Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 juni 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik moest van Stien doorgeven dat ze op het moment te verdrietig en emotioneel is om te komen op het forum. Maar sterk als ze is: ze houdt het droog!

Ik ben inmiddels weer terug van longtherapie, wat niets meer was dan 2 keer een kwartier fietsen met hartslagmeter en saturatieknijper. Alles ging goed, dus donderdag mag ik weer gewone fysio, woehoe!

Nu het balkon op met een fles cola!

Laterssss!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, wat ik wil gaan doen is niet relevant voor mijn CV. Maar ik zie het wel als toegevoegde waarde voor mezelf. :)

Bolletje, mevrouw de arts vroeg wat ik wilde doen als ik vrijwilligerswerk wilde gaan doen en mijn eerste ingeving was ouderen helpen door er gewoon te zijn. Dat vond ze mooi en een goed doel. Ik ga vanavond even kijken of ze nog vrijwilligers zoeken bij twee bejaardentehuizen hier in de buurt. En zo helpen we elkaar, had ik bedacht.

Stien; Sterkte! Als je wel iets kwijt wilt, weet dat hier een heel leeg a4 is voor jou om te benutten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond allemaal,

Rare drukke dag geweest met tijdritten, auto`s van mijn werk wegbrengen voor apk.

Nou is wel gelukt hoor.

en tussendoor nog het 1 een ander doen.

Ben best wel een beetje gesloopt nu.

Heb wel andijvie gehaald, dus moet zo nog aan de slag in de keuken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Stien dat je nu zo over de flos bent, terwijl deze dagen juist zo fijn moeten zijn met die kleine uk.;)

Misschien zou je kunnen proberen om je daar toch wat op te concentreren. Het zou anders zo jammer zijn, als je je deze tijd als naar gaat herinneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Was ingelogd, maar kreeg een heel verdrietige goede kennis aan de telefoon. Mishandeld, vandaag zitting bij de rechtbank vanwege scheiding e.d., slechte advocaat, de helft vergeten te zeggen, mocht geen anderen meenemen! Ze is nu alleen en verdrietig!:(

Gelukkig drinkt ze niet.

@ Stientje: je hebt vanmiddag het gesprek met je partner gehad, denk ik. Sterkte en we horen het nog wel.:present:

Verder herhaling van een discussie die we al vaker hebben gevoerd. Respect is hier het belangrijkste woord, in mijn ogen. Als ik iets op de man wil spelen, doe ik dat aan die persoon per pb en met respect.

Nu maar weer even verder. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schaam me nu ook wel dat ik me een beetje heb laten gaan tegen A3. Dat had ik idd beter per PB kunnen doen. Ik had gewoon een oergevoel Madeleine in bescherming te willen nemen. Ik heb A3 niet meer gezien, ik hoop niet voor hem dat hij een ban heeft.

Anyway, net een heerlijk lange wandeling gemaakt, was lastig om langs het meer te komen waarin ik bijna ben verdronken, maar mijn man vindt het belangrijk voor het verwerkingsproces. Daar heeft hij ook wel gelijk in. Het was iig een heerlijke wandeling met dat fantastische weer.

Ik heb zin in morgen, dan komt mijn beste vriend, die helemaal aan het andere end van het land woont de hele dag langs! Lief he? Ik heb een vriendschapsboedha bij ons uit de winkel gekocht als dank voor al zijn steun.

Fijne avond fummels!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienavond frummers

onder de herrie van een

live Griekse avond, even

hier bijgelezen.

ik merk dit jaar dat ik dat meer

nodig heb dan andere vakanties.

ben er nog niet achter hoe dat zit,

maar voorzorgsmaatregel dan maar,

dan weet ik in elk geval dat ik mijn verantwoordelijkheid

neem en dat is beter dan een borrel in mijn geval.

zo. en dan nu het feestgedruis in

fijne avond verder en een goede nacht voor later:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan, ik vond het helemaal niet grappig.

Dat iemand vindt dat er te veel mensen in de ziektewet zitten

mag. Daar kan je een politieke discussie over voeren. Maar het

geeft geen pas om een individu die daar gebruik van maakt omdat

we nu eenmaal met z'n allen bedacht hebben dat we dit zo regelen,

aan te vallen. Zeker als je de achtergrond niet kent.

Ik ben wel benieuwd nu eigenlijk hoe A3 in zijn levensonderhoud

voorziet, maar daar zullen we voorlopig wel niet achter komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jaap. Ik vind het altijd lastig, want ik wil niemand voor het hoofd stoten. Maar ik vind een veilige sfeer hier heel belangrijk.

Jane, goed dat je komt! Geniet van het feestgedruis en als je het even lastig hebt kom je maar gewoon langswapperen!

Ik lig inmiddels in mijn bedje, meld me alvast droog af (mijn eerste week volbracht, whoehoe!), ik ga denk ik nog niet slapen maar toch alvast welterusten lieverds!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...