Tatum Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 En Rosa, wat je ook liet beginnen, je lost er niets mee op om door te gaan met drinken. Echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Tatum ik heb helaas gedronken, niet zo veel gelukkig, en ik ga morgen mijn knietjes weer afvegen en bek op het stuur. En neem morgen de eerste weer niet (allemaal clichés) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Akelei, ik had nog veel drank in huis omdat ik laatst jarig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 En Akelei, die drank is nu bijna helemaal weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Dan maar cliché, dat mag hoor! Maar probeer verder het drinken te laten, zodat je je morgen niet zo ontzettend rot voelt. Zou je de rest kunnen weggooien? Wordt maar boos Rosa! Die snertdrank!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Ik voel me nu zo moedeloos, leer ik het nu nooit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Dat zou ook nog een soort van afscheid kunnen zijn (half)volle flessen in de glasbak gooien en kijken of dat rotzooi geeft. Zelf kan ik dat nu niet doen. Ik heb niets in huis. Zou dat ook werken met een fles Rivella? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Originally posted by: rosa45Ik voel me nu zo moedeloos, leer ik het nu nooit?quote> Rosa, de lang-gestopten zorgden er steeds voor dat aan het einde van hun feestje de flessen drank met het bezoek mee de deur uit gingen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Akelei:heart: ***!!!! Zal ik nu eindeliijk eens een ban krijgen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Tatum ik kan de drank niet mee geven aan de gasten omdat niemand van mijn probleem weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Jopie ik drink nu niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Is er niemand die je in vertrouwen zou kunnen nemen? Mensen begrijpen vaak meer dan je denkt. Of onder het mom van .......... voor op het volgende feestje (bij een ander dan). En anders inderdaad vol de glasbak in: die gaat er bij mij niet in, en die gaat er bij mij ook niet in, en die ook niet ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Tatum er is niemand die ik in vertrouwen kan nemen. Degenen die ik , buiten het forum, in vertrouwen zou kunnen nemen zouden me alleen maar afzeiken. Mijn echtgenoot voorop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 @ Roosje: heb je nu nog drank, of is de fles leeg? Als er nog wat in zit, zou het je een kick geven als je dat zou kunnen weggooien! Doen Roos!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Goed van jou Akelei. De mijne moeten ook, nu ik er eens kritisch naar kijk. Binnenkort ook maar eens doen dus. Wel echt een voorjaarsklus! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Goed, ik ben de weg kwijt. En ik weet even niet waar ik dat moet delen. Ik heb het warm, dan koud, ik tril. Ik ben misselijk. Ik drink. Ik eet me de schompes in nootjes, ik rook abnormaal veel. Compleet de weg kwijt. Ik weet perfect welke acties er moeten worden ondernomen. Perfect. Ik doe het niet. Ik weet het even niet meer. Want heeft dit monstertje gecreeerd? Pfft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Madeleine, Om te delen ben je hier aan het goeie adres lijkt mij. Je gebruikt refusal toch? Wel een beetje eng wat je nu doet hoor! Kan je nog stoppen met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 @ Madeleine: is er wat gebeurd? Stoppen met het meest schadelijke denk ik en dat is nu drinken. Ga onder de douche of zo! Waarom de weg kwijt? Je weet de weg wel, maar kunt er nu niet aan voldoen. Denk ik? Gisteren verzon je al redenen om geen Refusal te halen.... Dat lijkt op voorbedachte rade! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 @ Kunsie: hoe gaat het vandaag met jou? Je had je niet op het dagpact gezet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Kunsie, Refusal is op. Dus het is niet in combinatie met. Dat is een pluspunt, al kun je niet van pluspunten spreken. Lytse, ik ben mezelf voor het eerst in jaren aan het leren kennen. En ondanks dat ik met drank een grotere hekel aan mezelf had, zijn er nu nog punten die maken dat ik nog steeds wil drinken. En drink. Ik weet dat ik nog teleurstelling op teleurstelling moet verwerken (uit het verleden en dat ging goed) en dat kan ook zonder drank. Maar nu teleurstel ik mezelf weer door te drinken. Het kan ook anders. Maar soms weet ik even niet hoe. Volgens mij ben ik nu warrig. Waar het eigenlijk op neer komt is dat ik nog nooit zoveel oud zeer heb ervaren. Ik verdronk het natuurlijk en nu kwam het continu boven. Maar ik ben een sterke meid, niet zeuren (ook al zeur ik over onnoemelijk veel onbelangrijke dingen) en doorgaan. Diep ongelukkig en dan maar aan de AD. Helpt niet, dan maar weer drinken. Terwijl ik ook kan kijken naar de positieve dingen. Voor het eerst is er weer iets in mij dat mezelf aardig vind. Tja, daar kijk je niet na als je een pot snot bent. Nog steeds warrig. Dus stop maar weer met tikken. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Op een beetje hoofdpijn en wat bibbers na gaat het eigenlijk best wel, dank je Lytse:present: Een paracetamolletje ingenomen en straks wat melatonine en dan hoop ik lekker te slapen. Ik sta al heel lang niet meer op het dagpact hoor Lytse. Heb wel mijn stopdatum maar eens opgeschreven, hopelijk geeft dat me wat houvast En dan kan ik ook niet sjoemelen zou Jane zeggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 @ Madeleine: je verwerkt de narigheden uit het verleden niet door erbij te drinken. Je kijkt er misschien een beetje lodderig naar, maar duwt ze door de drank weer onder de tafel. Als je het kunt, stop dan nu met drinken. Morgen heb je er spijt van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 @ Kunsie: ik dacht dat het je misschien zou helpen om niet te drinken, als je op het dagpact zou staan. Zo te lezen heb je vandaag geen behoefte aan drank. Prima. Lekker slapen en morgen verfrist weer aan de dag beginnen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Lytse, Soms hielp het wel, maar als de PC weer uitging, was ik het alweer vergeten. Een mens zit soms raar in elkaar zullen we maar zeggen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Madeleine, Valt wel mee hoor, dat warrige. Ik kan je nog wel aardig volgen en dat zegt wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden