lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 klinkt logisch Spud maar je stelt dan nog steeds uit wat je toch aan moet gaan. alleen kun je met drank, in tegenstelling tot AD, soms wel in één klap stoppen en duurt het geen 4 maanden om af te kicken, dus je kunt wel eerder aan de slag met therapie, en aanverwante verwerkingsmethodes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 nou Joris proost op afstdan maar he hier met een lemondrankje daar met een theetje. En liesje wat je in ZH hoort is de echo van alle vrienden van dochter want slechts 2 hebben een her en de rest is geslaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hihi Jane, ik gilde op verzoek van Nancy vrolijk mee! Ik heb inmiddels een baksteen door de ruit en geen stem meer... Ik heb nog wakker-houd koffie, daar proost ik dan maar mee! Met z'n hoevelen zijn we nu bij Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Runningliesje, ik kom je ophalen, gaan we samen achter Stien en Joris aan, gezellig bij Bolletje! Kan ik Puck ook eens zien!! Neem ik wel wat Franse kaasjes mee, stokbrood en icetea!!!!!!!!!!!! Sowhat en Spud ook mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ja, allemaal Sowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Lijkt me leuk! Ik steek graag mijn benen bij iemandanders onder tafel. (ssssssssssss vergeten, in mijn enthousiasme) (en ook dat anders ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Jaaah, een AdB feestje! Lekkerrrrr, franse kaas! Ik neem van die afbakstokbroodjes met kruidenboter mee, beetje gratineren met geraspte kaas en smullen! Hier in de gang staan inmiddels 6 soorten frisdrank (echt waar, hahaha), dus genoeg voor iedereen. Even mijn jas pakken, zie je zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Oeps, Bolletje zegt opeens niets meer.... overvallen we haar misschien een beetje of is ze al met de voorbereidingen bezig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Besteld u maar. Ik kan nog boodschappen doen hoor. We kunnen Indische of Chin. rijsttafel, B. Bourguignon zonder wijn, iets Grieks of Engels maken. Nou er is hier ook ooit een meeting geweest. Er waren 6 mensen waaronder onze Niwi. God was was dat een droog iemand zeg. Heerlijk zoals die vent uit de hoek kon komen. Dat was ook erg gezellig. Kunnen we nog wel eens doen hoor. O en dan kan Spudtie oefenen om te wennen aan hondengedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Weet je, dat is eigenlijk een heel leuk idee! We hebben het er nu wel lollig over (en lekker, jammie Bol!), maar een meeting zou me best leuk lijken. Alleen al het gevoel met gelijkgestemden te zijn en allemaal aan de cola oid. Mss regelen? Ik wil het ook best organiseren, dan open ik een draadje. Roept u maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Daar is al een draadje voor.... effe kijken, als ik het vind, haal ik het omhoog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 ja dat was een heerlijke dag Bol ik kijk er nog graag op terug! ff uitloggen nu, want de zon schijnt hier weer (letterlijk) na een zwaarbewolkt begin; het lijkt wel symbolisch voor hoe wij de dag begonnen en gaan eindigen. ik log vanavond nog wel even in als ik de kans krijg ik heb dochter beloofd dat we samen met onze voeten in zo'n bak visjes gaan zitten die ons eelt mogen afknabbelen dat wordt vast giechelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 En daar staat ie, Runningliesje! Jane, geniet van deze dag met je dochter, je laatste vakantiedag ook nog eens, veel plezier met de visjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Thanx Nance! Enne, niet te hard giechelen he, dan slaan de vissies op de vlucht, hihi! Veel plezier meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Dat is Jane hoor, die met haar voeten tussen de visjes gaat zitten! Geeft niet, dit gebeurt heel vaak, dat men mij voor Jane aanziet. Hoe zou dat nou toch komen??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Wanneer gaan we ADB meeting doen bij bol hier de inschrijflijst wie er wil komen. Ik heb het volste vertrouwen dat Bol haar dagen wel aangeeft. Ik kom met koffiekoeken. Spud dus Wie vult het lijstje aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Bol, ben je het ermee eens dat ik een meeting start bij jou casa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Jullie hebben iets gemeen Nancy en Jane... maar wat het nou is...? Spud, ik heb op het zomerbijeenkomst draadje gepost. Zullen we daar een lijstje maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hannah, hoeraaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! Ik lees het toch goed? Bij jou ook één geslaagd??? Fijn om je hier weer te lezen trouwens, miss you.... Ook voor jouw kind (zoon/dochter) en jou een slinger: :present::present::present::present: :present::present::present::present: Tjonge, Jane zei het al, al het goede nieuws komt in drieën!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik ga uitloggen, moet naar de fysio. Geen zin, maar wel ff lekker knallen, hopelijk put hij me net zo uit als dinsdag, slaap ik vannacht tenminste, morgen begint mijn werk weer en ik wil neit met van die blauwe zakken onder mijn ogen achter de kassa staan... Nog niet beginnen met het feestmaal he, ik wil wel meedoen! Keep it dry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Yesssss, gefeliciteerd meid! Ik wist niet dat je ook een kind in de examentijd had zitten. Goh, wat spannend he, dat afwachten, en wat een opluchting nu dat diploma binnen is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Originally posted by: RunningliesjeSpud, ik heb op het zomerbijeenkomst draadje gepost. Zullen we daar een lijstje maken? quote> Wat mij betreft oké, maar wil Bol haar oké ook nog horen. Ik vind dat ze nu wel opgezadeld wordt met iets. Omdat ze altijd zo´n warm en begripvol mens is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 mooie open aanpak RL. Daar kan ik me in vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ja hoor Spud ik vind het prima. Ik hoop alleen dat diegene die zich melden ook echt komen. Vorige keer hadden zich zo'n 25 mensen (geloof ik) aangemeld en uiteindelijk kwamen er maar 6. Kijk als er echt iets tussen komt kan dat altijd maar het is in Brabant dus voor velen niet naast de deur daar moet je wel rekening mee houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Nancy en uiteraard Hannah ook, van harte met zulke kanjers van kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden