nancy Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Jane !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En Joris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Disgust;:Disgust;:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Ja Sowhat dadelijk krijgen we een berichtje, Joris, het was een fijne kerel maar is ten onder gegaan aan z'n eigen yoghurt-knoflooksaus. Ligt nu met vreselijke darmklachten in het ziekenhuis, oorzaak onbekend, maar moet constant vocht toe gediend krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 dejewe vroeger vaker nance vrijdagavond verkleedpartijtje ik moet zo mn trein halen dus ga weer ff omkleden dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Veel plezier Jane! Ennuhhh, steek je haar maar ff op..... dat is makkelijker in de wind... Heb ik geen last van, heb geen haar meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 ik heb van die charmante klemmetjes:$ voor mn dunne piekjes nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Wel een snor, zie ik nu..:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Hiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaa Nancy, bol, Sowhat en Jane, ik lig in een deuk. Nee, deze id lijkt meer op mijn echte uiterlijk... baardje, bril, paar grijze haren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Aaaaachhhh, dat grijs, daar kijken we wel doorheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Ik zit nu mijn eigen bovenlip te inspecteren, ik zie een aantal witte donshaartjes! Die zaten er voorheen niet! OEPS!!! Moet ik die scheren, laseren, harsen, wááááttttttttt!!!!!!!!!!! Ik denk dat ik weg zak in een midlifecrisis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 @ Agnieta: Vandaar dat ik vaak verwisseld werd met Jane, maaaaar... nu niet meer! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Maar Nancy, wat heb jij gegeten dat je er zo beroerd uitziet vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Nog niks, ben te lui en niemand die het voor me maakt... Zal dat het zijn???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Originally posted by: nancyIk zit nu mijn eigen bovenlip te inspecteren, ik zie een aantal witte donshaartjes! Die zaten er voorheen niet! OEPS!!!quote> Waar heb jij dan met je neus ingezeten Nanc?? Heu Heu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Nee niks Bol! Ik zou niet durven! Voor hetzelfde geld zou ik er weer een nieuwe verslaving bij hebben! Maarehh....even serieus, wat mot ik hiermee? Eerst maar eens vragen of het anderen stoort? Hoewel me dat eigenlijk niet interesseert.. wat vind IK ervan...hmmmm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 ik ook!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 en jullie denken dat ik een vrouw ben, maar ja... wie zal het zeggen, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Maar dan moet je je naam ook veranderen hé Nancy? B.v.b. Nanco Janzo, reldedeldedel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Haha, Stientje, Bol en Ietjefietje, dank jullie wel! Over een andere naam zal ik nadenken! Sorry, ik ga teveel ruimte innemen met slap geouweh.... Had het even nodig, emotioneel weekje achter de rug op mijn werk. Aaaachhhh, wat gebeurt er toch veel narigheid in veel gezinnen. Ben echt heel erg moe nu, ja alweer, niet gegeten en alweer naar bed. Ganiegoenie. Allen prettige avond ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 homo dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 manwijf???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 transsexueel???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Ik heb pizza gegeten en ga nu bankhangen met x factor bank is trouwens 5 maanden ingenomen geweest dus als ik al zou willen was het stoelhangen ik ga er maar van genieten dus nu maar toch wel dubbel gevoel beetje onsamenhangend misschien maar als je wat weten wilt moet het per pb ik kan het niet op de draad zetten. fijne avond nog en truste:lips: alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 iedereen, geniet van jullie avond, ik kruip op de bank met bijna al mijn mannen... toch homo dan?? orgie??? sorry. grapje. nee, ik kruip lekker met mijn jongste op de bank met kop thee, mijn lief komt zo thuis van tennissen, eentje gamed en eentje de hort op. ik ga een heerlijk weekend tegemoet, zal niet veel online zijn. ik ben al bezig om alles klaar te stomen voor de kunstroute. heb er ontzettend veel zin in! fijn weekend allen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Maakt mij niet uit hoor Stientje, je bent een mens, dat is wat telt:present: Heb een goeie avond Albert:heart: Voor de geinteresseerden, om half 9 ned 3 een intervieuw met schrijver A. F. Th. van der Heijden. Ik ga kijken want het begint doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 mmm, mijn jongste noemt me of: puddingborst... of hangbuikzwijntje. maar dat is echt niet waar!!! hij krijgt dus nu zakgeldvermindering, dat snappen jullie zeker wel!!!! en corvee... en wassen, strijken terwijl ik op de bank lig met een zak chips om die hangbuik te vullen. en pudding eten (bleh) om maar puddingborsten te kweken. volgens mij vind hij pudding gewoon lekker. nou, ik kap, ik sla door. en dat op een kop thee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden