Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Marika, ik zit ook alleen op kantoor. Ik doe de administratie van een bouwbedrijf :)

Ik bel de mannen (mijn collega's) wel elke week waar ze die week gewerkt hebben, zodat ik dat in de administratie kan verwerken. En dan maken ze wel grapjes en maken me aan het lachen. En als ze even op kantoor zijn dan is het ook heel leuk en gezellig. Ik vind het ook goed zo.

Geplaatst

Ik heb voordat ik in de ziektewet kwam een tijd als postbode gewerkt.

S'morgens een uurtje sorteren en koffie drinken met andere mensen.

Dan lekker alleen op pad.

Kon ik tenminste ook geen ruzie krijgen:D

Geplaatst

Ik werkte vanuit de bijstand (na een relatie) bij de WNK-bedrijven.

Dat was vroeger een sociale werkplaats, maar die is langzaam overgegaan in een

"normaal" bedrijf.

Ze(de mensen van de WNK) worden nu langzaam ondergebracht bij de post. NL.

Marika je kan altijd even kijken op Post Nl voor evt. een parttime baantje bij je in het dorp of de stad.

Geplaatst

hoi allemaal, dit is raar: ik krijg een beriht dat ik vrijdag gevloekt heb en dat die tekst is verwijderd. maar ik kan het niet terug vinden??? vrijdag om 21.16. ik was wel online maar kan me niet herinneren dat ik iets verkeerds zei. weet iemand dit nog?

Geplaatst

ik zei os dat ik misschien geen vrouw was.

homo?

transsexueel?

heb ik daartussen echt iets raars gezegd??? teveel thee misschien...

ps de kunstroute was een grandioos succes, ik ben gesloopt en ga vroeg mijn mandje in. met een boek...

Geplaatst

O,O,

Marika, ik zie een berisping aankomen van T.:)

Ik kan namelijk raden welke letter je in de plaats van het sterretje moet zetten!

En dan mag het niet!

Geplaatst

Dank u voor die bloemen! :D Eentje terug! :present:

Ik dacht net: "Een biertje zou best lekker zijn". En daarna: "Ach hé, het is 21.15u". Dus ik heb de waterkoker maar aangezet voor een kopje thee, want ik heb het ook best koud.

Ik heb trouwens een fles wijn in de koelkast staan. Al vanaf Koninginnenacht. Daar kom ik dus echt niet aan, want dat vind ik wel zo vies. Wijn. Al had ik het vroeger wel willen leren drinken, omdat een wijnglas zo heerlijk drinkt. Maar blijf er wel ranja in inschenken.

Geplaatst

Stientje, je mag op geen enkele manier verbasteren. Dus als je iets zegt dat je niet zegt, maar er wel mee bedoelt wat ze denken dat je ermee bedoelt, dan mag het dus niet. :P

Ik heb daar zelf ook weleens een berisping voor gehad. Ik bedoelde het ook, maar ik zei het niet. Maar ach, dat is fair. Dat zijn de regels.

Geplaatst
Originally posted by: stientje
of meloenen, bloemkol, mandarijnen, aardappels, zouden er ook kommers bestaan???quote>

Met komkommers kan je natuurlijk een mannelijk lichaamsdeel bedoelen:P

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...