Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 juni 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes,

Koffie klaar, thee klaar, ik klaar... voor de nieuwe dag.

Hier weer bewolkt, het wordt een beetje eentonig onderhand.

En dan hoor ik op het nieuws dat de rest van nederland al dagen in de zon zit....

Nou ja, soms zit het mee en soms zit het tegen.

De afgelopen maanden was het vaak huilen met de pet op in de rest van nederland en hadden wij het hier niet eens zo slecht, nu dus even stuivertje gewisseld.

Eerst maar eens een lekker bakje koffie.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

Het is wonderbaarlijk, maar waar; Ik heb een dag en nachtritme! :o Ik lag er gisteren om 23.30u in, sliep bijna gelijk in en werd vanochtend om 07.30u wakker. En dit is niet de eerste keer, neehee, het houdt al dagen aan. Het is wat. :D

Hier is het trouwens ook grauw en grijs. Heb nog niet gekeken wat het moet worden. Maar deze zomer is wel huilen met de pet op. Ah, gekeken. Het wordt 20 graden, maar het blijft bewolkt. Mmmm....

Nu eerst een kop koffie en iets te ontbijten.

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers.

Gisterenavond niet meer op het frum geweest, gewoon omdat ik wat moe was.

Vandaag voor het laatst naar J. . huis om een hele hoop cd's te halen.

Die heb ik nog beloofd aan iemand. En dan ga ik de sleutel inleveren, en kan alles af sluiten. Ik ben heel blij, dat ik dat kan nu.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie mogen allemaal!!!!

ik heb heerlijk geslapen, en heb reuze zin in deze dag van A tot Z! alleen de leerplichtambtenaar is minder leuk... haha.

en madeleine.... dag en nacht ritme op orde, jeetje! wat goed van je. want anders had ik je een hamster als huisdier aangeraden.. die rennen ook de hele nacht en slapen overdag!

fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier schijnt de :rose: Als jullie even wachten zal ik hem jullie kant op sturen, goed?:P

Wat fijn Madeleine dat je goed geslapen hebt. Ik ken dat nog wel van voorheen. Ikzelf wilde nooit naar bed gewoon omdat ik zo lang mogelijk wilde genieten van mijn zat zijn, wetende dat ik me de volgende dag erg beroerd zou gaan voelen. Stom hé?

Maar fijn dat je er iets positiefs voor terug hebt gekregen, dat motiveert je om door te gaan.

Hoe is het met de pup Stien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Stien, ik heb 21 jaar een relatie gehad met mijn vroegere psycholoog, en een paar jaar geleden is hij overleden.

Nu vinden de kinderen het tijd om het huis leeg te ruimen, en ja, omdat ze ver weg wonen, kunnen ze niet zo vaak komen. Bovendien hebben ze het zelf erg druk vanwege hun baan.

J. had erg veel spullen en ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk van die spullen, aan anderen te geven zodat er zo weinig mogelijk weg gegooid hoeft te worden.

Ja hoor Joris, met opgeheven hoofd. Voel me nergens schuldig of zo over. Heb m'n best gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...