Jen Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Is het territorium van pakweg een pimpelmees ook niet aan de kleine kant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Originally posted by: JenIs het territorium van pakweg een pimpelmees ook niet aan de kleine kant?quote> toch, kennelijk groot genoeg om te overleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Goedemorgen. En nu zou het zo eens kunnen zijn dat we weer meetellen op het songfestival. En als niet is het in ieder geval een lied. Want wie het ooit in zijn botte hoofd gehaald om vader Abraham of de drie J's te sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 En zelf ga ik me vandaag me bemoeien met de elektrische kabels in huis. Zolang er geen stroom op staat kan ik er niet dood aan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 wees voorzichtig Jaap anders wordt opstaan niet de belangrijkste daad vandaag en een hele goeie morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Aicha ik ben blij dat je er weer bent, een mooie dag met je hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 goede morgen frummels. aicha sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Zal ik doen Jane, geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Bovendien heeft M vandaag BHV cursus, waarvan een een onderdeel reanimatie is. Dat geeft een veilig gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Aicha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Dagpact Tatum Albert Lytse miranda Acer Het schijnt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Het heet ook niet voor niets volledig Het EurovisieSONGfestival. Hoewel lalala liedjes ook erg mooi kunnen zijn: Lalalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Of Sha la la la Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Hannah, jij ouwe punktukker, Hij is lief he die Iggy Pop, en op deze foto ziet ie er nog aardig uit. De jaren zijn bij hem ook gaan tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Wie is "die Sheila"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Maar goed wij moeten het met dit lied doen: Sluit weer mooi aan bij de vogeltjes van A3 en de lente, dat kan niet mis gaan. Heerlijk sloom deuntje toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Sieneke heette ze, zei die het mocht uitvoeren. Daarvan zou ik geen link durven plaatsen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Goede morgen, zie ik hier Hannah voorbijscheuren met een Mod jas op een moterbike! nog ff over thiamine en B-fact, natuurlijk is dat zinvol. Was ook niet zo bedoeld om te zeggen dat dat niet zo is. Eerder dat je ook kan gaan overdrijven met al die suplementen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Kijk en dit is het lied je van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Ohhh, ik wist zelfs niet dat we mochten meedoen!! Maar wie is dat die jongen? Nog nooit van gehoord... En wat staat ie daar dan in het engels te zingen.. waarom niet in het Vlaams?? Indertijd pas de deux was dan wel grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik denk dat we ons allebei eerst nog in de voorrondes moeten bewijzen. En aangezien ik ons liedje meer kans geef denk ik dat België wint. Ik heb een heel slecht gevoel voor dit soort zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Het lijkt me dat jullie een of andere italiaan hebben opgetrommeld. Of zou dat zijn artiestennaam zijn en heet ie gewoon gewoon Rob Gordelroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 hmm, tja ik ben ook niet echt thuis in dat soort muziekjes. Andersoortige muziekjes dan weer wel. Moest net heel hard lachen met deze zin (jaja een citaat): "een ranzige bakplaat in een morsige snackbar" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Trouwens Rocco Granada was ook een vebelgde italiaan. Uit de tijd dat er nog mijnen waren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Kiek se! nu hebben we het ergens over! Thx Han! Maakt mijn dag helemaal goed! ja dat Bibber jongetje... (door zijn schuld is mijn oudste zoon bijna van FB verbannen, naar wie zou diee de aard hebben ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden