Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goedemorgen ook Miranda en Harjet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 5 mnd. Miranda? Goh. wat een tijd al hé? Baclofen is een prima middel zo te zien. Heerlijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 goeiemorgen allemaal, rise and shine! ik heb een fijne dag voor de boeg! al zit ik daar wel in totaal bijna zes uur voor in de trein. maar ja... lekker lezen, wat werk mee nemen. komt allemaal goed. ik voel me een blij en bevoorrecht mens, hoop dat jullie dat voor jezelf ook zo mogen ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 En Igor, waar ben jij nou weer? Vast al weer naar het werk gesniekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Als je zes uur in de trein zit krijg je wel waar voor je geld. Paar blikjes bier mee, en mij hoorde je ook niet klagen. Maar dat was vroeger. Dat kan niet meer want of er zijn geen toiletten, of ze zijn stuk. Ondanks dat, ik vind het ook een prima vervoermiddel. Veel plezier Stientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 goede morgen frummels. hier ben ik jaap kom maar op met die koeken van je en yvonne heeft vast wel verse koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 ja het voelt echt super!!!! ik besft me donders goed dat er geen ellende meer is (was er wel degelijk en niet te zuinig ook). ik voel me al een jaar sterk in heeeel veeeel opzichten. maar dit stukje wilde ik niet aanpakken, wijntjes waren lekker en gezellig. en dat is het ook... met mate. maar niet zoals ik lekker door kon pimpelen. want acht, wat maakt nou een tweede fles uit? nu maakt dat wel degelijk uit. ik heb gister op een feestje wijn afgeslagen en dat voelde nog veel lekkerder dan een wijntje nemen, haha!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ah, dan kan ik je een pluim geven voor je eerste maand. En al weer het laatste koekje. Ze gaan hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum miranda Harjet Joris Goedemorgen, Weer een dag vacatures spotten en vanavond een cursus toneel, waar ik veel zin in heb. Wie kent er nog een goede vegetarische kookboek, want de bioindustrie gaat mij steeds meer en meer tegenstaan met alle recente schandalen. Walg ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 en zes uur reizen is het zeker waard!!!!!!! dubbel en dwars. en in mijn trein zit gelukkig wel een wc, al zijn die te vies voor woorden. maar ik neem zo mijn laatste bakje thee en probee het dan even 'droog' te houden... ik straal helemaal vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 de laatste allerhande was puur vega weet wel heerlijke recepten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 goeiemorgen frummers ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen en ben geradbraakt; alsof ik nachtdienst heb gedraaid. Mijn matje maakte me wel rustig, dus ik ben nu de dag begonnen met een lijst te maken van wat me allemaal te binnen schoot op dat ding. Pfieuw wat één grote verandering bij een van mn kinderen allemaal niet teweeg kan brengen. En dat was gisteren nog alleen de aankondiging. Zoon met autisme mag alleen gaan wonen en heeft al per 1 juni toegezegd, maar zn vader kan pas in aug. hem verhuizen dus dubbele lasten 3 maanden en dat van een Wajong! Nou ja, gelukkig is mijn saunadag toevallig vandaag gepland dus ik ga die maar eens goed benutten om lijsten te maken en niet impulsief allerlei tel. te plegen en mailtjes te versturen. Eerst rust in de bovenkamer. pen en papier tussen de handdoeken stoppen dus. Wel ik vroeger dit aangegrepen om meteen maar naar de nachtwinkel te fietsen. Alsof het mijn drama/zorg is dit in orde te krijgen. En dan zou ik ook geradbraakt zijn, maar toch anders. Ik ga zo de regen trotseren om naar een droge plek te fietsen, waar ik me weer lekker in het zweet kan "werken". En het echte werk wacht wel. heb een fijne dag mensen, en alle mensen die het zwaar hebben nu: zonder drank als extra ballast is het leven lichter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goedemorgen Joris, Stientje en igor. Koffie zit al weer vers in de pot Igor Stien, je gaat echt goed he? Heerlijk. Joris, wij eten al meer dan tien jaar geen vlees meer... Ik ben gek op koken, heb planken vol met kookboeken staan maar moet echt even denken voor een vega kookboek, meestal buig ik gewone recepten om naar vega. Ik ga eens even voor je kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Pffff, goede morgen Jane. Kan me indenken dat je even van de leg bent nu... is niet niks allemaal. Maar als hij nu op dubbele kosten zit drie maanden...dan kun je toch voor een fractie van die kosten iemand anders dat laten doen? Overigens.... durf het bijna niet meer te zeggen, maar hier is het nog steeds heerlijk weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenAlbert,wees niet te streng voor jezelf,hoop dat je ook je droge dagen niet vergeten bent.Een kleine tegenslag kan ook heel motiverend werken,en misschien had je dat even nodig.Andere tijden komen er ook weer aan.Goeds.quote> En Albert, je was ook mijn steun op afstand, toen ik een maand inFrankrijk zat en o.a. jij mij op de dagpact zette. Pak die krachtweer terug. J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 thanx jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Hoi Jane, De vader is toch niet de enige die kan helpen verhuizen? Rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 @Stientje, nog niet op pad? Of zometeen toch weg? Ja, dat geeft een goed gevoel hé!? Wijn afslaan. Om hier eerlijk te zijn had ik de laatste tijd zo af en toe een 'afglijden dag' en dan stiekem thuis een fles wijn drinken. Gelukkig is mijn omgeving gewend dat ik een 'niet drinker' ben (oh wat voel ik me soms stom) en een vriendin geeft mij dan alleen fris op haar feestje. Toen voelde ik mij eerder een klein kind dat geen snoepje mocht hebben. Nu het besef dat ik weer moet afkicken en het weer zo'n twee weken duurt voordat de dagelijkse trek weer volledig ver- dwenen is. De laatste dagen gaat het goed. Ik blijf hier komen en hou een alcoholschrift bij. @voor alle terugkomers na een terugval: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 dat zal blijken Jaap ik kan wel cleanen, verven, gordijnen naaien en helpen inpakken en uitpakken, en ik ga kijken of de mensen die mij hielpen een jaar geleden ook hem kunnen helpen. Ik vind het ook te gek om daar 3 maanden voor te gaan wachten. Maar vader en zoon wisten al 3 weken, wat ik gisteren en passant hoorde. En dat heeft een hoop wakker gemaakt met hoe dat gaat en ging mbt communicatie. autisme is iets moeilijks te begrijpen voor me soms. Maar goed, vroeger zou ik inklappen op de onmogelijkheden en bij de pakken neer gaan zitten. Nu voel ik meer de mogelijkheden en ga in de actie. Dus elk nadeel hep sijn foordeel he. komt goed hoor, elke week eerder is winst. En dochter en ik gaan 2 weken naar Kreta volgende week (als de sleuteloverdracht is), dus hij mag zelf starten met wat hijzelf alvast wel kan doen en plannen maken. Als ik na 2 weken, uitgerust en goed in mn vel steek, bruis ik vast van energie en kan ik meteen aan de slag. dus laatste bak koffie nu en in de pedalen! Stientje, fijne dag; klinkt goed zoals je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 @Jane, nog steeds aan het uitstellen (IB-aangifte?). Heb een fijne sauna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Joris :present::present::present::present: ja, shame shame ook dat komt goed nu echt weg Heintje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum miranda Harjet Joris Acer Fijne dag allemaal! En veel sterkte voor degene die het nodig heeft vandaag. Albert, kom op hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Nou dat hoeft niet hoor Miran. je hoeft geen sorry te zeggen. Als het helpt, helpt het, wat je ook slikt. Ik doe het al ruim 3 jaar op een halve refu per week. Dat helpt ook. Belangrijk is dat je adb. blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Fijne dag Jane, gaat dus helemaal goed komen. Adrie, ja het viel mij ook op dat alles zó groen werd, dacht dat ik het mij verbeeldde omdat het zo lang had geduurd... maar als jij het ook zo ervaart dan zal het gewoon waar zijn Luitjes, ik ga er snel vandoor. Wens allen een fijne dag. Of een mooie dag. Maak er wat van luitjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Nu snap ik het al wat meer. Ja in die 3 weken had al het een ander geregeld kunnen zijn. Denk je dan. Maar ach, als je toch pas over een week de sleutel krijgt, kun je ook dan pas beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden