Madeleine Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Ja zeker Kunsie. Ik doe mijn best. Maar het vreet wel even energie. Ik ga er vanuit dat het vanzelf beter gaat. En wie is Kunsie. Dat kun je opschrijven hè. Maar was de vriend een goede vriend of een potentieeltje? Het is jammer dat je hem bent verloren. Maar kennelijk paste hij sowieso niet bij je op welke manier dan ook. Want een vriend weet ook wanneer hij moet ophouden met eisen. Want dat deed hij als het ware toen hij al tegen je zin bij je kwam logeren en daarna ook nog langer bleef etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Het was een toevallige vriend die ik heb leren kennen op een fietsvakantie. Ik kende hem nog maar een half jaar. Dus daar kom ik wel overheen. Onze gemene deler was het fietsen, wat voor mij toch wel belangrijk is. Ik heb ook meteen alles van hem gewist in mijn telefoon en email, zodat ik mijn boosheid niet verder op de man kon afreageren. Het laatste wat hij naar me schreef was dat hij vond, dat ik contactgestoord ben:huh: Misschien heeft hij gelijk............ Ongelijk is een bochel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Was even tanden schrobben. Kijk Is toch ook mooi, dat je nu kunt gaan ontdekken wat je zelf eigenlijk wil. Misschien zullen niet alle bestaande vrienden daar in passen, krijg je een ander contact ermee, of ontmoet je nieuwe mensen. Het vreet in ieder geval minder energie, als je bij jezelf blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Keurig wit Kate:D Juist, we moeten tenslotte van onze fouten leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Nou, volgens mij valt dat contactgestoord zijn reuze mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 @ Kunsie: goed dat je het van je af hebt geschreven. Ik heb er soms ook moeite mee om duidelijk te zijn en dan gebeurt het inderdaad dat ze over je grenzen heen gaan. Weer een les geleerd! Volgende keer gebeurt het je niet meer. Wel jammer dat jouw reis nu ook veranderd moest worden. Beschouw deze reis dan maar als een oefening voor de toekomst, als je wel naar Santiago kan! Ik ga weer even wat anders doen. Ik blijf af en aan naar de telefoon lopen. Ik waardeer het wel hoor, dat mensen willen laten weten dat ze meeleven. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Lytse:heart: Doe je rustig aan? Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Aak , en jij bent ook een schat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Lytse, gecondoleerd en sterkte. Iemand die scheld heeft een gebrek aan woorden. Dat is mij altijd geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 En jij bent ook een schatje Kunsie en absoluut niet contactgestoord. En fouten maak je ook niet, je doet alleen ontdekkingen. Tijd om te gaan bankhangen, doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Ik had toch verteld over mijn twee duiven? Ze willen weer eieren leggen, dus ze hadden ALWEER een nestje gebouwd en dat terwijl ik net het balkon schoon had. Je kunt ze dan proberen te verjagen, maar het eitje leggen is zo belangrijk, dat ze zich niet laten verjagen. Ik ben net nog even weggeweest, omdat ik het gevecht om mijn balkon toch wel zou verliezen, en nu zijn de duiven weg. Ik denk dat de buurman vanavond een extra stukje vlees heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Dank je Kate:present: Ik ga ff mee bankhangen lieve mensen. Bedankt voor de lieve woorden en het meedenken en jullie visie hierop. Tot later:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Ja Aak, het is duidelijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 N avond , nog niks gelezen.. komt wel.. toch maar weer liedje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 >Jaap.... http://youtu.be/TSpRSENwTYY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Ja, jongens kom op! Dit kan gewoon niet. Dat ik zwak sta in de maatschappij, alla. Maar jullie? Dat kan dus niet! Allemaal rolvoorbeelden.... Tsss! Ik ben moe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Ietje, wat heb je toch een lelijke tanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Geen idee. Ik schat genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Grappemakers:D Maar wel goed om dit soort onderwerpen te bespreken volgens mij. Want bij mij gaat het dus al heel lang "verkeerd" en het is goed om te lezen dat het bij anderen ook niet altijd goed gaat. Ben blij met jullie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Trusten dames:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Madeleine, Ik moest toch weer hard lachen om je tortelduifies:D Je bent gewoon jaloers op ze;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Krijg toch opeens zin in Hazes Laat me alleen, alleen in al mijn verdriet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Das Rita Hovink... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Rita Hovink was dat, toch madeleine? al ging hazes ook over grenzen:D En ja ook ik vind het soms nog erg moeilijk hoor, en hier zijn we met grenzeloos drinken aan het afrekenen dus niet gek dat geen of moeilijk grenzen stellen een issue is hier. Nu maar een grens aan mn dag maken, hij was heerlijk en ik heb van een fanatieke pot volley genoten (en nog gewonnen ook) en toen nog even 2 uurtjes op het strand gelegen om mn huid een beetje te laten voorbruinen. Morgen het echte werk:rose: truste frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 ha Witje 2 zielen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden