Spring naar bijdragen

ja het is weer maandag maar geen weer


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: acer
Originally posted by: Lytse
Is Acer nu een jongetje of een meisje? Ik dacht een jongetje, maar Bol niet!
quote>


Het is een jongetje, hahahaha!!
quote>



Nou dat misverstand is nu dus ook uit de wereld! :D
Hoe dan ook een hele gezellige dag Acer!

@ VM: deze keer had ik wegens tijdgebrek, een slinger gerecycled van AR. Het is minder moeilijk dan je denkt en als je eenmaal een paar icoontjes achter elkaar hebt, dan Ctrl c en Ctrl v tot hij lang genoeg is.

Nu eindelijk eerst verder lezen.

Der wortels en schol waren lekker!

Lytse.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ AR: goed gedaan jochie! 900 gr. spinazie! Lekker.

Mij boeit die IQ discussie niet erg. Het verschilt ook nog in de loop van je leven.

VM had het over haar EQ en het is jammer als je daar lager op zou scoren, want dat heb je continu nodig in het dagelijks leven. Je bent nu eenmaal niet alleen op de wereld.

Als je je werk leuk vindt is dat toch het allerbelangrijkste. Kijk naar Jopie die nu buschauffeur is!

Je moet natuurlijk wel voldoende verdienen om ervan rond te komen!

@ HTS: zielig een aangeschoten hert! Ik ben heel hypocriet, want ik lust graag hertenvlees, maar als ie dan toch dood moet, dan wel afdoende graag. Ik hou niet van aangeschoten!;)

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is bijna 20.00u en met een beetje hekswerk heb ik alles gered.

Ik heb van goede vriend Appie een Chocolade Kersenschuit gekregen. Ik moest nog sigaretten hebben en dus afgerekend en toen legde hij dat zoete ding onder mijn sigaretten. Zegt ie:"Misschien compenseert het zo nog een beetje". Grrrr, ik ben op dieet beste vriendelijke man. Het mag dan in geld compenseren, maar niet in gewicht haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Acer een jongetje Lytse??? Wat een teleurstelling zeg, daar knap ik nou helemaal op af.:P

Wanneer zet je eens wat foto's van jouw schilderkunst.

Verder ben ik druk bezig op Marktplaats om een lief kameraadje voor Puck te kopen. Valt niet mee.

Had gisteren wel gereageerd op iemand maar kreeg naderhand een waarschuwing van Marktplaats dat dat niet safe was.

Maar zit nu op een foto te wachten van iemand die een kleintje heeft. Misschien gaat dat wel door. Puck is helemaal blij zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het spijt me, ik kreeg weer een berichtje van onze vriend Tactive...

ik wilde antwoorden met een clipje (t was niet bambi maar kwam in de buurt)

maar dat mag/ kan niet zoals het op meerdere fora verboden is om je mening te uiten.

Dat zal dan gevolg zijn van Wilders denk ik dan maar he..

ach met mijn EQ van minus nul...

ik zal het toch nooit snappen.

Dus , loslaten dan maar weer he??

Alleen ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net even aardig geweest (voor mezelf). Wederom kreeg ik een phisingmail van, zogenaamd, mijn bank. Mijn rekening is geblokkeerd en of ik even op de link wilde klikken. Ehmz... Wat dacht jezelf? Maar dit keer was de mail bijna in foutloos Nederlands en zelfs de bedrijfsgegevens van de bank waren onderaan de mail toegevoegd. De bank was hier al van op de hoogte, dat de mails steeds professioneler worden. Stomme oplichters! Vraag me trouwens nog wel steeds af waarom dezelfde oplichters toegang willen tot mijn emailadres. Want ook krijg ik zogenaamd berichtjes van mijn provider en of ik daar ook even op wil klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey maar ernstig, madeleine!!

dat is tegenwoordig echt een probleem he!!

die phishing mails

dus miss morgen toch maar es naar je bank gaan en voorr alle zekerheid....

hotsepots, alles ok daar? Verder? Buiten dat het buiten extreem, vladivostok koud is enzo.................................................;;;;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De man van de bank wist mij te vertellen dat ze vragen om een telefoonnummer en je vervolgens bellen om te vragen om de identifiercode en boeken zo geld over naar hun eigen rekening. Sluwe vossen.

Trouwens, even terugkomen op vanochtend. Ik vind het niet erg om te weten dat ik niet zo slim ben als een ander, ook vind ik het niet erg dat mijn IQ niet heel erg hoog is en dat er altijd mensen slimmer zijn dan ik ben, maar ik zou het wel erg vinden als ik dommer blijk dan de mensen waar ik nooit tegenop gekeken heb (Nee, kijk op niemand neer. Maar in sommige gevallen meen ik slimmer te zijn dan een ander). Ik wil ook niet vast blijven zitten in nutteloze banen en altijd, mijn hele leven lang, denken dat ik beter kan.

Nu was ik vanochtend iets kort door de bocht. Want als ik de toets niet zou halen, dan zou het betekenen dat ik per definitie dom ben. Nee, als ik de toets niet haal, dan moet ik mezelf een gigantische rotschop geven en me aanmelden voor de volwassenen school en alsnog mijn vooropleiding halen, waar ik in het verleden wel aan ben begonnen, oersaai en niet uitdagend vond en dus ook maar snel weer ben gestopt. Een toets maken en dan terecht komen waar je wilt komen, is geweldig. Maar er leiden meer wegen naar Rome. Mijn weg is misschien de kortste, maar is het de juiste?

Het leven is gewoon nutteloos momenteel. Ik zit hele dagen thuis, heb behalve internet, winkels en ouders, geen interactie met mensen. Ik ben onzeker van mezelf en soms nog onzekerder van mezelf. En ik moet nu gewoon iets doen. Ik heb nog 30 werkjaren te gaan, nog 40 leefjaren voor de boeg, hopen we, en dat moet ik niet willen invullen met allemaal dingen die ik niet kan, er zullen toch ook voldoende dingen die ik wel kan? Net als anderen? Maar ik ben de weg in dat opzicht even kwijt. Heb het gevoel vast te zitten. En ik kom niet verder. En voel me nutteloos, waardeloos etc. Tja, zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij gaat het goed Vlaamzzzmeizzje. Al een lange tijd niet meer gedronken op 1 misstap na.

Druk met mijn werk. Ik ben nog altijd dankbaar dat ik werk heb dus ik klaag niet.

Zaterdag ben ik jarig dus ook druk met het huishouden om alle vergeten hoekjes te stoffen en het hier spic&span te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...