stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 voor diegenen die naar bed gaan, trusten allemaal. ik heb een heerlijke avond gehad, droog als gort. en ik heb energie over. en fijne avond waar zelfd de mannen met een computerverslaving gezellig steeds naar beneden kwamen om met muppy te spelen. grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Ik heb inderdaad wel een ouderwets beeld van de padvinderij en dat hou ik graag. Ik heb er namelijk erg veel plezier beleefd. Met alleen jongens. Maar later ook met de meiden, die hun eigen speltakken hadden bij onze groep. Je moet het natuurlijk wel treffen met de leiding. Als wij dat dan zeiden, en poepen in ons nest, dan moesten ze ons natuurlijk straf geven, maar het waren zelf ook knulletjes van 16 a 20 jaar, dus stiekem lachten ze er ook om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 jaap en A3, mijn jongste heeft ook een blauwe maandag op scouting gezten. het was een veredeld knutseluurtje. geen fikkie, geen hutten bouwen, geen sleep en doe werk. maar aardappelen stempelen, tien jaar was hij... dat werkt dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 D.r.o.o.g. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 maar andere soutings zullen wel anders zijn. en t werd geleid door moeders en 1 vader. en daar hadden bijna lle kids geen zin in. die hadden ze thuis al. jongelui van 16-20 is natuurlijk veel leuker, dynamischer. over t algemeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Da's jammer Stien. Ik heb dat bij onze groep ook gezien. Toen kwam er opeens een echtpaar, ouders nogwel van een van de welpen. Die hadden van het hele spel geen kaas gegeten en ga dan maar als 16 jarige uitleggen hoe het wel moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Dus ouders, ook al zijn de bedoelingen goed, blijf weg bij de padvinderij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Ze hadden ook nooit die naam moeten veranderen in scouting, daar is de ellende begonnen! De padvinderij had een te militaristische naam, maar om er dan maar een kleuterklas van te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Da's mooi Sieraad, hier ook, ik ga nog even luchtigjes een paar strips van Sigmund lezen. Heb een album geleend van de bieb met Sigmunds uit de jaren negentig. Toch weer leuk om te zien wat de mensen toen bezig hield. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 haha ja, dan maar een zeker tijdschrift lezen waarin drie neefjes het echte werk beleven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 haha ja, dan maar een zeker tijdschrift lezen waarin drie neefjes het echte werk beleven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 goedenavond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Ik volg momenteel een EMDRtherapie en dit gaat niet samen met moeder-zijn, echtgenote-zijn, huisvrouw-zijn en studeren. Om tot rust te komen ga ik morgen in opname voor de duur van twee weken. Ik wens jullie alle goeds en hoop jullie over twee weken weer te 'ontmoeten'. liefs, Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Heel veel succes, RL! Ik hoop dat het je goed doet! Ik ga naar bed. Moe ben ik nog niet. Maar wekker gaat over zeven uur weer. Op naar de overheidsinstantie. Ik kneep hem niet echt meer, tot mijn pap vanavond stuurde "Sterkte morgen". Heel lief, maar nu zit ik de hele tijd te bedenken waar ik sterkte mee moet hebben. Zou het dan zo tegenvallen? Nou ja, niets aan te veranderen momenteel. Ik ben iig droog en ga naar bed, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 @irunalone, heel veel sterkte, rust en verwerking. en trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Vol met thee en verder droog naar bed nu. Dag 3 zonder nu na die terugval van een maand. Geen enkele fysieke onthoudingsreacties, wat trek maar geen slaap probleem trillen oid. Dus prima te doen zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden