bolletje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Ja maken jullie maar grappen met een oud mens. Kijken als jullie zo oud zijn. Hannah alles goed? Moghu Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 rise and shine allemaal deze dag, de zon schijnt... oh, scheen.... @hoi bolletje, nog nit goed wakker? @jaap, orry... ik had nl een vriend die prettig gestoord was en dacht opeens aan hem. maar mooi dat je je vriend zo respecteerd om wie hij was. nu eerst monteur voor de tafel. hij is er al... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 ik word nooit zo oud als jij bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 ha tante Bollewops enne... ik kom vlak achter jou aan je qua leeftijd het woord oud wil ik hier niet meer lezen met wat jij allemaal presteert bewijs je nog energie van een 30 jarige te hebben en er zijn er zat van die leeftijd die nog niet de helft doen van wat jij doet ik noem mezelf oudere jongere altijd hoe klinkt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Morgu luitjes, ook weer wakker hier. Heb héérlijk uitgeslapen... nu eerst koffie. Igor, juffertje ongeduld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 ook wakker Iggie, nou ik had de wekker op 7.30 u, maar wakker? om 9 uur sta ik al te rennen, duiken, vliegen, vallen en weer opstaan:moon: want dat is vaste volleytijd, maar wie die tijd heeft bedacht? Ja mijn trainster die gaf ons de kans de kinders "te dumpen" op school en meteen door te fietsen. terwijl ze zelf absoluut geen ochtendmens is (en ik ook niet). Maar het is een heerlijke manier om de dag te beginnen en dat werkt heel de dag door, dus ik heb niks te mopperen eigenlijk. en zoon lijkt toch liever op zijn paps te wachten dus ik ga straks redelijk onlast van mn verantwoordelijkheidsgevoel met vakantie. Hij wil trouwens wel mijn lijst met tips en nodige stappen, dus dat valt wel mee weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 24 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Nog geen tijd gehad voor koffie. Straks dan maar op mijn werk. Tot later vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Kastanje toch, wel zetten en er dan zelf niets van drinken..... ik kan je vertellen dattie lekker is hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Geeft toch niet Stientje, ik was niet duidelijk. En dan ga je invullen, doe ik ook. Iedereen, dank voor jullie medeleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 vandaag maar eens heeeeel hard aan het werk en alles klaar maken vanmiddag voor een kunstroute waar ik aan mee doe. heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Mijn vriend had nu tegen Bolletje kunnen zeggen: Op een ouwe fiets moet je het leren. Vrouwen waren dan ook niet zo dol op hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 jaap@ hahahahahaha ik heb t ook op een ouwe fiets geleerd en ik was destijds dol op hem!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Agniete, als je nog meeleest: ik weet niet hoe te reageren, vind het jammer. het ga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Klinkt vet Jane, ga die onthouden. Dadelijk hier ff stoffen want ik hoest me weer het gompes, en dan vandaag de deurposten en de plinten schilderen. Hoef dan alleen de radiator en het raam te doen en dan is het hoppa, verhuizen die hap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Originally posted by: JaapMijn vriend had nu tegen Bolletje kunnen zeggen:Op een ouwe fiets moet je het leren..quote> Ja en rugpijn, zwaar trappen omdat de remmen blijven hangen of overal tegenaan knallen omdat ze het niet doen.Nee geen ouwe fiets meer. Ben eens een keer s'avonds een struik ingereden oip een ouwe fiets. Maar (fluisterend) ik was zo zat als een maleier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Leuk Stientje, is het een route per fiets? Dan hoop ik voor je dat het bij jou iets beter weer is. Bolle, geeft veel stof he verbouwen. Hier ook. Gister allemaal stroomleidingen uitgehakt. En waar al dat stof wel niet heen gaat. Ongelooflijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Het lijkt wel of het dwars door deuren heen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Behalve door de buitendeur. Die is wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 jaap@ ja per fiets en te voet... helaas... want t wordt zondag niet zo fraai meen ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Dus het lag niet aan de fiets. Zo zie je maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Ik zou vorig weekend kamperen en toen gezegd, dan gaan we dit weekend, maar ook dat laat ik schieten. Vanwege het weerbericht. En toch hoop ik voor je mee, soms valt het mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 @agnieta.... voor als je toch nog meeleest: teleurstelling en boosheid liggen heel dicht bij elkaar. bezorgdheid en uiting van boosheid ook. ik zie het als kracht dat je naar de AA bent gegaan. misschien heb je tijd in alle rust nodig om weer op te krabbelen. zonder commentaar. want in je hart weet je best hoe het zit, denk ik. maar ik ga het niet voor je of voor wie dan ook invullen. wil me ook nergens mee bemoeien want ik ken jullie niet. sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 ik heb thee en koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Ik ga weer even verder kijken. Ik heb gisteren een foutje gemaakt, ik weet nog niet waar. Ik weet alleen dat op het stopcontact van de koelkast geen spanning meer staat. Even puzzelen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Goedemorgen Frummers, Even bijlezen, 2e espresso ingeschonken en sorry dat ik de ontbijttafel heb gemist. Nu met frisse energie mijn cv aangepast en straks een sollicitatie digitaal de deur uit sturen... ps: gisteren droog afmelden, bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden