Yvonne Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Goedemorgen luitjes, Koffie klaar, thee klaar, ik klaar... voor de nieuwe dag. Hier weer bewolkt, het wordt een beetje eentonig onderhand. En dan hoor ik op het nieuws dat de rest van nederland al dagen in de zon zit.... Nou ja, soms zit het mee en soms zit het tegen. De afgelopen maanden was het vaak huilen met de pet op in de rest van nederland en hadden wij het hier niet eens zo slecht, nu dus even stuivertje gewisseld. Eerst maar eens een lekker bakje koffie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Mooi, beschuitjes en koffie op. Ik ga de hond uitlaten en richting werk. Mensen, maak er een mooie dag van. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Goedemorgen, DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Goedemorgen. De douche is vrij, who's next?? Nu eerst een kopje thee en de make-up erop gooien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 goede morgen frummels. nancy wil je even die theetroep en makeup rommel in de douche even opruimen, daar ga je toch niet mee gooien. dan neem ik eerst maar eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Nou, vooruit, ik bedenk dan wel een ander plan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Goedemorgen Nancy en Igor DAGPACT Albert Lytse Joris Fijne dag en dan nu een espresso. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Ook nog goedemorgen Igor en Joris! Nou, de thee heb ik dan maar opgedronken en de make-up gelaten voor wat het is. Nu snel weg. Prettige dag allen, we maken er gewoon weer wat van, toch?? Laterssszzzzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Goedemorgen! Het is wonderbaarlijk, maar waar; Ik heb een dag en nachtritme! Ik lag er gisteren om 23.30u in, sliep bijna gelijk in en werd vanochtend om 07.30u wakker. En dit is niet de eerste keer, neehee, het houdt al dagen aan. Het is wat. Hier is het trouwens ook grauw en grijs. Heb nog niet gekeken wat het moet worden. Maar deze zomer is wel huilen met de pet op. Ah, gekeken. Het wordt 20 graden, maar het blijft bewolkt. Mmmm.... Nu eerst een kop koffie en iets te ontbijten. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris Tatum Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Goeie morgen kanjers. Gisterenavond niet meer op het frum geweest, gewoon omdat ik wat moe was. Vandaag voor het laatst naar J. . huis om een hele hoop cd's te halen. Die heb ik nog beloofd aan iemand. En dan ga ik de sleutel inleveren, en kan alles af sluiten. Ik ben heel blij, dat ik dat kan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Originally posted by: SowhatDAGPACT Albert Lytse Joris Tatum SowhatStientjeGoedemorgenquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 goeie mogen allemaal!!!! ik heb heerlijk geslapen, en heb reuze zin in deze dag van A tot Z! alleen de leerplichtambtenaar is minder leuk... haha. en madeleine.... dag en nacht ritme op orde, jeetje! wat goed van je. want anders had ik je een hamster als huisdier aangeraden.. die rennen ook de hele nacht en slapen overdag! fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Haha, Stientje. Wat moet ik met een Hamster? Want die heeft hetzelfde dag en nachtritme zoals ik altijd had. En dan heb ik weer hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 neem een pup dan!!! die kan zachtjes in je oor snurken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 ik bedoelde dat een hamster handig en gezellig zou zijn als je t 'verkeerde' ritme aan bleef houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Hier schijnt de Als jullie even wachten zal ik hem jullie kant op sturen, goed? Wat fijn Madeleine dat je goed geslapen hebt. Ik ken dat nog wel van voorheen. Ikzelf wilde nooit naar bed gewoon omdat ik zo lang mogelijk wilde genieten van mijn zat zijn, wetende dat ik me de volgende dag erg beroerd zou gaan voelen. Stom hé? Maar fijn dat je er iets positiefs voor terug hebt gekregen, dat motiveert je om door te gaan. Hoe is het met de pup Stien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 hoi bolletje, ik las dat je aan t klussen was geweest etc, ik dacht dat je ging samenwonen maar volgens mij is het het tegenovergestelde of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 oh bolletje, mijn pup is zoooooo lief, echt een schatje. soms vraag ik me af of ze niet te makkelijk is. mijn vorige hondje was dat ook, maar toch... ik laat haar deze week door de dierenarts extra checken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Sterk van je Bol Met opgeheven hoofd afsluiten. Heerlijk Madeleine dat je nu die normale dag- en nachtritme te pakken hebt. Je ondervindt nu al de voordelen. Morge Stientje en Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Dagpact Albert Lytse Joris Tatum Sowhat Stientje miranda Acer Fijne dag allemaal maar weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Ja Stien, ik heb 21 jaar een relatie gehad met mijn vroegere psycholoog, en een paar jaar geleden is hij overleden. Nu vinden de kinderen het tijd om het huis leeg te ruimen, en ja, omdat ze ver weg wonen, kunnen ze niet zo vaak komen. Bovendien hebben ze het zelf erg druk vanwege hun baan. J. had erg veel spullen en ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk van die spullen, aan anderen te geven zodat er zo weinig mogelijk weg gegooid hoeft te worden. Ja hoor Joris, met opgeheven hoofd. Voel me nergens schuldig of zo over. Heb m'n best gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Stientje, een deel van mij mocht dan wakker zijn, er bleef een deel slapen. Ik had even nodig om het te snappen. Maar ik snap hem! Helder licht dat ik ook ben! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Stientje, een gevoelige hond past zich helemaal aan aan de behoeften van haar baasje. Je zal er een hele fijne kameraad aan hebben. Heerlijk om te horen. Zo ik ga mijn fiets pakken en beginnen. Kom tussendoor wel ff voor een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Sorry Bol, ik wist niet dat hij overleden was. Ik dacht een verbroken relatie. Desalniettemin (mooi woord), sterkte en je doet het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden