Spring naar bijdragen

Maandag 3 juni 2013


Tatum

Aanbevolen berichten

Hey lieve Lenie!

Ik denk aan je hoor! Gatver, die pijn, ik wou dat ik het weg kon toveren voor je! Als ik zelf beter ben wil ik wel langskomen als je dat fijn vindt. geef maar aan!

Hey Stien!

Geniet maar lekker van Woefie, heerlijk he, zo'n beessie?

Welk Ab kan jij niet tegen? Ik heb Amoxiciline Clavulaanzuur, zwaarste dosering, 4 maal daags.

Morgen een week droog! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

he allemaal, ik heb net een enorme aanvaring met mijn oudste gehad. over alcohol misbruik. ik ben er stil van, hij wees exacte alle zere plekken aan. kind moet therapeut worden. ik ga dit zeker seriues nemen en het morgen met tactus overleggen. ik hou zielsveel van mijn knul...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar ik had gezegd dat ik 1 wijntje had genomen terwijl t er drie waren. en waaro loog ik daarover: omdat ik geen gezeur wilde. niet meer, niet minder. maaaaar..... waarom liegen. is niet nodig tenzij.... ik t niet in de hand heb. en zoals we weten:

vertrouwen komt te voet, en gaat te paard.

hij heeft wel een hele mooie spiegel voor gehouden, ik ben hem er dankbaar voor.

e ga het morgen met tactus bespreken. en voorals nog wordt er deze week geen druppel aangeraakt. hooguit door t eten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Stientje! Nou dat herken ik wel, ben dus ook zeeeeer ziek. De kots komt uit mijn oren, hahaha.

Wat rot van de discussie meis. Je bent idd goed bezig, maar af en toe blijven mensen nog hangen in het oude gedrag en dan krijg je het alsnog een beetje over je heen. Doet mijn vader ook, die denkt dat ik nog steeds drink ondanks dat dat niet zo is. Hij blijft me er ook op aanspreken. Maar mss ook wel goed, blijf ik bij de les.

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee ik had gelogen tegen hem, dat ik er maar 1 had terwijl t er drie waren. dat is pas eigen schuld, dikke bult.

maar ik moet zeggen dt deze aanvaring heeeeel helder was. na zijn boosheid kwamen er de meest zinnige teksten uit. duidelijke taal. mooi hoor, net 17 jaar!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En sorry dat ik het zeg, maar liegen is wel een teken dat het nog niet helemaal soepel loopt. Ik loog de hele boel bij elkaar. Vertelde nooit het werkelijke aantal biertjes, zelfs niet aan mijn man.

Laat het gewoon helemaal staan meis. Maakt het zoveel makkelijker.

Maja, ik sta amper een week droog, dus heb nog niet zoveel recht van spreken...

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh en het hondje heet Muppy

Muppy de Puppy

en ik kom er net achter waarom ze de kamer niet gaat verkennen... ze glijgt uit over de vloer, te glad. in de tuin rent en springt ze wel. hier durft ze het niet. zielig....

iemand straks trek in een geroosterde paprika tomatensoep?

vega

is het dan wel zo dat VM met ons mee kan lezen?

in dat geval: hot, beeldhouwen is erg leuk. stenen hakken misschien ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Stientje, je zoon is al 17.

Toen ik 17 was wist ook wel hoe de wereld in elkaar stak, misschien wel

beter dan nu, nu mijn brein is geïnfecteerd met volwassen kennis.

Lekker, zo'n soepje, maar eerst even ontbijten. Wat heb ik geslapen zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, ik heb de naam niet verzonnen hoor jaap. dat mocht de jongste doen... muppy. ze begint nu vrolijk te spelen. en haar mand te slopen...

met zijn 17 jaar en heel veel bagage is hij goed op weg jaap. heel goed zelfs.

al zoveel problemen overwonnen, een heel bijzonder mooi mens. maar dat zijn ze alldrie. alleen de oudste zit anders in elkaar. en we begrijpen elkaar nu ook. dat was vroeger wel anders....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Stientje, ik moet nog 2 dagen, volhouden volgens de arts, bleeeeeegh!

En Dylan, zorg jij dat jij je 13 manden houdt, dan zorg ik dat ik ooit zover kom en dan zit jij op de 26 maanden! ;) Evengoed dank je!

En idd, Jaap, iedereen heeft recht van spreken, maar soms houden we wijselijk onze mond, tenzij we iets kunnen bijdragen, toch? En als ik een achterlijke opmerking maak hoor ik dat ook graag!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor RL ik las hier bij jou niets achterlijks. Was misschien wat verwarrend zoals ik het schreef.

Wat Dylan daar en tegen schreef sloeg kant nog wal.

En A3 wat betreft de pillendraaiers, laat het maar. Of, dat kan natuurlijk ook, benoem het

specifiek. Maar dat je in je boosheid het hele forum een pillenslikkende natie noemt is natuurlijk

niet correct. Daar zal het wel over gegaan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik ben redelijk afgeknoedeld van het werken in de tuin gisteren. De stratenmakers zijn er, maar pas vanaf 10 uur. Die planner op kantoor is een oen! Het is dat de mannen zo goed werken, anders was ik al lang met een ander in zee gegaan.:angry:

@ Muffin: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

:musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote:

@ Bollie: geen wonder dat je moe bent na al dat geploeter.

@ Stientje: veel plezier met je bolletje wol!:D

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...