Spring naar bijdragen

Maandag 1 april--Paasmaandag


Jan1000

Aanbevolen berichten

Originally posted by: jane4
Jakkes Mups
ik had ooit hetzelfde na een dag sauna
kon niet verder fietsen
en ben op de grond gaan zitten
bij een lantarenpaal
het zweet kwam dwars door mijn dikke
leren jack heen, heel bizar
en ik had later echt een laagje nat in mn schoenen.
Geen idee hoe lang ik er zat; zag veel menslangsfietsen en kijken
en toen er eindelijk iemand stopte was het een aardige buitenlander die ik niet verstond
en waar ik zomaar bang van werd. Dus ik zei heel stoer dat alles goed was, stak mn duim omhoog en ook hij fietste door.
Misschien was mn bloedsuikerspiegel te laag denk ik nu, maar toen had ik geen flauw benul.
maar ik denk dat ik ongeveer weet hoe jij je voelde vandaag.
Mag je wel wat lekkers nu:Pquote>


Sorry voor het quoten. ;)
Ja, daar dacht ik ook aan, bloedsuiker spiegel. Thuisgekomen meteen een grote cola genomen.

Ik zit nu aan de toastjes, met fris en fruitig van Appie. :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wals er even tussendoor.

Ik zit met een dilemma.

Mijn refusal is op. Dat was het enige medicijn dat ik gebruikte en zelf moest betalen via mijn eigen risico van mijn verzekering. Nu heb ik sinds vier weken ook Vennogwattes en dit moet natuurlijk ook betaald worden vanuit mijn eigen risico. Ik heb nog niet het idee alleen te kunnen stoppen met alcohol zonder Refusal en dan zou de kortste klap zijn, weer beginnen met Refusal. Maar dan moet ik dus eens per kwartaal twee medicijnsoorten afrekenen en dat gaat me, in mijn beleving, omdat ik ook niet weet wat vennogwattes kost en ik er via internet niet achter kom, boven mijn pet.

Wat zouden jullie doen? Toch maar de gok wagen en nog eens Refusal bestellen? Of doorbijten en doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie
ik heb bijna 2 flessen wijn op, en ik vind dat niet echt leukquote>


Dat is zeker niet leuk. Wat doe je jezelf toch aan.
Ik ken het nog wel hoor. Die knop gaat een keer om Kunsie. Hoop zo voor je dat dat snel gaat lukken. :sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook weer waar, Jane. Maar omdat het er nu twee zijn, qua medicatie, vind ik het wat eng worden. Want het liefste, als ik niet aan mijn verslaving toegeef, doe is het geld oppotten. En dat kan niet als ik weer een herhaalrecept haal. Anderzijds, waar maak ik me toch continu druk om. Alcoholverslaving is serieus. Gezondheid terugkrijgen door Refusal is de 15 euro wel waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Aicha: wat rot van je broer joh. Het viel dus eigenlijk nog tegen, terwijl je je al zo voorbereid had op een moeilijk weerzien. Hoe reageerde hij op je hond?

Wat goed dat je toch niet gedronken hebt. Drank was onze "redding" in zulke moeilijke tijden. Toch denk ik dat je het nu beter, bewuster kunt verwerken, hoe lastig ook. Compliment voor je en een virtuele arm om je schouders: je hebt het niet gemakkelijk.:present:

@ Bollie: als hondje haar lip optrekt, kan het ook een uiting van agressie zijn hoor. Daar zit je niet op te wachten!

Ik was helemaal vergeten Ferry en Gula te feliciteren vandaag. Hierbij een slinger voor jullie beiden. Ik wens jullie een goed jaar toe. De andere jarigen natuurlijk ook, maar die ken ik niet.

:musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon::musicnote::rose::moon:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, wat lief dat je aan mij gedacht hebt vandaag. :) Het was inderdaad gisteren dat ik dat schreef.

Ik heb al besloten, nu ik de toelatingsexamen niet gehaald heb, dat ik terug ga naar school. Ik weet niet in welk tijdsbestek, want rijk ben ik niet en het geld moet toch in één keer betaald worden, maar ik ga wel doen wat ik al enige tijd had moeten doen. Ik geloof ook dat ik tijd genoeg heb om te denken hoe niet leuk de dingen zijn. Bezig zijn is toch voor de mens zijn geest het beste. Ik zit in een spiraal en maak altijd dezelfde spiraal weer rond. Tja, ik moet wat doen. Ik hoop op een goede baan, misschien een studie ernaast, maar alles lijkt zo ver weg. Soms zit je gewoon vast en ik zit vast. Drinken is niet de oplossing, maar uitstel van alles wat ik moet doen. Soms denk ik wel eens te weten dat ik het allemaal weet, maar er simpelweg niet naar handel, omdat uitvluchten het makkelijkste is. Ach, en hoeveel weet ik nu helemaal? Ik was 21 en dacht het ook allemaal te weten. Ik ben nu 30 en denk het allemaal te weten. En straks ben ik 50 en noem ik 30-jarigen snotneuzen. Wat een leven. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...