Yvonne Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Maar wel van het glas kunnen afblijven Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Okéé, maar dat is gelukt. Das al hartstikke belangrijk. En dat die gevoelens van schrik, schuld en schaamte er zijn... heel voorstelbaar. Zie alsjeblieft ook dat het je nu wel weer is gelukt vrouw. Das niet niks. Ik las van dat bingedrinken en kan me er helemaal, maar dan ook helemaal niets bij voorstellen. Wel dat gevoel dat je móet drinken. Ik heb gewoon veel heel veel respect voor je, ook nu weer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Probeer niet alleen die nare gevoelens toe te laten Sowhat. Probeer ook te zien wat voor krachtsinspanning je nu levert door níet te drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Mooi, meer dan hoogste tijd om hier in beweging te komen... Maak er wat van mensen. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Eet smakelijk Sowhat... Heel veel sterkte, kan me indenken dat het heel moeilijk is, maar, en dat weet jij als geen ander, drank is ook niet helpend tegen een depressie, integendeel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Goeiemorgen Von&So de katten blijven in de open vensterbank zitten, dus er zal wel een hele lichte miezer hangen hier. Maar ik zie het al lichter worden in de verte, dus wie weet krijgen we de droge dag die de NOS beloofde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Morgen allemaal! Dagpact Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Mijn woonplaats. Ik heb mijn raampjes gewassen. Vitrage eerste rond is klaar, dus die na het stofzuigen maar ophangen. Dan nog afwas, keuken uitboenen. Ben een beetje duizelig. Rustig aan. Heb de hele dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 voor de Randstad Sowhat Gouda in dit geval, en weerlonline.nl geeft een 7 en droog dus laten we maar van een valse start uitgaan:) krijgt de zon een nieuwe kans nu. Morgen trouwens een 9:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 oh oh ik had de muts iets te ver voor de ogen. dus ik aan het sneeuw schuiven en schuiven, en het ging zo zwaar. in ene keer PLOFFFFfffffffffffffff. de buuf zal niet blij met me zijn. haar witte auto stond voor mijn deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Ja, vanochtend met een boterham en een kop koffie. Normaal kan ik het daar perfect op doen. Neem om 10.00u even een appel als td. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 nee, ik ben me een hoedje geschrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Dagpact Acer Tatum Albert Lytse Goedemorgen. Iedereen bijgekomen van een roerige Zaterdag? Is er nog koffie trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Lekker Sowhat. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Ja, net vers en dankzij de eitjes van Sowhat hier ook 2 geroosterde boterhammen met ei/spek, delen? nee? gelukkig:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 mogge allemaal... ik was al een poosje op hoor. en ik ben een dan die genen die steeds vergeet uit te loggen... sorry... ik ben vandaag pas weer s avonds aanwezig denk ik. ga nu hapjes maken voor vanmiddag. en sowhat: wat knap dat je van de drank bent af gebleven!!!!!!! ik had nog nooit van bingedrinken gehoord en kan me er ook niets bij voorstellen. maar des te trotser ben ik dus op je! fijne dag allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 ik lust ook wel gebakken ei met spek. ik ben geen eten s morgen maar dat...... mmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Jane, als je zonder spek had gemaakt, dan graag. Maar nu sla ik over. Er is 1 ding wat ik niet lust: spek en speklapjes. Daar griebelde ik als kind al van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Dit zegt de Jellinek kliniek trouwens over binge-drinken: http://www.jellinek.nl/vraag-a.../wat-is-binge-drinken/ Ik dacht zelf dat het niet-alle-dagen drinken was, maar dat als je drinkt je ook heel veel drinkt. Met een paar dagen rust ertussen. Zoals alleen in weekenden veel te veel drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 alsof we je nuchter niet graag lezen! hier, omdat jij het bent............. zoeff; dubbel ei met spek. hoop dat je maag het verdraagt. ik zet wel een schaal op het buffet erbij, dan ben ik van mn voorraad af voor we naar Kreta gaan. Hoef ik al die calorieen niet meer, ha ha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Sowhat, volgens mij is er altijd plaats voor iedereen. Ik kom er toch wel doorheen denderen met mijn koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 jemig dat is schrikken zeg, dan bestaat de wereld dus uit veel meer binge-drinkers. iedereen die indrinkt tegenwoordig neemt wel 6 consumpties in 2 uur. En de keren dat ik vroeger móest doorzakken, dan nam ik dat ook wel. dus dan was ik er ook een. konfronterend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 6 in 2 uur? wat was ik dan? bij mij gingen er makkelijk 6 in 1 uur, comazuiper? ik ging wel door tot ik in slaap viel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Ik dacht zelf eigenlijk dat binge-drinkers niet alle dagen drinken maar als ze wel innemen dat het veel is. Zoals weekenddrinkers. Ik noemde mezelf daarom geen binge-drinker. Ik dronk alle dagen heel veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Ik noem mezelf wel een bingedrinker. Ik drink niet, behalve als ik drink. , en dat gebeurt nog maar een paar keer per jaar. En dan gaat het helaas om een stuk meer dan 6 in 2 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden