Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Hurt Johnny Cash Als je hier niet van gaat janken weet ik het ook niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 weet je zeker dat het niet the sound of silence moet zijn Jaap??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Ook heel mooi, liefelijk zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 ik bedoel dat Hurt in stilte wordt gezongen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Nee hoor, je kan het heel hart afspelen. En ja, ik ben niet zo'n jankert eigenlijk ook. Stil zijn kan ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 oip de mijne niet dus jaap, en die erna wel, dus het kan aan mijn lappie liggen, maar denk het niet eigenlijk. Niet erg verder hoor, was meer als geintje bedoeld ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 lana del rey - video games echt van die nummers om meteen de wodka aan je mond te zetten brrr koffie............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Nog maar eentje dan. Dire Straits - Tunnel of Love (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Boogie 68 Charlie Norman Even een stukje kwaliteitsmuziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Gister is Johnny Otis overleden, Even een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Alela Diane Toen mijn moeder ziek was en overleed heb ik dit heel veel geluisterd. Verder blijf ik een Nirvana gek...verbaast me.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ga ik vaak janken, al gaat het over een duif..de muziek is gewoon mooi... en dat voor gospelachtige muziek, terwijl ik normaal naar hardcore punk en metalcore luister... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 En nu is ook Etta James ons ontvallen deze week Zij worstelde ook met verslavingen, Johnny Otis ont- fermde zich over haar. Mel mooi zo vlak na elkaar. Ik hou zo van de jaren 50. Hey Henry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 zoals iemand mooi kan zijn van lelijkheid zo vind ik de humor van André ook dank je wel Han en wat een goeie stem trouwens, valt me nu ineens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Hank Williams Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Dead Can Dance: the promised womb http://www.youtube.com/watch?v...Aqo&feature=relatedomb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 marco borsato dochters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunyata Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Pink Floyd-Coming Back to Life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Damien Rice, Elephant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Even voor Diesel Mooi hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Motörhead rockt!!! Even een ingetogener nummer: Ryan Adams, Sweet Carolina En deze U2 cover door Damien Rice...One Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Die lyrics, zoooooooooo toepasselijk !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 En deze is voor Jaap (lijkt me jouw genre): Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden