Spring naar bijdragen

zaterdag 20 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 59
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen frummers.

Wat ziet het er heerlijk uit buiten met dat zonnetje.

Maar inderdaad witte dakjes van de nachtvorst, dus het zal best nog hartstikke koud zijn....

Eerst maar eens een lekkere bak van Igor, ik ben tenslotte van de geur wakker geworden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En jij ook een goede morgen Aicha.

Ik las dat je broer nu op een andere plaats opgenomen is waar hij hopelijk betere begeleiding krijgt en uiteindelijk toe zal stemmen in de operatie.

Hoop ook dat je de mogelijkheid zult krijgen om met hem te bellen...

Tatum, ben het een kwijt, gaat dochter nou dit weekend over naar haar nieuwe stekkie?

Ik vind het vervelend, maar kan de antwoorden niet meer afwachten, moet hier echt aan de slag.

Maar ik kom in de loop van de dag nog wel even kijken en bijlezen.

Ik wens iedereen een fijne, zonnige dag toe.

Laterrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers,

Hier schijnt de zon ook volop. Het lijkt een een mooie dag te worden.

Gisteren bijna weer de hele dag geslapen. Hoop dat het vandaag wat beter gaat.

Zo heeft de ene last van slaapgebrek en de andere van slaapteveel. Misschien een beetje over en weer delen met elkaar dan staat het een beetje in evenwicht.:D

Nu eerst een lekker bakje koffie van Igor:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, leesvoer voor vanavond dan:

De planning is dat volgende week zaterdag (27-04) wil dochter verhuizen. Officieel heeft ze de kamer vanaf a.s. dinsdag, maar ze kan er nu al in en bij om te schilderen en schoon te maken.

Morgen (21-04) is die vergadering dat ik bij de alleengaandengroep wordt voorgesteld als de nieuwe penningmeester.

Conclusie: mocht ik nou na volgende week extra behoefte krijgen om te gaan (be)moederen, dan kan ik me met volledige overgave op de club storten. Het wordt hier wel eens geschreven (en ik begin het nu bijna te geloven) toeval bestaat niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen kanjers.

Hier schijnt de zon ook, maar ik had helemaal geen zin om m'n bed uit te komen.En de dag te beginnen. Herken ik wel van vroeger, toen ik een dip had.

Toch vandaag maar eens naar buiten, vijvers onderhanden nemen en beginnen aan m'n schuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jopske dat is toch lang geleden dat ik me zo beroerd voelde. En wat ik ook doe ik blijf hoesten. Ventileren helpt niet want het blijft maar doorgaan.

Nou ja er zullen wel betere tijden komen hoop ik.

Aankomende week beginnen ze. Als het goed is komen ze woensdag of donderdag, al de spullen brengen. Dit is niet leuk meer zo.

Lief dat je reageert.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier mooi weer.

@ Bol: groot gelijk dat je naar buiten gaat. Is goed tegen de dip en buiten is de lucht nu waarschijnlijk schoner dan in je huis. Het einde van de problemen lijkt in zicht. Hou je daar maar aan vast!

Hoe zou het met Joris gaan? Ik ben de tel een beetje kwijtgeraakt. Is hij nu twee weken weg?

@ Aicha: slaap maar lekker bij. In ieder geval zijn ze nu actief met je broer bezig en weten ze van alle problemen. Ik hoop toch zo voor je dat er verandering komt in zijn instelling. Sterkte meis.:present:

@ Wijfie: hou vast dat goede voornemen! Morgen zet je je weer op het dagpact en 's avonds vertel je ons dat het gelukt is!!!!!

@ Jootje: jij ook sterkte met het droog blijven in het wekkend. Ik weet dat het lastig voor je is!

Verder voor allen een fijne zonnige dag toegewenst. Wij gaan vanmiddag naar schoonma. Het virus op de afdeling is niet het Noro-virus, maar ze is inmiddels ook ziek ervan en ligt in bed.

Morgen heerlijk naar ons (enige) nichtje. Ze is kortgeleden 9 geworden. Mijn broer heef wisseldiensten en ze wonen niet naast de deur, dus het is alweer even geleden dat we elkaar gezien hebben.

Nu aan de slag. Tot later.

Lytse.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...