AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Hoi allemaal, welkom terug Liesje en MarQ Huttula van harte :sun::rose::heart::sun::sun::rose::heart::sun::sun::rose::heart::sun::sun::rose::heart::sun::sun::rose::heart::sun::sun::rose::heart::sun::sun::rose::heart::sun::sun::rose::heart::sun: vandaag weer de hele dag buiten geweest Had ik trouwens al vermeld dat ik 25 April weer naar Frankrijk vertrek? Weet nog niet voor hoe lang. Eerst even boodschappen halen, dan kan ik zo wat eten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Huttula, jij kanjer! Een welverdiende slinger voor je. Nu eerst even verder lezen. Het eten staat op. Vandaag alleen een was gedaan en verder in de tuin gezeten (met vest) met de stapel ongelezen kranten. Ik ben nog steeds doodmoe, maar morgen gaat het weer een beetje beter. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 MarQ en Liesje: welkom terug. Tja, dan maar weer opnieuw beginnen. Liesje: je hebt maar één lever. @ AR: jammer voor ons dat je weer een tijdje naar Frankrijk gaat. Zullen we jou op het dagpact zetten in die tijd? @ Jopie: ken je grenzen, zeg ik ook steeds tegen mezelf. Jij hebt de jouwe getrokken. @ Wijfie: is het geen optie om je man te laten onderzoeken op dementie. Het hoeft geen Alzheimer te zijn, maar al die vormen van dementie zijn moeilijk voor de omgeving. Sommige mensen worden agressiever, andere juist milder. Met schoonma, die altijd al een heel moeilijke, twistzieke vrouw was, hebben we geluk en wordt het nu gemakkelijker. Hij zou misschien in aanmerking kunnen komen voor dagopvang/behandeling. Af en toe een dagje niet op hoeven letten kan heel verfrissend zijn. Het hangt er natuurlijk van af hoe slecht het met hem gaat. Wat de anderen al zeiden: het is heel belangrijk om nu al regelingen te onderzoeken, je huisarts goed op de hoogte te houden e.d. Als je afknapt zijn jij en hij verder van huis. Sterkte hoor en goed dat het beter gaat met de drank. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Aan he eten nu. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Zo het word dus broodje hamburger met UI, SLA, en TOMAAT Lytse;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Ook lekker hoor Mistle en ik hoop ook voor je dat je op tijd moe bent en slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 @ AR: jammer voor ons dat je weer een tijdje naar Frankrijk gaat. Zullen we jou op het dagpact zetten in die tijd? Lief hoor Lytse, maar jullie hoeven je geen zorgen te maken. ik drink geen alcohol en ook niet in Frankrijk, das war einmal:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Mocht je de koninklijke familie vervoeren Jopie AR Frankrijk is ook heel goed te doen zonder vino, zul je zien. Mistletoe je gaat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 dank je Kate:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Zomaar een liedje voor AR omdat je het zo goed doet (en omdat ik een hartverwarmend hartje kreeg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Je wilt er zeker nog eentje? dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Oeps die glazen wijn in het filmpje moet je maar water in denken he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 ach Kate er is toch overal drank om ons heen? of je nou liedjes ziet of tv kijkt of naar de film gaat en ook de winkel staat er vol mee:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 @AR: das war einmal: maar wil je op het dagpact gezet worden? Goed zo die vitamientjes! Daar word je een grote jongen van. Nu bankhangen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Ja misschien wil iemand mij op het dagpact zetten. extra stok achter de deur. Ik reageer verder niet vanuit Frankrijk hè, ik heb alleen maar een prepaidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Ja drank alom. Niet zoals de natuur het bedoeld heeft, naar mijn idee. Des te fijner om het helder te houden. Ik ga nu bankhangen. Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Volgens mij moet ik weer aan het bier, wat ben ik stront-sjacherijnig en nog hoofdpijn ook. Het gezeur van iedereen helemaal zat. Ga niet aan het bier hoor maar ben er even helemaal klaar mee. Hoi Lyts en Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Ach Chrisje als bier je echt zou helpen dan zou ik zeggen, doen. Maar morgen zeuren ze weer de hele dag hoor en jij zit dan met een kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 fijne avond Kate en truste voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Hoi Chris Hoi Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 truste Joop:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Welkom Biggetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Slaap lekker Jopske:sun: Hey goeie avond Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 idd maar snel naar laten kijken Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 volgens mij mis ik Witte al een tijdje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden