Silly909 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hoi Allemaal, Ik ben nieuw dus wil me even voorstellen. Ik ben Silly en ben 36. Elke avond drink ik en ik wil hier van af. Als ik niet drink WIL ik drinken. Dat lijkt me niet gezond. Overdag drink ik niet maar s'avonds rond de klok van 10 .... Dan wil ik wijn drinken , na 1 glas wil ik er nog 1 en dan nog 1 mimimaal 3 . Dan ben ik content.. Belachelijk ik wil hier van af, ook het er mee bezig zijn daar wil ik vanaf ! Ik slaap ook slechter door alcohol ben dus altijd moe. Ik doe dit al een jaar of 4 nu .. Wie herkend dit ? En wat kun je doen om er vanaf te komen? Wie heeft er tips of waar ondervind je steun van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hallo Silly, Welkom op het forum! Van wat jij zojuist beschreef hebben de meeste forummers last (gehad). Dit wel op verschillende manieren; een aantal dronk dagelijks wat, anderen langere perioden (tot enkele maanden aan toe) helemaal niets om vervolgens gevaarlijke hoeveelheden naar binnen te werken. Onder 'Ditjes, datjes & dagdraad' vind je een soort van 'huiskamer'. Iedere dag wordt hier een draadje geopend en veel mensen posten hierop. Dit zou een goede steun kunnen zijn. Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...