Burchill Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Ja, vrijwilligerswerk vergroot je wereld en... het staat ook goed op je CV mits relevant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Ik moest van Stien doorgeven dat ze op het moment te verdrietig en emotioneel is om te komen op het forum. Maar sterk als ze is: ze houdt het droog! Ik ben inmiddels weer terug van longtherapie, wat niets meer was dan 2 keer een kwartier fietsen met hartslagmeter en saturatieknijper. Alles ging goed, dus donderdag mag ik weer gewone fysio, woehoe! Nu het balkon op met een fles cola! Laterssss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Erik, wat ik wil gaan doen is niet relevant voor mijn CV. Maar ik zie het wel als toegevoegde waarde voor mezelf. Bolletje, mevrouw de arts vroeg wat ik wilde doen als ik vrijwilligerswerk wilde gaan doen en mijn eerste ingeving was ouderen helpen door er gewoon te zijn. Dat vond ze mooi en een goed doel. Ik ga vanavond even kijken of ze nog vrijwilligers zoeken bij twee bejaardentehuizen hier in de buurt. En zo helpen we elkaar, had ik bedacht. Stien; Sterkte! Als je wel iets kwijt wilt, weet dat hier een heel leeg a4 is voor jou om te benutten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Dat is ook van waarde Madeleine, zei Joris... ...zal ik dan maar weer de donkere professor avator nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 goedenavond allemaal, Rare drukke dag geweest met tijdritten, auto`s van mijn werk wegbrengen voor apk. Nou is wel gelukt hoor. en tussendoor nog het 1 een ander doen. Ben best wel een beetje gesloopt nu. Heb wel andijvie gehaald, dus moet zo nog aan de slag in de keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 @madeleine, een A4 of een A3, want ik heb geen zin in A3 op dit moment. ik redt het wel, ben droog en hou het zo, tot later en fijne avond allemaal. mijn relaas komt nog wel. ik zie het toch even niet zo helder nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Originally posted by: SowhatEn weer een droge dag erbij!Heerlijke tonijnsalade gemaakt en natuurlijk opgegetenquote> Heerlijk Sowhat:heart:, wat had je erdoor allemaal?Goed voor je ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Stientje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Jammer Stien dat je nu zo over de flos bent, terwijl deze dagen juist zo fijn moeten zijn met die kleine uk. Misschien zou je kunnen proberen om je daar toch wat op te concentreren. Het zou anders zo jammer zijn, als je je deze tijd als naar gaat herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Dag allemaal, Was ingelogd, maar kreeg een heel verdrietige goede kennis aan de telefoon. Mishandeld, vandaag zitting bij de rechtbank vanwege scheiding e.d., slechte advocaat, de helft vergeten te zeggen, mocht geen anderen meenemen! Ze is nu alleen en verdrietig! Gelukkig drinkt ze niet. @ Stientje: je hebt vanmiddag het gesprek met je partner gehad, denk ik. Sterkte en we horen het nog wel. Verder herhaling van een discussie die we al vaker hebben gevoerd. Respect is hier het belangrijkste woord, in mijn ogen. Als ik iets op de man wil spelen, doe ik dat aan die persoon per pb en met respect. Nu maar weer even verder. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Ik schaam me nu ook wel dat ik me een beetje heb laten gaan tegen A3. Dat had ik idd beter per PB kunnen doen. Ik had gewoon een oergevoel Madeleine in bescherming te willen nemen. Ik heb A3 niet meer gezien, ik hoop niet voor hem dat hij een ban heeft. Anyway, net een heerlijk lange wandeling gemaakt, was lastig om langs het meer te komen waarin ik bijna ben verdronken, maar mijn man vindt het belangrijk voor het verwerkingsproces. Daar heeft hij ook wel gelijk in. Het was iig een heerlijke wandeling met dat fantastische weer. Ik heb zin in morgen, dan komt mijn beste vriend, die helemaal aan het andere end van het land woont de hele dag langs! Lief he? Ik heb een vriendschapsboedha bij ons uit de winkel gekocht als dank voor al zijn steun. Fijne avond fummels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 RL ik vind het juist goed dat je dat openbaar doet. Waar het over ging was ook open. Ik zie echt het bezwaar niet om te zeggen wat je er van vind. Daar is het een forum voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Ik ben dan erg terughoudend met PB's. Moet ook wel want er mogen maar 50 in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 goeienavond frummers onder de herrie van een live Griekse avond, even hier bijgelezen. ik merk dit jaar dat ik dat meer nodig heb dan andere vakanties. ben er nog niet achter hoe dat zit, maar voorzorgsmaatregel dan maar, dan weet ik in elk geval dat ik mijn verantwoordelijkheid neem en dat is beter dan een borrel in mijn geval. zo. en dan nu het feestgedruis in fijne avond verder en een goede nacht voor later:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Dylan, ik vond het helemaal niet grappig. Dat iemand vindt dat er te veel mensen in de ziektewet zitten mag. Daar kan je een politieke discussie over voeren. Maar het geeft geen pas om een individu die daar gebruik van maakt omdat we nu eenmaal met z'n allen bedacht hebben dat we dit zo regelen, aan te vallen. Zeker als je de achtergrond niet kent. Ik ben wel benieuwd nu eigenlijk hoe A3 in zijn levensonderhoud voorziet, maar daar zullen we voorlopig wel niet achter komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Gelukkig heb je dan je computertje en wifi Jane. Fijne avond. Hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Misschien is ook het concept van zo'n all in vakantie niet helemaal aan je besteedt. Dat trekt toch een bepaald type toerist. Het zou in ieder geval niet zo heel leuk lijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Dank je Jaap. Ik vind het altijd lastig, want ik wil niemand voor het hoofd stoten. Maar ik vind een veilige sfeer hier heel belangrijk. Jane, goed dat je komt! Geniet van het feestgedruis en als je het even lastig hebt kom je maar gewoon langswapperen! Ik lig inmiddels in mijn bedje, meld me alvast droog af (mijn eerste week volbracht, whoehoe!), ik ga denk ik nog niet slapen maar toch alvast welterusten lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 RunningLiesje van harte met je eerste week :light::light::light::light::light::light::light: Deze jongeman (nog) gaat slapen Truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 haal mij maar van het jaarpact. ik trek het niet meer. ik geef het gevecht op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 ik meld me droog af trusten allemaal ik ga me niet verstoppen achter mijn lieve pup, maar ga verder waar ik mee bezig was: de koe bij de hoorns pakken. mezelf dus. inzicht en bewustwording. puzzelstukjes opsporen en plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 niet doen igor is mijn lullige advies. niet doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 ik heb nog niet gedronken dus meld heel nuchter af voor het jaarpact. ik ben gewoon moe van alles. en heb ik zin om te drinken dan ga ik dat doen, en wat de gevolgen zijn sowhat...... voor straks weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Igor, denk er even over na, geef het even! Je bent het waard! Heb je nu gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Igor:heart: het is geen gevecht Het is een keuze, kies het goede alsjeblieft, drankvrij. Je hele leven zul je deze momenten hebben Hou het zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden