AlbertRemmo Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Originally posted by: akelei toch wel jus op je aardappeltjes AR ?quote> Ja hoor van de filetlapjesHoi WitteHoi Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Marika, ik zit ook alleen op kantoor. Ik doe de administratie van een bouwbedrijf Ik bel de mannen (mijn collega's) wel elke week waar ze die week gewerkt hebben, zodat ik dat in de administratie kan verwerken. En dan maken ze wel grapjes en maken me aan het lachen. En als ze even op kantoor zijn dan is het ook heel leuk en gezellig. Ik vind het ook goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Ik heb voordat ik in de ziektewet kwam een tijd als postbode gewerkt. S'morgens een uurtje sorteren en koffie drinken met andere mensen. Dan lekker alleen op pad. Kon ik tenminste ook geen ruzie krijgen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Ik werkte vanuit de bijstand (na een relatie) bij de WNK-bedrijven. Dat was vroeger een sociale werkplaats, maar die is langzaam overgegaan in een "normaal" bedrijf. Ze(de mensen van de WNK) worden nu langzaam ondergebracht bij de post. NL. Marika je kan altijd even kijken op Post Nl voor evt. een parttime baantje bij je in het dorp of de stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 hoi allemaal, dit is raar: ik krijg een beriht dat ik vrijdag gevloekt heb en dat die tekst is verwijderd. maar ik kan het niet terug vinden??? vrijdag om 21.16. ik was wel online maar kan me niet herinneren dat ik iets verkeerds zei. weet iemand dit nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 ik zei os dat ik misschien geen vrouw was. homo? transsexueel? heb ik daartussen echt iets raars gezegd??? teveel thee misschien... ps de kunstroute was een grandioos succes, ik ben gesloopt en ga vroeg mijn mandje in. met een boek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 nou, das niksvoor mij dan... ik zal maar niet herhalen wat ik volgens un zei, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 O,O, Marika, ik zie een berisping aankomen van T. Ik kan namelijk raden welke letter je in de plaats van het sterretje moet zetten! En dan mag het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 ja, een kattige dag bestaat echt hoor. of een kit dag, dan ben je een jomng poesje=kitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 lol Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 ik zei blijkbaar what the ... mag dit wel?????ik kan me niet voorstellen dat ik dat zei, is niks voor mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Dank u voor die bloemen! Eentje terug! Ik dacht net: "Een biertje zou best lekker zijn". En daarna: "Ach hé, het is 21.15u". Dus ik heb de waterkoker maar aangezet voor een kopje thee, want ik heb het ook best koud. Ik heb trouwens een fles wijn in de koelkast staan. Al vanaf Koninginnenacht. Daar kom ik dus echt niet aan, want dat vind ik wel zo vies. Wijn. Al had ik het vroeger wel willen leren drinken, omdat een wijnglas zo heerlijk drinkt. Maar blijf er wel ranja in inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 stond natuurlijk voor Fantastisc Unbelieveble Charming Kitten, dat snapt toch iedereen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Stientje, je mag op geen enkele manier verbasteren. Dus als je iets zegt dat je niet zegt, maar er wel mee bedoelt wat ze denken dat je ermee bedoelt, dan mag het dus niet. Ik heb daar zelf ook weleens een berisping voor gehad. Ik bedoelde het ook, maar ik zei het niet. Maar ach, dat is fair. Dat zijn de regels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 dat soort taal gebruik ik eigenlijk nooit... vreemd... toch teveel thee gehad, kreeg waarschijnlijk een hersenverweking.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 potjandosie potvoldriedubbeltjes nog an toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 ga ik nog meepuberen ook:$ ff filmpje kijken dan maar dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 vast niet ietsje.of je zei what the piep is er met mijn borstjes gebeurt? nee, serieus, dat soort taal gebruik ik niet eens!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 nou, ik moet oppaasen, straks wordt ik er van af geknikkert.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 of theezakjes.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Haha ietje. Ik moet bekennen dat ik me gisteren afvroeg of het woord wel mocht. Maar kennelijk wel, want er zijn privéberichten uitgedeeld toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 of meloenen, bloemkol, mandarijnen, aardappels, zouden er ook kommers bestaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Tjeetje wat gaan jullie weer snel:D Ik ga ook een filmpje kijken, waarschijnlijk dezelfde als Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 jane, ik heb een puber, ben t zelf gelukkig niet meer.... tja, straks staat jeugdzorg voor de deur voor het schaamtelijke taalgebruik van een moeder van drie kids.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Originally posted by: stientjeof meloenen, bloemkol, mandarijnen, aardappels, zouden er ook kommers bestaan???quote> Met komkommers kan je natuurlijk een mannelijk lichaamsdeel bedoelen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden