chrisjelief Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Goedemorgen allemaal, De tafel staat gedekt met geurende koffie, paasstol, heerlijke versgeperste sapjes en als jullie beneden komen doe ik een lekker eitje voor je in de pan. Een prachtig witte deken bedekt op dit moment de paaseitjes die mister haas bij ons in de tuin verstopt heeft zodat de kinderen ze zo echt niet meer kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Goedemorgen, Chris en Miranda en voor wie nog komen gaat! Ik schuif ook aan. Zie Cris al uitgelogd Miranda nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Nou, het sneeuwt hier behoorlijk dus inderdaad een vrolijk kerstfeest iedereen:) Moet mij nog droog afmelden van het dagpact van gisteren, dus bij deze. DAGPACT Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Gisteren was het nog koninginnedag en vandaag alweer kerst? Vreemd jaar, dit jaar. Het zal wel het jaar '13 zijn, het jaar dat niets klopt. Klopt toch?? Hier blijft de sneeuw nog niet liggen, maar het zijn wel errug dikke vlokken. Dat gaat niet lang meer duren eer het wél blijft liggen. Ik ben wakker, koffie en snel aan de gang. Aankleden en sandwiches maken. Moet kunnen dat allemaal binnen een uurtje. Daarna heb ik nog wel even voor een tweede rondje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 DAGPACT Aicha Tatum Ik vergat in mijn haast me te melden bij de dagpact Goed van je, Aicha, dat je de lijst voor mijn neus hebt opgehangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Goede morgen frummers. Lekker ik kom op de geur van de koffie af. 'Maart roert zijn staart' zeggen ze wel eens en dat klopt dit jaar helemaal, maar Chris heeft de staart weggelaten zie ik Hier vandaag trouwens een keertje geen sneeuw, wel een vriendelijk zonnetje. Tatum... ze hebben je voor een funktie gevraagd bij die club... dan hebben ze je al lang geaccepteerd hoor. En als ze dat niet doen vanwege de plek waar je woont zijn ze geen knip voor de neus waard. Maar ik snap best dat jij je onzeker voelt op sommige momenten. Je bent al zo verschrikkelijk gegroeid, dat laatste stapje waardoor je je niet meer onzeker laat maken door dit soort dingen komt ook nog wel. Zo, en nu eerst even een beschuitje smeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Kinderen zijn dol op sneeuw en eieren dus die moeten niet miepen. Hup, zoeken met die hap. Goedemorgen en een vrolijk witte Pasen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Een hele goeie morgen deze 1e paasdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Goeie morgen Dylan en Bolletje... Nog een beetje kunnen slapen Bol:D? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Morgen Yvonne en Dylan, ook fijne paasdagen toegewenst. En Tatum die lijst had ik er speciaal voor jouw neergehangen omdat ik het voorgevoel had dat je hem anders zou vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Morgen BollieWollie, begreep ik nu dat woef vandaag komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Jij ook een goedemorgen Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Modjo was het toch? Trouwens nog even een slinger voor Albert die gisteren een maand droog stond. Albert ga zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Normaal zullen jullie mij om deze tijd niet zien maar bij hoge uitzondering heb ik deze keer behoefte aan een virtueel ontbijt. Met de nadruk op virtueel. Dat zit zo: Vorige week heb ik een uitnodiging geaccepteerd voor een paasdiner. Leuk zou je zeggen. Echter, daarbij schuift ook de vader van de gastheer aan. Best een aardige man, maar een oude Duitser van het oude stempel. Zowel dag als week verloopt bij deze man volgens een vast tijdspatroon; daarvan afwijken is vrijwel ondenkbaar voor hem. Zelfs boodschappen worden wekelijks op een vaste dag en tijd gedaan. Nu hoorde ik pas gisteravond dat ik om 12 uur al verwacht word, want "vader" is gewend om warm te eten om half 12. Een half uurtje compensatie dus nog, al was vader hiervan nog niet op de hoogte gesteld. Maar ja, vanwege het tijd verzetten is het voor mijn gevoel nog een uurtje eerder. Dat betekent dus dat ik straks gevoelsmatig om 11 uur al aan de Schweinehaxe of Sauerbraten moet. Een van beide was het, dat weet ik niet meer zeker. Nu ben ik zo wie zo al geen fan van warm eten tussen de middag maar dit... brrrrr. Edoch: wie a zegt moet ook b zeggen. Kan er niet meer onderuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Ja hoor Vonnie, ik heb goed geslapen. Nog wel steeds aan het bulderen maar dat moet ik toch een beetje uitzieken. Vanochtend zei ik tegen Puck "vandaag komt er een nieuw diertje hier". Ze werd helemaal wild. Ik hoop zo dat ze zich hier thuis gaat voelen, en lekker met Puck gaat spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Originally posted by: YvonneEn als ze dat niet doen vanwege de plek waar je woont zijn ze geen knip voor de neus waard. quote> Yvonne, dat is inderdaad het stukje dat ik nog nodig heb. Ik ben de laatste tijd gegroeid omdat ik geleerd heb om uitspraken van een ander bij een ander te laten en niet naar mezelf toe te trekken.Dat moet ik ook doen omtrent mijn woning. Een mening van een ander bij die ander laten en het niet persoonlijk nemen Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Ja Aicha ik ga haar Modjo noemen, ik vind Zenda niet zo leuk. Zelda wel, want dat is een van mijn favoriete games. Maar zoals het hier altijd gaat, namen veranderen nog wel eens in het begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 DAGPACT Aicha Tatum Acer Fijne paasdagen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Hahaha, arme Dylan, nou ik wens je een genoeglijk diner toe Weet je Bol, een naam moet bij het beestje passen... en vaak merk je dat je als je het beestje eenmaal hebt, hoe kort ook die naam ook vanzelf komt, dat is tenminste onze ervaring.. komt helemaal goed hoor Tatum, lekker genieten straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Nou, Dylan, dat ook niets voor mij zijn maar geniet ervan zou ik zeggen. Bol, ik vind Zenda ook wel een hele leuke naam. Je hoort het niet zoveel. En in wat drukkere tijden kun je dan altijd roepen: Zennnnnnnn........... Is het trouwens een teefje of een reutje? En inderdaad de naam moet ook wel een beetje bij de hond passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Morgen Jopie, dat is ook toevallig dat ik het bericht naar Bol het woord zen ook noemde. Doe je het een beetje rustig aan vandaag? Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Het is een teefje Aich. Die mensen hebben haar gekocht om mee te fokken maar omdat ze een onderbeet heeft, daar niet goed voor. Slaat over op de jongen. Och en mij maakt het niets uit, het gaat mij om een maatje voor Puck. Hoop dat die twee elkaar liggen, dan is het voor mij allang goed. Ze is wel erg mooi getekend De linkerkant is hetzelfde als de rechterkant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Goeiemorgen lieve mensen, Dylan, veel succes!!! Bolletje, ik ben gewoon zenuwachtig in jouw plaats:) Tatum, bepaalde uitspraken of gedachten zeggen meer over de mensen zelf dan over jou! DAGPACT Aicha Tatum Acer rip Queenie Fijne paasdagen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 R.Q. Ja joh??? Nou ik ben niet echt zenuwachtig maar meer gelukkig dat ik eindelijk gevonden heb waar ik al lang naar op zoek ben. Ga jij vandaag nog iets leuks doen? En bij Lenie zou vandaag toch ook een nieuw huisgenootje komen? Hoop dat ze ook iets laat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Bolletje, ik ga vandaag iets heel leuks doen ; (bijna) NIETS:D Straks ga ik naar "the passion" kijken, het paasverhaal grijpt me iedere keer weer aan... Morgen ga ik naar een verjaardagsfeest, ik blijf het een leuke datum vinden om je verjaardag te vieren, 1 april. Dit jaar extra feestelijk vanwege pasen en het feit dat ze 75 jaar wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden