lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 goeie zonnige morgen weer frummers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 en Jenneke; hier in ned. is het wel degelijk vollemaan, en een hele krachtige ook nog met die prachtige heldere hemel. Bol, jammer, nu proef je je ijs niet meer. of ff eerst stomen dan maar en dan aanvalluh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Moggeh Jane. Ik wil me vandaag echt aan mn plan houden! De keuken een goeie beurt geven, en de badkamer ook. En ook naar de bouwmarkt omdat ik 2 tl buizen moet vervangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 wat doe je dan nog hier? mijn cursus begint pas om 10.30 uur, ik heb nog een brood in de machine die mee moet, en ik zit nog aan mn ontbijt; wat heb jij voor excuus Mups? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Mup ik denk dat je omgeving die verandering ook ziet maar het veel makkelijker accepteert. Vaak weten mensen niet wat voor 'n strijd daaraan vooraf gegaan is. Weet je Jane, ik ben sinds gisteren gestopt met ijs. Voorheen nam ik iedere avond toch een flinke klodder, maar sinds een paar dagen had ik eigenlijk die behoefte aan ijs niet meer. Dus ben ik er mee gestopt en ik moet je eerlijk bekennen dat ik het gisterenavond niet gemist heb. Nu nog de vla met chocoladestukjes s'middags niet meer en dan word ik supperslank. Yes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 ik eet beiden zelden Bol, vooral vla niet, ijs wil ik soms met zoon mee-eten. Maar mijn calorieen komen meestal weer uit de hartige sector; nu geroosterd brood met pesto, 1/2 basilicumplantje erop en oude kaas:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 ik denk dat Mups Tatum achterna is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 DAGPACT Albert Lytse rip Queenie Tatum Miranda Joris Acer Mooie dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 nog geen paasschuimpje op klikspaan! maar idd dat was een van mijn vele zwakheden. goeiesmorgens zeggen wij trouwens meestal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Originally posted by: jopieneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebol, wat doe je me aan???????????????? )quote> Oké oké no panic ik ga wel weer aan het ijs en de vla. Doe ik alleen maar om jou een plezier te doen hé?Wat voor 'n auto Jopske? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 ahhh één posting gemist van Jops die waarin ze me lui noemt. Nou, mn brood is klaar en staat uit te dampen. (waarom bak ik die altijd voor anderen?) Gauw inpakken en wegwezen, het is markt vandaag en ik mag nog broodjes voor mezelf kopen. vers afgebakken en 8 voor €1,=, daar kan ik niet tegenop; allemaal verschillende soorten. Oh jongens wat een weer weer:rose: heb een zonnige dag en een zonnig humeur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Originally posted by: jane4wat doe je dan nog hier?mijn cursus begint pasom 10.30 uur, ik heb nog een brood in de machine die mee moet, en ik zit nog aan mn ontbijt;wat heb jij voor excuus Mups?quote> :$Eerst nog even ontbijten. Ik ben al weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 ik weer even terug dan zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Jemig, wat veel berichten al op de vroege donderdag... Waar staat de laatste dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Dankjewel Mupke (voor op de dagpact zetten), Ik ben er nog tot maandagochtend. In de middag vertrek ik richting Parijs en zuidelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Alles gedaan wat gedaan moest worden deze week, de rest van de dag vrij in te vullen. (Behalve dan vanavond, dat is mijn vaste debielenavond, lekker timmeren en zagen) En morgen een paar daagjes op reis, normaal zou ik gaan kamperen maar die tijd is voorbij, met Pasen kampeer ik niet meer. Tenminste dit jaar. Gister ook nog 200 euro verdiend, was iets vergeten in mijn aangifte in te vullen. Dus alsnog gedaan. Joris ik wens jou in ieder geval veel plezier in het Franse, lijkt me erg leuk wat je gaat doen. (Ik heb zelf voorlopig genoeg te doen aan mijn eigen huis.) En niet stiekem met een groepje er tussenuit knijpen hè om drugs te gaan gebruiken. Ik weet van de Pinkster Land dagen in Appelscha, een anarchistisch gebeuren waar drank ook uit den boze is, dat er wel degelijk gedronken wordt. Dat heb je zo met die anarchisten, die houden zich niet aan de regels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Maar die drinkers zijn dan ook geen echte anarchisten. Een echte anarchist verlaagt zich niet tot slaaf van de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Hey Jaap lekker dat je dag verder vrij kunt invullen vandaag wat ga nu doen ipv kamperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Nu ga ik naar een B&B. Ergens aan zee. Ja lekker hè, mijn huiswerk voor het UWV viel me mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Dat klinkt ook niet verkeerd Jaap met een beetje mazzel wordt het misschien iets warmer en kunnen jullie nog lekker wandelen langs het strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Het zal er vast van komen en ik neem mijn zwembroek mee. Als er op nieuwjaar mensen gaan zwemmen, kan het nu ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 daar heb je wel gelijk in maar liever jij dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Heb jij nog paasplannen eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Nee helemaal niet heb er verder ook niet zoveel mee eerlijk gezegd. Beetje rust om me heen en ik ben allang blij. nu opmaken voor het werk verplichte visiemiddag met documentaire vooraf over autisme wil ik ook graag heen dus nu hup hup nog fijne middag Japio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Doei doei, autisme, daar heb ik er vanavond ook weer 1 van. Die kan me een potje netjes binnen de lijntjes schilderen. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden