Marc Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Isabel Pantoja - Marinero de Luces (Live)Isabel Pantoja op YouTube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Astrud Gilberto - The girl from Ipanema Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 The Pretenders - Brass In Pocket (Live)The Pretenders op YouTube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Thomas Dolby - I Scare Myself (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Randy Crawford - Rainy night in Georgia (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Avril Lavigne - Knocking on heaven's door (Acoustic session) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Dire Straits - Sultans Of Swing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 "Iets kan zowel goed, slecht of geen van beide zijn. Muziek is bijvoorbeeld goed voor iemand in een melancholische bui, slecht voor degene die rouwt en de dove maakt het niks uit."Spinoza, Nederlands filosoof (1632-1677)Citaat afkomstig uit: Ethica deel IV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Queen - Somebody to love (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Hans De Booij - AnnabelHans de Booij op YouTube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ramses Shaffy - Laat me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Marc,Waar ben je in vredesnaam mee bezig???Het gaat om muziek of een lied dat je bijzonder raakt!Niet een hele jubox opnoemen....Je snapt het volgens mij echt niet.Als je een of enkele nummers noemt die je wat doen zegt dat iets over jezelf.Als ik dat op jouw betrek ben je een afvalcontainer.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Harry,Je hebt deels gelijk; deze draad beschouwde ik als een soort juke-box.Mijn idee was om er muziek uit verschillende genres op te plaatsen met de bedoelingdat forumbezoekers hier wat rust en/of inspiratie uit zouden kunnen halen. Uiteraardzeggen de gekozen nummers wel iets over mij.Ik houd wel rekening met je kritiek.Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Harry, het klopt dat de draad zo is geopend.En dat ie voor Marc of anderen een nieuwe functie erbij krijgtis toch ook prima? Ik luister af en toe een nummer op deachtergrond terwijl ik bijlees, voel me dan weer een beetjemet een frummer verbonden.En een juke-box is toch leuk? Beter dan een afvalcontainer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ok, Marc, Jane,Heb de bedoeling van dit draadje blijkbaar verkeerd begrepen.Dacht echt dat het gaat, zo heet de draad ook, over muziek waar je het niet droog bij houdt.Als je die muziek benoemt en deelt leren mensen je een beetje kennen.Je maakt mij niet wijs dat je bij heel deze waslijst zit te huilen.En Jane, internet is vergeven van de themazenders en juke/boxen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Ja dat weet ik harryen nee je hebt het niet verkeerd begrepen, het is meerdat ik het leuk vind Marc actief te zienen ook om hier af en toe iets te luisteren dat anderen mooi vinden.Ik houd het er zelf wel droog bij hoor, maar geniet er wel van.Alles mag en niks moet, zoiets dus:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 De 1 praat over de huisdierende ander over werk, of dagelijkse beslommeringenen weer een ander heeft het over muziek en neemt het draadje dan misschien wat ruim.Ik ga er maar vauit, dat een ieder op zijn/haar manier bezig is met adb worden/zijn En hoe iemand dat doet maakt mij eigenlijk niet zoveel uitals we maar met hetzelfde doel bezig zijn, dan komen we elkaar vanzelf wel op een dag tegemoetAmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Het zij zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Dat is ook weer zo.Waar bemoei ik me eigenlijk mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Li'Drummer BOyhttp://www.youtube.com/watch?v=OOiid-W71NM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Rare Earth - Get ready (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Marc,Je schrijft dat je alcoholvrij bent sinds 13 december 2010. Wil dat zeggen dat je alle nummers die je op dit draadje hebt gezet onder invloed van alcohol hebt uitgezocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hallo Nijn,De geplaatste nummers zijn allemaal in nuchtere toestand geselecteerd. De meeste hiervanzaten nog ergens in mijn achtergrondgeheugen en kwamen soms 'opborrelen'. Tevens, wanneerik een bericht op het forum plaats ben ik zeer zeker alcoholvrij. Als ik een dag of meerderedagen niets plaats dan heb ik of die dag alcohol gebruikt of de dag daarvoor veel te veel.In zo'n geval durf ik niet eens actief te 'forummen' of te mailen of te telefoneren.Mijn probleem is dat ik een periodieke drinker ben (of was); globaal gezegd maandenlanghelemaal alcoholvrij en dan weer wekenlang (bij het gevaarlijke af) onder invloed.Groet,Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Manfred Mann - Davy's on the road again (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden