Spring naar bijdragen

Maandag 22 april 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

welkom terug Liesje en MarQ

Huttula van harte

:sun::sun::sun::moon::rose::rose::rose::moon::heart::heart::heart::moon::sun::sun::sun::moon::sun::sun::sun::moon::rose::rose::rose::moon::heart::heart::heart::moon::sun::sun::sun::moon::sun::sun::sun::moon::rose::rose::rose::moon::heart::heart::heart::moon::sun::sun::sun::moon::sun::sun::sun::moon::rose::rose::rose::moon::heart::heart::heart::moon::sun::sun::sun::moon::sun::sun::sun::moon::rose::rose::rose::moon::heart::heart::heart::moon::sun::sun::sun::moon::sun::sun::sun::moon::rose::rose::rose::moon::heart::heart::heart::moon::sun::sun::sun::moon::sun::sun::sun::moon::rose::rose::rose::moon::heart::heart::heart::moon::sun::sun::sun::moon::sun::sun::sun::moon::rose::rose::rose::moon::heart::heart::heart::moon::sun::sun::sun::moon:

vandaag weer de hele dag buiten geweest

Had ik trouwens al vermeld dat ik 25 April weer naar Frankrijk vertrek?

Weet nog niet voor hoe lang.

Eerst even boodschappen halen, dan kan ik zo wat eten;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 92
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Huttula, jij kanjer! Een welverdiende slinger voor je.

:heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon::heart::present::musicnote::moon:

Nu eerst even verder lezen. Het eten staat op.

Vandaag alleen een was gedaan en verder in de tuin gezeten (met vest) met de stapel ongelezen kranten. Ik ben nog steeds doodmoe, maar morgen gaat het weer een beetje beter.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MarQ en Liesje: welkom terug.

Tja, dan maar weer opnieuw beginnen. Liesje: je hebt maar één lever.

@ AR: jammer voor ons dat je weer een tijdje naar Frankrijk gaat. Zullen we jou op het dagpact zetten in die tijd?

@ Jopie: ken je grenzen, zeg ik ook steeds tegen mezelf. Jij hebt de jouwe getrokken.

@ Wijfie: is het geen optie om je man te laten onderzoeken op dementie. Het hoeft geen Alzheimer te zijn, maar al die vormen van dementie zijn moeilijk voor de omgeving. Sommige mensen worden agressiever, andere juist milder. Met schoonma, die altijd al een heel moeilijke, twistzieke vrouw was, hebben we geluk en wordt het nu gemakkelijker.

Hij zou misschien in aanmerking kunnen komen voor dagopvang/behandeling. Af en toe een dagje niet op hoeven letten kan heel verfrissend zijn. Het hangt er natuurlijk van af hoe slecht het met hem gaat.

Wat de anderen al zeiden: het is heel belangrijk om nu al regelingen te onderzoeken, je huisarts goed op de hoogte te houden e.d. Als je afknapt zijn jij en hij verder van huis.

Sterkte hoor en goed dat het beter gaat met de drank.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...