henk Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 wonder... wonderful! wat een goeie tip jaap!! ik kende dat niet! ..ben er soms jaren tussenuit geweest...mooie mixture van country en rock, en wat een lief filmpje... word er bijna vrolijk van!ja, 16horsepower, kan nog steeds janken bij sommige nummers... ik ben heel veel cd' s kwijtgeraakt onderweg in mijn leven... of ik heb ze gewoon weggegeven, als ik dacht dat iemand het meer nodig had dan ik ... sparklehorse is niet simpel, nee... in feite een eenmansband, hij deed alles zelf, woonde midden in de bossen ergens, zat ie te klooien met ouwe radio's,versterkers, orgeltjes en alles wat ie maar voorhanden had... heel sfeergevoelig... de tragiek zit hem in een overleden dierbare... hij voelde ook de geesten van de overledenen rondwaren in ieder huis waar ie kwam...bij het nummer Cow stel ik mij eenvoudigweg mijn dochter voor die in een wit jurkje gehurkt in het gras naar een koe kijkt... oei... ik hoef de muziek niet eens meer op te zetten, snif...voor de power: zet eens keihard op: Novocaine van Eels! ..van de eerste cd Beatiful Freaks, meesterwerk!... de overgang van die stilte... naar KEDENG! ...kun je je visite mooi mee laten schrikken! ...ook later werk van Eels, twee broertjes geloof ik, met de naam E., is soms wat soft maar vaak geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 death by misadventure John HiattI'm a loser baby Beck...ach een kind, zestien lentes zo pril.. wat lig je hier stil.. aan de kant van de weg...Boudewijn de Groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Vic ChesnuttEverything I SayWord er stil van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 yes... me toosoviet sexalbum hotel winstonstudio opname volgens mijliefs henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 helaas jaap, kan vic niet luisteren, allerlei kabeltjes los hier... van boxen enzo...draai weer gewoon op cd-speler, kwaliteit duizendkeer beter trouwenskopen dus, stelletje vrekken! kwartjesvindrs! centennaaiers! enfin... draai maar wat... fela kuti of zo,of the fall, the ex, a certain ratio, cheb kaled, shakti monsoon... weet ik veel... seeya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Uit ons eigen land en dat is ook niet verkeerdDaily Bread Fris geluid, maar ze zijn ook nog jong en lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Green on red - Two lovers (waitin'to die) - Hector's out Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mirre Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Yann tiersen, Wim mertens, Florence and the machine, R.E.M, sinead o connor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Het metalgenre met al zijn prachtige subgenres komt hier nauwelijks aan bod. En dat terwijl er onder hardrockers altijd veel gedronken wordt. Ik laat wat horen: van VenomDe muziek gaat vaak over gruwelijke onderwerpen, horror, psychiatrische ziektes, genocide enz. en is eigenlijk niet om aan te horen. Toch vind ik het weer leuker worden naarmate ik ouder wordt. Als ventje van 15, 16 heb ik een periode gehad dat ik ook fan was.Het zijn vaak hele lieve jongens en meisjes, die metalfans. Dus geen zorgen als je kinderen met dat spul thuis komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anton23 Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hé Jaap, leuk om wat metal voorbij te zien komen hier!Zelf heb ik periodes waarin ik regelmatig metal luister. Trash metal kwam vroeger voornamelijk aan bod, en het begon met bands als Slayer, Venom, Kreator, Metallica... Nu veelal bands als Opeth, Meshuggah, Bloodbath, Nile, Gojira en zo kun je het rijtje wel verder opnoemen.We mogen overigens niet onze nederlandse talenten vergeten: Textures: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 ik houd het wel droog, maar hier hou ik ook zo van!http://www.youtube.com/watch?v=OIPk61TF1CQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 zo...genoeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 http://www.youtube.com/watch?v=dUI4vzZ1QtU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 http://www.youtube.com/watch?v=7AY88BQZWos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 spooky is mijn buurman!gezellige gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Kijk daar was de eerste metal fan al.Nou maar weer wat ouderwetse muziek. Ik geloof uit uit 1930.Blind Willie Johnson Prachte stem. Blues en Gospel ineen. Wat wil een mens nog meer. En luister ook naar de dame. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 N.B. Het verschrikkelijke geluid in het begin is 'reclame'.* Typefoutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Lionel Richie & Trijntje Oosterhuis - Face in the Crowd (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Nena & Udo Lindenberg - Jetzt bist du weg (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Voor Haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden