Spring naar bijdragen

Donderdag 25 April 2013

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal,

Koffie zit in de thermoskan en thee onder de muts.

eterij moet je zelf maar even maken

om 4.30 uur word ik opgehaald en om 6.30 vlieg ik naar Frankrijk

Lief zijn voor elkaar tijdens mijn afwezigheid

ik meld me weer als ik terug ben

Dagpact

Albert

Lytse

Joris

Tot ergens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Ik heb een slechte nacht achter de rug, veel dromen, zeer onrustig.

Wakker geworden met een gevoel van een kater, en.dat zonder alcohol te hebben gedronken.

Kom even me aanmelden voor het dagpact.

Ik ga zo de deur uit voor mijn werk en pas laat op de middag ben ik weer thuis.

heb het fijn vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummels.

Ar waarschijnlijk al wel de landsgrens over...

Hoop dat hij een mooie tijd in Frankrijk zal hebben.

Ik heb maar even verse koffie gezet, leek me wel zo lekker.

Mistle en Kastanje allebei slecht geslapen.... zou het te maken kunnen hebben met de volle maan? Hebben meerdere mensen echt last van en slapen dan ook slecht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yvonne.

Dochter heeft gisteren haar kamer geschilderd. Ze is klaar voor de verhuizing a.s. Zaterdag.

's-ochtends gaan wij alle spullen klaarzetten en mijn spullen naar de grote slaapkamer verplaatsen en rondom 14.00 uur kan haar vriend haar spullen naar het andere huis vervoeren.

Het voelt wel dubbel. Ik heb echter geen tijd om in een gat te vallen. Ik heb het direct druk met het penningmeesterschap (en vooral het bestuurslid-schap) van de alleengaandengroep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Tatum.

Ik denk dat het heel goed is ook dat je gelijk jouw eigen huis aanpast op de gewijzigde situatie. Wordt het eerder toch weer 'eigen' en gewoon.

En dochterlief gaat nu doen waar je al die jaren naar toe hebt gewerkt: het veilige nest verlaten.

Maar zo heerlijk voor jullie allebei dat dat in harmonie gebeurt.

En dat je de alleengaandenclub nu hebt om veel energie in te steken is natuurlijk hartstikke fijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol het is op fiets-afstand. Ongeveer een kilometer of 6. En ze heeft een bijbaantje hier naast de deur met een pauze van 2 uur op de zondag. Ze komt dus elke zondag zowiezo hier naartoe. Ik heb al afgesproken dat ik dan iets lekkers te eten ga maken :)

Ik heb gelukkig geen last van het lege-nest-syndroom. Dat heb ik ook nooit gevoeld/verwacht te voelen. Voelt ook dubbel. Als moeder wil je je kinderen onder je vleugels houden. Maar die van mij mocht er onder vandaan als ze dat wilde en weer terug als ze daar ook voor kiest.

Ik heb het verhaal van Mistletoe gelezen. Ik ben ook tot halverwege die ellende geweest. Gelukkig heb ik nooit mijn baan/Nederlanderschap opgezegd. Ik heb na laatste vriend (weet je nog dat ik naar Woman ben gegaan?) geen vriend meer genomen. En nu ben ik dolblij met de veiligheid van mijn huidige huisje voor mij en dochter. Ze kan (lees ook: mag want ze is nog net geen 18) veilig weg en ze kan ook veilig terugkomen mocht dat noodzakelijk zijn.

Mijn situatie was wel heel anders dan die van Mistl. Ik was niet met vriend getrouwd en dochter is ook nooit officieel zijn dochter geweest/geworden.

Ik moet opschieten, ik moet naar werk :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje rare vraag misschien, maar Tatum, mocht je nou ooit

weer eens gaan samenwonen, moet je dan weg bij de alleenstaandenclub?

Of is het een bewuste keus van je? En dat je daarom bij de club gaat. Dat

kan natuurlijk ook.

Dan kan ik bij de parenclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap, jij mag bij de parenclub hoor :D

Ik neem alleen maar een vriend als ik verliefd ben en dat gebeurd niet vaak. Sterker nog: dat gebeurd me ongeveer eens in de 5 jaar en dan hoeft het niet persé wederzijds te zijn. Dan kan ik nogmaals 5 jaar wachten :)

Bij de alleengaandenclub zitten bijna geen mannen. Dus dat is echt met een groepje naar de film/eten/pasen vieren etc. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ik heb hem door Bol. Ik dacht waar hang je die emmers nou aan op?

Goed idee.

Ik had een keer schilders over de vloer, die gingen een paar huizen doen in

de straat. Ik had hun toestemming gegeven mijn toilet te gebruiken. Nou,

dat heb ik geweten. En ik ben al niet zo'n poetser, maar een stinkende plee

vind ik niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...