lidia Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Hoi Rosa en Erik, zo streng is het natuurlijk ook niet bedoeld! Zelf zou ik ook niet de pc weer aanzetten alleen daarom, maar het kan toch de vlg. dag of de e.v. keer dat je je weer op het dagpact zet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 15-12-2012 DAGPACT: Albert Lytse miranda kunsie Rosa Erik Lidia Krekel Wijfie Jackie Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Ik ook en tegelijk v/h niet-roken pact dat ik met mezelf heb afgesloten. Als ik zou drinken, gaat dat zeker mislukken. Heb wel een beetje zo'n ontwenningshoofd, maar denk dat dat eerder komt v/h niet meer drinken, na een terugval van meer dan een week dan v/h gebrek aan nicotine. Goed, we hopen lekker te slapen en morgen er weer voor te gaan. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Ook voor mij vandaag weer droog. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 @Lidia, dat vind ik prima, ik meld me dus nu droog af voor gisteren. en Lidia, zullen wij een niet roken pact doen vandaag? Dit wordt dag 4 voor mij. Dagpact Zondag 16-12 Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Originally posted by: erik@Lidia, dat vind ik prima, ik meld me dus nu droog af voor gisteren. en Lidia, zullen wij een niet roken pact doen vandaag? Dit wordt dag 4 voor mij.Dagpact Zondag 16-12 Erikkunsiejackie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Originally posted by: JackieHallo hallo halloIkke lekker droog!!! Is er al een nieuw dagpact geopend??Zoniet here we goooooooooooDAGPACTJackiekunsieVoel me super vandaag: zonnetje schijnt, dagje shoppen met mijn ventje voor de boeg, kerstmarktje doen (raar in het zuiden bij 15°) en een super gesprek gehad met mijn ventje gisteren: confronterend maar het deed goed alles in open op tefel te leggen.Vertel er morgen meer over. Nu snel douchen en hup kleertjes aan om te vertrekken!!!Have a great day!!!!!!!!!!!!Vele knufs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Originally posted by: kunsie Originally posted by: JackieHallo hallo halloIkke lekker droog!!! Is er al een nieuw dagpact geopend??Zoniet here we goooooooooooDAGPACTJackieVoel me super vandaag: zonnetje schijnt, dagje shoppen met mijn ventje voor de boeg, kerstmarktje doen (raar in het zuiden bij 15°) en een super gesprek gehad met mijn ventje gisteren: confronterend maar het deed goed alles in open op tefel te leggen.Vertel er morgen meer over. Nu snel douchen en hup kleertjes aan om te vertrekken!!!Have a great day!!!!!!!!!!!!Vele knufsquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Dagpact Zondag 16-12 Erik kunsie jackie Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Goed gedaan Rosa;) Ik maak er elke keer een zootje van als mijn naam er bij moet! Zucht.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Dagpact Zondag 16-12 Erik kunsie jackie Rosa Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Kunsie, gewoon alle Q's weghalen en de overtollig text verwijderen. Gewoon blijven oefenen, gaat je vast wel lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Dagpact Zondag 16-12 Erik kunsie jackie Rosa Albert Lytse miranda Krekel goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Dagpact Zondag 16-12 Erik kunsie jackie Rosa Albert Lytse miranda Krekel Wijfie Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Kunsie, ik snap ook niets van die Q's en zo, maar doe het met kopieëren en plakken, is al moeilijk zat voor mij en dus een goede oefening. Erik, O.K. zie je op de rookmelder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Okay, dit is geen goed teken. Ik durf me pas tegen 't einde van de dag op 't dagpact te zetten. Onder 't mom van 'teleurstelling voorkomen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 @Borretje, Feitelijk wel. Terwijl 'k weet dat 't nooit meer kan. Argh, nooit...! Rotwoord! 't komt voor mij overeen met nooit meer gelukkig zijn. 'k leef wat langer, maar niet bepaald gelukkiger. 't is een mindset, zeggen ze dan. Kan wel wezen, voor mij werkt 't niet! Ahwel, genoeg weer. 'k ga eten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Dagpact Zondag 16-12 Erik kunsie jackie Rosa Albert Lytse miranda Krekel Wijfie Lidia Gunn 't is 20:00 uur. Gevaar geweken. Morgen om 08:00 weer gevarenzone. Een twaalf uur durende dagelijks terugkerende martel marathon. Joechie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Gunn, geldt ook voor mij. We gaan samen de strijd aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Originally posted by: rosa45Gunn, geldt ook voor mij.We gaan samen de strijd aan?quote> Ik wil geen strijd voeren, ik wil leven! Mag dat ook?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 goeieavond, wou me even afmelden slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 ik ga ook droog slapen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 ik meld me ook heerlijk droog af, welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Ook mij is het gelukt, was niet zo moeilijk als niet roken vandaag. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Originally posted by: borretjeGunn; Waarom ben je gestopt met drinken?quote> Omdat m'n lever bijna uit m'n buikholte puilt. Hij is enorm vergroot en voelt zwaar aan. En 't is nog maar de vraag of 't goed komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden