AlbertRemmo Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 hoi allemaal terug van werken op het terras, maar ik vond het nog koud vandaag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Madeleine, ik vind dat ook oprecht jammer. Heb je voor jezelf op een rijtje waarom je dingen doet die je eigenlijk niet wil? Probeer dat dan eens te overdenken, heeft mij ook best wel geholpen. Sterkte meisje en nou ja, wou zeggen succes maar dat is gelul, succes bedoel ik, hoop gewoon dat je bereikt wat je graag wil. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Jeetje Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 AR en Teveel, dank jullie wel. Ik kan gelukkig exact vertellen waarom het was. Ik ben nu ook weer 'nuchter', zo goed als het kan. Mijn leven is aan het veranderen. Ik ga van einzelgänger naar een echt leven. Iets wat ik heel lang heb gedroomd, maar wat nooit waarheid werd. Nuchter worden en zijn was ik alleen. Natuurlijk had ik familie dat (en klinkt het heel arrogant als ik zeg 'met recht') trots op mijn geheelonthouding waren. Maar er miste altijd iets en dat was het echte leven. En nu schijnt het mij gegund te zijn. Doodeng, dus ik wilde even weer weten of ik het ooit kon gaan missen. Het antwoord, ik heb gedronken, in mijn eentje en ik vond er niets aan. Tja, dat wist ik ook wel voor ik dronk, maar iets zei me dat ik het in ieder geval weer eens moest proberen. Gedaan, viel tegen. Toch is het duiveltje weer aangewakkerd en adem ik bijna drank. Maar ik ben niet meer alleen. Ik heb iemand die met mij wil zijn. Nee, geen manspersoon, maar wel een vriendin. Morgen zijn we samen, gaan we samen lopen en samen eten en samen kletsen. Nou, dat is zoooooooooooooooooooooo lang geleden dat ik er bang van word. Maar het staat te gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Originally posted by: jopie Originally posted by: TeveelJeetje Jopie quote> huh?vertel?quote> Reclame voor Vicks??Maar vooral dat je geraakt bent door het geraaskal van de soldatenman...Hoewel, je zegt herkenning, dat begrijp ik dan wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 goeienavond saam terug op honk snotverkouden veel te weinig/slecht geslapen en een grandioos super weekend achter de rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 en dat in tweevoud:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Nou, Madeleine dan wens ik jouw morgen een heel fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Goeienavond! Zouden er nog woorden over zijn Of zijn ze allemaal al uitgespuugd Ben doodop Maar dat mag de pret niet drukken Nog even, dan is het volle maan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Dank je, Jaap. Morgen krijg ik ook de uitslag van het uitzendbureau. Dat zal onbewust ook wel mee hebben gespeeld. Voor de meesten ben ik kort nuchter geweest, voor mezelf al heel lang, dus ik denk niet dat, dat echt meegespeeld heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Originally posted by: jopiegodgodgod, wat ben je toch een lekker ding..... aan de zuip soms?, die indruk maak je wel....quote> Vind jou ook een schitterend mens zover ik je ken, virtueel dus.En aan de zuip? Nee, moet morgen weer om 5 uur op.Aan de zuip ga ik sowieso niet meer.Maar als de gelegenheid daar is, vrienden, terras, feestje, dan sla ik een drankje niet af maar weet wel wanneer het genoeg is.Dat wist ik vroeger ook maar had geen respect voor grenzen, nu wel.Moet wel anders wordt W boos... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Mijn woordjes zijn bijna op. En ik heb trouwens ook een leuk weekend gehad en heb er een rooie kop aan over gehouden. De zon scheen dus zo gek is dat ook niet. Wat kan dat uitzendburo schelen als je in de wolken bent. Slaap lekker straks. Of nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 deze jongen gaat slapen truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Onder de plak Harry. Dat had ik van jou nou niet verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Madeleine, het klinkt heel goed wat je allemaal zegt. En wat ben ik blij dat ik hier gewoon kan tikken, want mijn stem is nu bijna helemaal weg :$ Stiekem hoop ik dat dat morgen nog zo is. Een verloren stem komt geloofwaardiger over dan in slaap vallen, qua ziektebeeld. Hoewel, misschien denkt de baas dan weer dat ik een week ben doorgezakt? - Hm, dat deed ik ook, op de zetel. Met iets vicks-achtigs. Enfin, sorry voor het gezeur over weer hetzelfde, maar 'k zit in zak en as. Hopelijk kan ik jullie binnenkort berichten over de spectaculaire gevolgen van rilatine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Slaap ze allen, tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 En nu ga ik met een voldaan gevoel slapen. Ander wordt ... boos, ik zal maar toegeven, ik heb hier thuis niet de broek aan. De striemen staan soms op mijn billen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Ik heb een laptop waar de batterij uit is (zodat deze niet verzuurd raakt) en trek ik nu net de elektriciteit eruit. Oeps! Jen, krijg je morgen uitslag over hoe en wat? Trouwens, toen je de eerste keer vertelde dat je in slaap viel tijdens het werk, dacht ik dat dit lag aan jouw verstoorde ritme, maar de tweede keer? Er is geen mens die vrijwillig dezelfde fout maakt. En jij valt zo maar uit het niets in slaap, daar moet echt iets achter zitten. Ook niet leuk, maar dan weet je iig dat je het niet expres doet. Ik hoop dat jouw baas een beetje menselijk is en snapt dat je het niet expres doet. Ook al denk in niet dat hij weet dat het eerder is gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Geluk kan je ook een beetje zelf maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Hi Madeleine, ik val zelfs vanuit het niets in REM-slaap, en heb ook last van wat ze kennelijk "automatische gedragingen" noemen. (Tijdens een opleiding in februari heb ik zo een tijdje onzin zitten intikken. Heelder proza tussen mijn programmeercode. Toen ik het zag, dacht ik dat ik gek werd). De puzzel begint nu pas samen te vallen, 'k heb veel verzwegen uit angst. Enfin, dinsdag afspraak bij de neuroloog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Ja, ik snap het. Angst zorgt ervoor dat we dingen verzwijgen. Het is een gegeven. Mijn toenmalige vriendin heeft Narcolepsie. Ik ben met haar op treinvakantie geweest en dat was niet heel erg leuk. Ik heb van verveling, omdat ze heel veel sliep, een cassettebandje van N'sync gekocht om maar zelf niet in slaap te vallen en om de volgende aansluiting maar niet te missen. Op een terras kon ik tegen haar praten en antwoord krijgen, maar ook opeens geen antwoord meer krijgen, omdat ze in slaap viel. Ik snap dus hoe heftig het is of kan zijn. En ik hoop dat als je veel last hebt van iets, dat er snel antwoord komt. Want leuk is een ander iets. Het enige wat ik nooit heb begrepen van Narcolepsie is dat als mijn vriendin zich inzette voor een leuke avond discotheek dat ze én zoveel dronk en dat ze het langer kon volhouden dan ik het kon. En in de tijd dronk ik niet, omdat ik het niet lekker vond (vreemd gezien ik daarna alles heb ingehaald) en ik snapte niet dat ze niet op een bankje in slaap kukelde. Daarentegen was ik degene die indutte op hetzelfde bankje, haha. Maar zij heeft me daar nooit antwoord op kunnen geven en ik heb het antwoord nooit kunnen vinden. Ach, het was zo, denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 een beetje bijgelezen en te moe om erop in te gaan. slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Ik kan je er ook (nog) geen antwoord op geven, Madeleine, maar de drank herken ik jammer genoeg wel. Het is 's avonds voor mij een brandstof om toch Ãets van de dag te hebben. Erg oppassen dus dat ik minderaar blijf en niet meerderaar word. (overdag drink ik niet, tot hiertoe, maar soms wordt de goesting groot). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Het zal wel een bepaalde knop zijn. Want van de vermoeidheid en brandstof herken ik het wel van mezelf. Net alsof je dan wel door kunt, terwijl dat eigenlijk een spelletje met de geest is. Jane4, slaap lekker! Ik schaam me alweer onbehoorlijk. Had vanmiddag gezegd even te gaan liggen, dat is in totaal een slaap geworden van vijf uur. Kreeg om acht uur een bericht met de vraag of het oudje nu nog steeds een tukje deed. Zij weet wel dat ik dronk, niet dat ik gedronken had. *Mist het smiley'tje met duimen naar beneden* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Ik ben even niet mee Madeleine. Is het een "friend with options"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden