Spring naar bijdragen

Zondag 7 april 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen dan maar frummers.

Wat een rust nog.

Nou ja, in ieder geval is de koffie klaar inmiddels, de verwarming staat een tandje hoger want het vriest nog en er is gewoon lekker weer een nieuwe dag begonnen.

Geen zonnetje nog tot nu toe, maar dat gaat vast wel komen nog.

Ik ga even een stukje teruglezen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Tatum, zit inmiddels al aan mijn tweede bakkie.

Las in de gauwigheid net dat je het hartstikke druk hebt.... en dat het je gewoon eigenlijk een beetje teveel wordt he?

Kan gewoon gebeuren.

Ik maak altijd een lijstje met wat ik moet/wil doen en zet er zelfs tijden bij... die ik ruim neem.

maar ja.... als dan een dochter aankondigt op kamers te gaan wonen op zo'n korte termijn.. pfff, das niet niks.

Maar wel een heel mooie kans als ik het zo las.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yvonne, ja het is een hele mooie kans. En daar kan ze nog jaren tevreden blijven wonen. Gisteren hebben we ook met regelmaat een goed gesprek gehad. Zelfs gesprekken waarin we toegaven eerlijk te zijn en niet meer voor "sociaal geaccepteerde antwoorden" te gaan.

Van dat laatste heb ik soms erg veel last. Je wordt geacht je kind niet te willen laten gaan. Maar diep in mijn hart wil ik wel die rust. Ik heb dochter sterk en met goed verstand op laten groeien. Ik kan er op vertrouwen dat ze goed overwogen beslissingen maakt en als ze vragen heeft naar me toe komt.

En ondanks alles werd ik gisteren toch getroffen - zomaar - door de angst voor eenzaamheid. Vooral de gedachte dat ik alleen op vakantie ga. Ik had gedacht dat dochter me heftig zou uitzwaaien. Ik had ook gedacht dat ze dan ook een leuke tijd had gehad met veel vrijheid en blij was me weer te zien.

Nou kan ik best aan haar vragen me uit te zwaaien. Ik denk zelfs dat ze mee wil naar schiphol. Ze heeft een studenten ov-kaart en heeft dus vrij reizen door de weeks. Ik zou alleen 's-avonds pas terugvliegen. Maar dan kom ik natuurlijk wel weer thuis. En dan wel in een huis zoals ik het heb achtergelaten en niet zoals dochter dat net een dag tevoren snel heeft opgeruimd. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Yvonne, Tatum en andere uitslaap-frummers,

Het belooft een mooie dag te worden, heerlijk in het zonnetje achter het glas.

Ik was al rond 06.00u. op maar heb lekker lui muziek liggen luisteren. Daarna op m'n andere forum geschreven en bijgelezen.

Dit alles in de hoop dat Yvonne ons een zondagse ontbijt-verwenbeurt zou geven.. Ik beloof plechtig dat ik in de week weer regelmatig voor de koffie zal zorgen, nu gewoon ff niet.

Dagpact :

Tatum

Albert

Lytse

Joris

rip Queenie

Fijne zondag lieve mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben aan het werk Vonneke, mooie dag vandaag, zelfs hier ;)

Tatum, grote veranderingen dus. Komt goed zenne. Haar eigen weggetje zoeken in de wildernis :D

Hoi Rip, ook goedemorgen.

Enne......laat het je smaken hé ;)

Zal binnenkort met ons Fleurtje eens een ijsje gaan eten sé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Queenie, koffie stond inderdaad al klaar hoor, broodjes en aanverwante artikelen moeten jullie zelf maar klaar maken.

het zonnetje begint er hier voorzichtig door te komen, maar ik moet eerllijk zeggen dat gisteren om deze tijd er geen wolkje aan de hemel te bekennen was.

Konden gistermiddag zelf achter in de tuin lekker al een beetje bakken.

Niet dat ik daar tijd voor had, maar áls ik had gewild had het gekund.

Hoop dat het vandaag ook weer zulk heerlijk weer wordt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, ik zie nu pas jouw antwoord....

Ennu... hartstikke goed dat jullie nu zo goed met elkaar kunnen praten.

En dat je het moeilijk zou moeten vinden dat je kind het huis uitgaat?

Onzin.

Tis maar net hoe jij het voelt.

En blijkbaar is die tijd voor beiden aangebroken.

In harmonie, wat wil je nog meer?

Ik heb het ook niet erg gevonden dat mijn kinderen op kamers gingen wonen.

Het was gezellig zolang ze thuis waren, maar het was goed dat ze gingen.

Vanaf dat kinderen op de wereld komen weet je dat je ze helpt groot te groeien om uiteindelijk zelf verder te kunnen, zo simpel is het.

En ze gaat jouw leven niet uit hoor Tatum.

Er breekt gewoon een nieuwe periode aan, als ze dan langs komt is het gewoon dubbel leuk.

Jullie hebben allebei een stukje meer vrijheid en blijven elkaar toch hebben, don't worry.

En inderdaad: ze kan je gewoon uitzwaaien als je op vakantie gaat en bij terugkomst... ach dat was hetzelfde geweest denk ik als ze nog thuis had gewoond... toch?

Lekker genieten van wat er gaat gebeuren hoor.

Ook al zal het best wennen zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...