chrisjelief Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Truste allemaal, AR week 4 weer gered. soms hou ik mezelf voor de gek en denk ik dat ik er bijna ben, maar als ik denk aan een lekker wijntje drinken denk ik nog steeds niet aan een glaasje maar aan een fles. we houwen de moed erin. frohe weihnachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Hi Chrisje, Ik geloof dat iedereen al slaapt. Hoe gaat het met de drank? Blijft het bij denken of probeer je het ook af en toe? @AR: een maand~! Jongen helemaal niet gezien. Hierbij een slinger van me. En dat er nog maar vele mogen volgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Hee Dinah, Ook zo laat nog op? Ik heb net even gepost op "wie is wie". @ Lenie en Bolletje: morgen jullie nieuwe honden! Dat wordt een leuke dag. Nu maar afhaken en hopen dat het morgen een beetje beter gaat. Wel droog. Welterusten allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Goeie film. Maar wel zwaar verteerbaar zo voor het slapengaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Zo alle visite is weer weg. Ik heb een hele leuke verjaardag gehad. Ik wil iedereen die ik nog niet bedankt heb bedanken voor de felicitaties. Ik voel me dubbel jarig. Eigenlijk driedubbel, ik heb van bijna al mijn ex-collega's een kaart gekregen, ze zijn me nog niet vergeten, op een paar na dan. Ik heb het droog gehouden. Fijne Paasdagen!! Ha, over een kwartier is het opeens 5 kwartier later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Jen je slaapt toch niet dus dat maakt niets uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Nog een laattijdige proficiat Rosa. Fijn dat het leuk was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Dank je Jen! Een prettige bijkomstigheid is dat ik hier altijd 45 blijf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Ik ga er weer vandoor. Slaap lekker Jen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden