Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Goedemorgen luitjes. Koffie en thee staan klaar, de dag kan beginnen. Eerst maar eens een lekker grote bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Beschuitje met roomboter en hagelslag Aak? Ook goedemorgen overigens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik zie overigens dat Marjo vandaag jarig is, dus maar even snel de slingers ophangen... Hoop dat je een fijne verjaardag hebt Marjo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Hihi... dan ben je in ieder geval je bed inmiddels uit Aakie. Goed zo. Ik ga nog een bakje koffie maken, heb een luie bui geloof ik.... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Trouwens... de frummers hier lijken met de dag luier te worden... acht uur en nóg niemand buiten ons tweetjes om... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 8.24 ik meld me Mooie titel, Yvonne. Schitterend. Marjo jarig vandaag: gefeliciteerd :moon:**:moon:**:moon:**:moon: En tot slot de dagpact, want we houden het droog vandaag Dagpact Tatum Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Akelei, jij ook Niet echt iets belangrijks vandaag, maar ik heb er wel zin in. Eerst in mijn huisje bezig en de was doen. En vanmiddag komt dochter eten. We eten vandaag asperges. Heel gewoontjes met aspergesaus, gekookt eikruim en plakjes beenham. Daar is dochter zo dol op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Goede morgen Tatum, ja, mooi he? Ik denk dat we allemaal wel eens van die buien hebben... Aak, je hebt weer helemaal gelijk wijze vrouw. En inderdaad, de zon maakt blij.... Ik heb mezelf nog een bakje koffie gegund... nog heel even lekker niks en dan ga ik ook aan mijn lijstje beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Hé hé hé, niet zonder mij hé Supergoeiemorgend iedereen, ik vlieg even naar die lekkere ontbijttafel en tast toe, honger als een leeuw, vonneke, wat doe je dat toch weer goed hé MyLady jarig vandaag, joehoeeeeeee :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Happy happy happy De zon schijnt eindelijk nog eens en het gaat goed worden de eerstkomende dagen dacht ik. Direct op de motor gesprongen om te gaan werken hier in de haven. Zaaaaaalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Hmmmmm, heerlijk Tatum, wij zijn ook gek op asperges. In de aspergeperiode eet ik ze gemiddeld één keer per week... lekker genieten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 lekker bakkie he Will, ook goede morgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 goeie morgen allemaal. ik was al vroeg wakker, lag lekker in bed een boek te lezen. nu lekker gedoucht en te dralen voor de kast wat ik aan moet doen. ik draag een promotie t-shirt maar heb geen broek. alleen joggingbroek en verder jurkjes, jurkjes, jurkjes. ach, wat een dilemma toch. het is wel ruim twee uur rijden. mag ik een beschuit met muisjes? voor onze gezinsuitbreiding vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 The maxx Vonneke Gezinsuitbreiding stientje ?? Nog een warm welkom van mij trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 goede morgen frummels. doe mij maar een bakkie yvonne marjo maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 puppy will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Geen vrije dagen dus even Will? Maar ach, werken met mooi weer is ook niet gek he? Fijn dat het zo goed me je gaat nu. Das mooi man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Morgu Igor, je eigen mok staat al voor je neus hoor langslapert:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ook goedemorgen Stientje. Helaas... geen beschuit met muisjes hier, maar daar behoor jÃj voor te zorgen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 morgen beschuit met muisjes dan. roze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Puppy, schattig hoor, konden ze maar zo klein blijven hé Jaja Vonneke, ik ben er eindelijk uit aan het komen, en zoals ik had gehoopt. Eerste iemand vinden voor wie ik helemaal ga, en dan de nodige maatregelen ivm adb, roken, etc etc etc. Het gaat me allemaal heel erg goed af hoor, maar we zullen er samen nog hard aan moeten werken denk ik. Heb er ondanks alles enorme goede hoop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Goede morgen allemaal Marjo van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Ik ga vandaag werken in het restaurant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 deze pup is volgens mij nu zo klein als een konijn. wordt uiteindelijk ook niet zo groot. wel een bastaardje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Good murninkjes. Mijn comp. geeft aan dat mijn c. schijf helemaal vol zit, er kan niets meer bij, als ik probeer er iets af te doen gaat dat niet, maar ik kan ook niets meer ontvangen, van post enz. Raar hoor, van de week maar eens kijken of ik hem weg kan brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Hoi bolliewollie, heb je nog een tweede schijf er in zitten, of een tweede partitie van je hoofdschijf ?? Ken wel enkele tips dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ow Stien wat spannend zeg. Heerlijk zo'n klein moppie in huis. Ja Will ik heb twee schijven in mijn comp. Maar als ik kijk naar wat er op de C. schijf staat is dat helemaal niet zo veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden