hou vol! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Lone Warrior. Warring. Against all odds. To the End. DAGPACT 28/12 Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Gunn, still going strong! Ik doe met je mee, maar we staan weer op de dagdraad. Ben je de Kerstdagen goed doorgekomen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 DAGPACT 29/12 Gunn Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden