Tatum Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Lenie, vertel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 ach, hij woont 6 huizen bij je vandaan haha hij is een schat hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Bij mij vandaan? Ik denk dan te weten welk huis je bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Oef, dat is wel moeilijk wijffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 dat denk ik ook Tatum..whahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Wijfie, ik vind het ook lekker rustig zonder die extra gevoelens. Voorlopig blijft het ook zo. Ik word zelden verliefd. Maar leuke aandacht blijft altijd wel leuk natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 daar ben ik het niet mee eens...die extra gevoelens geven je een boost en een beter humeur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 pb niet gelukt tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Jawel gelukt, Lenie. Ik had er alleen niet op gelet. Dit soms ook half op mijn boerderijtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 ah nee, een FV-fan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Wat is een FV-fan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 farm-ville Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Ik hoef niet zo nodig vlinders, maar wel behoefte aan iemand die elke ochtend koffie zet en de vuilnis wegbrengt. Vandaag heb ik niet gedronken. Het geld is ook wel op. Begin van de nieuwe maand staat voor de deur. Misschien moet ik me gewoon een schop onder de kont doen. En weer verder gaan. Het lijkt alleen zo ver weg continu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 hahaha die Madeleine... mag ik je ook een schop geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Zonder Faceboek heet dat Farmerama. Ja inderdaad. Madeleine, heel goed dat je doorgaat met niet-drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Als je niet te hard schopt, mag het. Ik zal zo eens gaan opstaan en wat in huis doen. Ik denk dat ik mijn bed eens ga verschonen. Kan ik vanavond heerlijk onder een fris dekbed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 zo deed ik Landleven... ik ben gelukkig ook daar van afgekickt... wat een drama soms..helemaal geobsedeerd. enige wat ik nu nog doe is Words via FB.. ( ook niet altijd.. sorry Sha) nou ik huppel even naar de winkel...tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Originally posted by: MadeleineAls je niet te hard schopt, mag het. Ik zal zo eens gaan opstaan en wat in huis doen. Ik denk dat ik mijn bed eens ga verschonen. Kan ik vanavond heerlijk onder een fris dekbed.quote> heb ik ook gedaan..lekker!ennuh.. *klets* een schopje achter uwe bips.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Tatum, Jij ga toch alleen op vakantie deze zomer. Wel avontuurlijk hoor, wie weet wat je daar tegen het lijf loopt........ Kennen jullie die film van Shirley Valentine nog? Zo lekker romantisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Even mijn neus laten zien Geniet van achter het raam van de zon vr gr bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Das toch iedere keer weer die rotsmoes die we onzelf aanpraten hé Madeleine. Tegen beter weten in. Goed dat je vandaag niet gaat drinken. Weer de draad oppakken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 toch niet met een bacootje hé Baco;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 zo, even een koppie thee, en dan aan de kokkerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 hey Aggie.. alles wel mop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 sorry sorry, was even aan het Appen met m'n vlam...haha jij bent toch altijd braaf Ag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden