Spring naar bijdragen

Donderdag 30 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@succes Joris

Het voornaamste is dat het glas geen belangrijke functie of onderdeel is en word van de dag

Het mag niet meer het gevoel geven alsof je er naar toeleeft en dat je rust geeft

Eenmaal de alcohol niet meer de baas zijn...is het niet makkelijk om het glas een andere wending te geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd..Kinderen zullen ook een groot deel je leven veranderen

maar mogen je niet weg cijferen

Zie best kansen voor jou hobbies

Zingen kan bijna altijd

Schilderen,lezen er kan zoveel nadat de kinderen op bed liggen

En moe...drank maakt moe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi agnieta...

en goed van je ietje! gaan we samen droog de dag door!

en hut: dank maakt reuze moe. en waarom zou een mens dat willen? kijk eens om je heen? zo mooi buiten, genieten van het leven, dat is wat ik wil. en al doe.... maar ben nog aan het schuren en polijsten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schuren en polijsten is ook niet mijn hobby :D

Idd geniet van de dag...of zorg dat je meer kan genieten

Zijn de kleine dingen die het leven mooi maken

Wij hebben zelf onze toekomst in handen....hulp kun je altijd vragen

{Op dit moment zit ik achter de laptop ,raam open,hoor de vogels hele concerten te fluiten,,zo mooi "}

Geniet van de dag...niet van het glas

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wat een heerlijke eerlijkheid van Jaap hé?

Die houden we dr in:D

Ik heb lekker een strookje gras bij mij voor gemaaid, wat ruikt dat toch heerlijk!

Vroeger deed ik de voortuin en zijkant van buurman/ex ook altijd.

Dat gaat niet meer.

Vind ik wel heel jammer, maar ja, er zijn ergere dingen denk ik dan maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lichamelijk Stientje,

Het grote verval is ingetreden en doet gestaag zijn werk;)

Ik heb een scheurtje in een van mijn onderste wervels en vrij ernstige botontkalking.

Kan niet lang rechtop zitten, staan of lopen.

Maar als ik mezelf goed in de gaten houd, heb ik er bijna geen last van.

Het ergste is, dat ik altijd barst van de energie en dat moeilijk kwijt kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Etenstijd. Niemand ingelogd, allen druk in

de keuken? Dan ga ik maar weer,

doeg en eet smakelijk straks!

En Jane, hele prettige vakantie gewenst, neem wat

zon mee terug!

Jopie, van harte! 50 jaar! Nog eventjes en ik volg je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik vandaag zitten wachten, kamer weer leeg gehaald omdat we spullen zouden halen, en weer komt er iemand z'n afspraak niet na, dat maak ik zo vaak mee en wat heb ik daar een pesthekel aan.

Nu heb ik iemand anders gebeld, een handelaar en ben met hem naar J. z'n huis gegaan en heb in ieder geval de salontafel twee stoelen en een vloerkleed gehaald.

Dadelijk de salontafel in elkaar zetten want die was nog ingepakt.

Wel uitkijken want er zit ook glas in.

Verder afgesproken dat, als ik van die persoon vanavond niets hoor, de handelaar alles mag komen halen. Daar kan ik van op aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond allen, ik ben ook aan t koken, beetje laat maar lang doorgewerkt, oud papier, boekhouder, supermarkt en even bij vriendi langs. nu lekker aardappels gebakken met wokgoente, knoflook en gepofte tomaat, gegrilde lamkoteletten en verse tzatziki.....

geen sorry voor al dat lekkers... mijn lief laat me een beetje zitten, hij wil rust en afstand. en geen hond, blijkt nu... maar hij is hier maar 1 x per week... nou, ik laat het even los, ga ook niet naar de fles grijpen. aanpak is de beste aanpak dan maar. aanpakken van mezelf in dit geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha eet smakelijk akelei met je cornetto, brrr vies.... iedereen heeft gegten maar ik niet. alleen een ei en soepje vandaag. krijg verder niets door mijn keel, zelfs geen drop... straks toch stukje lamsvlees bakken. nu ff werk corrigeren. ben best moe en wil vroeg naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De trek vermijden is voor iedereen anders. Ik dacht altijd dat ik tijdens een trekmoment heel druk aan de slag moest, maar eigenlijk vraag ik er zelf om om even heel stil op de bank te zitten. Even nietsen en nadenken. Dat werkt voor mij. Het vermijden van de drankafdeling doe ik ook niet. Als ik in de supermarkt ben dan sta ik steevast in de drankafdeling, omdat ik ook graag mag lezen en daar het tijdschriftenrek staat. Ik kijk weleens om en groet het bier dan. En loop weg. Of ik wel of geen trek. Ik ga er altijd vanuit dat ik de heftigste trek thuis heb uitgezeten.

Ik heb het gehad vandaag. Ja, Ja... De drankdroom... En ben wakker geworden met gruwelijke nadorst. Wat een raar iets, die psyche.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou iemand mij willen en durven helpen?

Ik heb ruzie met een dierbare vriend en het kan weleens het einde zijn van onze vriendschap.

En mijn reactie daarop is, heel lelijk tegen mensen doen. En mensen kwetsen.

Zou iemand mij willen confronteren en dat verbaal geweldt naast zich neer kunnen leggen als ik dat doe? Ik probeer me in te houden, dat beloof ik.

Eigenlijk wil ik gewoon aan het huilen gebracht worden. Dan komt het eruit en blijft het niet van binnen zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...