Jootje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Dank je wel Stientje. Ben ook weg. Moet er om twee uur zijn. Tot laterssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 heb je het dan nu droog kunnen houden ietje??? ik hoop het voor je, x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 @succes Joris Het voornaamste is dat het glas geen belangrijke functie of onderdeel is en word van de dag Het mag niet meer het gevoel geven alsof je er naar toeleeft en dat je rust geeft Eenmaal de alcohol niet meer de baas zijn...is het niet makkelijk om het glas een andere wending te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Idd..Kinderen zullen ook een groot deel je leven veranderen maar mogen je niet weg cijferen Zie best kansen voor jou hobbies Zingen kan bijna altijd Schilderen,lezen er kan zoveel nadat de kinderen op bed liggen En moe...drank maakt moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 mooi agnieta... en goed van je ietje! gaan we samen droog de dag door! en hut: dank maakt reuze moe. en waarom zou een mens dat willen? kijk eens om je heen? zo mooi buiten, genieten van het leven, dat is wat ik wil. en al doe.... maar ben nog aan het schuren en polijsten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Schuren en polijsten is ook niet mijn hobby Idd geniet van de dag...of zorg dat je meer kan genieten Zijn de kleine dingen die het leven mooi maken Wij hebben zelf onze toekomst in handen....hulp kun je altijd vragen {Op dit moment zit ik achter de laptop ,raam open,hoor de vogels hele concerten te fluiten,,zo mooi "} Geniet van de dag...niet van het glas Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 ik zit ook achter de computer met het raam open en de vogeltjes. een knorrend poesje naast me, kopje thee. het is prima zo... ik hou wel van polijsten. en van beeldhouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 jakkes, ik moet een lettertype downloaden maar dat lukt me niet... grrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 haha die was van jaap, toch? natuurlijk mag dat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Ja wat een heerlijke eerlijkheid van Jaap hé? Die houden we dr in:D Ik heb lekker een strookje gras bij mij voor gemaaid, wat ruikt dat toch heerlijk! Vroeger deed ik de voortuin en zijkant van buurman/ex ook altijd. Dat gaat niet meer. Vind ik wel heel jammer, maar ja, er zijn ergere dingen denk ik dan maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 lichamelijk kun je dat niet meer? mijn tuin staat er ook heerlijk bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Ja lichamelijk Stientje, Het grote verval is ingetreden en doet gestaag zijn werk;) Ik heb een scheurtje in een van mijn onderste wervels en vrij ernstige botontkalking. Kan niet lang rechtop zitten, staan of lopen. Maar als ik mezelf goed in de gaten houd, heb ik er bijna geen last van. Het ergste is, dat ik altijd barst van de energie en dat moeilijk kwijt kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Sterkte ermee Ietje:) Hier even het kleine huis op de prairie kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 is er niet méér aan de hand Ietje als ze al huilend thuiskomt? iets op school ofzo? of denk ik nou te moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Bek-af van deze dag en morgen nog niet kunnen overzien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Etenstijd. Niemand ingelogd, allen druk in de keuken? Dan ga ik maar weer, doeg en eet smakelijk straks! En Jane, hele prettige vakantie gewenst, neem wat zon mee terug! Jopie, van harte! 50 jaar! Nog eventjes en ik volg je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Jopske wat leuk om te horen dat je gedanst, en dat je het naar je zin hebt, samen met lief. Doe dat nog maar een poosje want dat rijden allemaal kost een hoop energie. En doe lief veel liefs van mij terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Zo ik vandaag zitten wachten, kamer weer leeg gehaald omdat we spullen zouden halen, en weer komt er iemand z'n afspraak niet na, dat maak ik zo vaak mee en wat heb ik daar een pesthekel aan. Nu heb ik iemand anders gebeld, een handelaar en ben met hem naar J. z'n huis gegaan en heb in ieder geval de salontafel twee stoelen en een vloerkleed gehaald. Dadelijk de salontafel in elkaar zetten want die was nog ingepakt. Wel uitkijken want er zit ook glas in. Verder afgesproken dat, als ik van die persoon vanavond niets hoor, de handelaar alles mag komen halen. Daar kan ik van op aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 avond allen, ik ben ook aan t koken, beetje laat maar lang doorgewerkt, oud papier, boekhouder, supermarkt en even bij vriendi langs. nu lekker aardappels gebakken met wokgoente, knoflook en gepofte tomaat, gegrilde lamkoteletten en verse tzatziki..... geen sorry voor al dat lekkers... mijn lief laat me een beetje zitten, hij wil rust en afstand. en geen hond, blijkt nu... maar hij is hier maar 1 x per week... nou, ik laat het even los, ga ook niet naar de fles grijpen. aanpak is de beste aanpak dan maar. aanpakken van mezelf in dit geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 haha eet smakelijk akelei met je cornetto, brrr vies.... iedereen heeft gegten maar ik niet. alleen een ei en soepje vandaag. krijg verder niets door mijn keel, zelfs geen drop... straks toch stukje lamsvlees bakken. nu ff werk corrigeren. ben best moe en wil vroeg naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 sterkte morgen ietje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 dan maar gammel meis ook dat gaat over droog mag een blijvertje zijn:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 @sowhat!!! beter gammel dan aangeschoten.... of erger. goed van je!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 De trek vermijden is voor iedereen anders. Ik dacht altijd dat ik tijdens een trekmoment heel druk aan de slag moest, maar eigenlijk vraag ik er zelf om om even heel stil op de bank te zitten. Even nietsen en nadenken. Dat werkt voor mij. Het vermijden van de drankafdeling doe ik ook niet. Als ik in de supermarkt ben dan sta ik steevast in de drankafdeling, omdat ik ook graag mag lezen en daar het tijdschriftenrek staat. Ik kijk weleens om en groet het bier dan. En loop weg. Of ik wel of geen trek. Ik ga er altijd vanuit dat ik de heftigste trek thuis heb uitgezeten. Ik heb het gehad vandaag. Ja, Ja... De drankdroom... En ben wakker geworden met gruwelijke nadorst. Wat een raar iets, die psyche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Zou iemand mij willen en durven helpen? Ik heb ruzie met een dierbare vriend en het kan weleens het einde zijn van onze vriendschap. En mijn reactie daarop is, heel lelijk tegen mensen doen. En mensen kwetsen. Zou iemand mij willen confronteren en dat verbaal geweldt naast zich neer kunnen leggen als ik dat doe? Ik probeer me in te houden, dat beloof ik. Eigenlijk wil ik gewoon aan het huilen gebracht worden. Dan komt het eruit en blijft het niet van binnen zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden