Spring naar bijdragen

23 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Will, drinken op je werk, ben jij gek?

weggooien die hap, en wel fijn dat je het meldt hier.

jouw werk is te gevaarlijk met drank, en het brengt

je nog verder naar af he. Kom op joh, het hoeft

meer één keer goed fout te gaan he en daar is het leven te kostbaar voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag nachtbrakers,

Ik kom me even droog afmelden, maar Will, jongen, waar ben je mee bezig!

Niet drinken op je werk! Als het bij jou fout gaat is de schade niet te overzien! Dat weet je zelf ook wel. Weggooien man!:angry:

@ Gunn: ik mis je ook al een paar dagen. Waar ben je? Gaat het wel goed met je?

@ Kunsie: leuk je nog even te zien, maar ik zit al half te slapen.

@ Jootje: gaat het goed?

Welterusten dus voor allemaal. Morgen om 11 uur bij schoonma op de koffie zijn, dus ik meld me waarschijnlijk daarna wel weer.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht: "Als de Refusal op is en zo goed als uit mijn lichaam, dan ga ik maar weer drinken". Ik had er ook echt zin in. Lekker een kratje kopen in de supermarkt, koud zetten in de koelkast, half uurtje wachten, openklikken en opdrinken. Heerlijk! Dat leek me echt!

Vanmiddag was het zover. Het mocht van mezelf. Ik stapte naar de supermarkt en keek in het rond. Ik moest een halfje brood hebben, voor in de diepvries, een bakje champignons voor de champignonsaus bij de broccoli en een fles cola light. Ik draaide me om en keek richting in de richting van het bier, maar niet echt naar het bier. Ik keek in mijn winkelmandje en vroeg me af of ik nog meer moest. Nee, dat was het wel. En dus liep ik naar de kassa.

Vanavond, tijdens een reclameblok, kwam 'mijn bier' op de televisie. Normaal zou ik smachtend zitten kijken, bijna applaudisserend op de bank hebben gezeten, maar het deed me niets. Leuk, een reclame. Meer was het niet en zapte weg.

Ben ik nu genezen? Ha, nee natuurlijk niet. Maar vond het wel grappig dat ik gewoon geen zin had in bier, dat de reclame me niets deed en dat ik bij het woordje kroeg, niet gelijk aan het merk bier dacht. Het lijkt rustiger te worden in mijn hoofd. Andere gedachten komen in beeld. Ach, dat vind ik wel mooi. Het is even uit mijn gedachten. Ik moet het niet meer van mezelf. Het mag. Maar omdat ik het nu van mezelf mag, hoef ik niet meer? Zoiets? En ik heb nu nog steeds geen trek. We zullen zien wat de toekomst brengt.

Welterusten iedereen! Ik moet maar weer eens naar mijn bedje. ;)

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...