Burchill Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Oke, dank je Agnieta en Jaap. Ik ga douchen/aankleden. Straks mijn arbeidsovk ondertekenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Originally posted by: TatumDAGPACTAlbertLytseTatumGeertjegeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonnyw Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Goeiemorgen allemaal, DAGPACT Albert Lytse Tatum Tonnyw Vanavond ga ik naar een meeting van AA heb ik besloten... Ik ben nu 8 dagen droog en het gaat goed, maar ik heb behoefte aan mensen om me heen die hetzelfde doen als ik. Komend weekend is het hier midzomerfeest en voordat ik stopte had ik al afspraken gemaakt om munten te gaan verkopen. Van 7 tot 11 uur morgenavond zit ik dus veilig in een hokje maar van 11 tot 1 gaat de boel natuurlijk los daar. Dat is zo'n feest waar de kruiwagens klaar staan om een ieder die niet meer op z'n benen kan staan in naar huis te vervoeren... Ik ben me dus al de hele week mentaal aan het voorbereiden dat ik hier ongeschonden door ga komen. Er komen bekende artiesten optreden dus das wel leuk en waarschijnlijk ben ik een van de weinige die de volgende dag nog weet hoe 't was. Ik heb met mijn echtgenoot kunnen praten en hij heeft beloofd me te steunen en te zorgen dat er geen drank mijn kant op wordt gebracht. Hij is inmiddels wel geminderd met bier maar stoppen wil hij echt niet. Vandaar mijn besluit dan toch naar AA te gaan. Ik hoop dat die groep een beetje prettig is en ben er best wel gespannen voor. Eerst gebeld maar het telefoonnummer wat op internet staat is dan niet in gebruik, een mailtje gestuurd maar geen antwoord. Toen een andere persoon gebeld van een andere groep en die zegt je kan gewoon gaan... Dus dat ga ik doen... Allemaal een fijne dag! groetjes Tonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Ik heb wel ervaring met wat ik nu noem, kleine probleempjes. Zo had een tijdje te weinig geld. En dan stopte ik rekeningen ongeopend weg en maakte de afschriften niet meer open en negeerde de brief van de deur- waarder. Zo stapelde het op. En dan staat ie opeens op de stoep. Ik was niet thuis, maar mijn vriendin wel en ik had niets gezegd. Dus zij eerst pissig. Maar goed de verplichte confrontatie was wel goed, en er bleken uiteindelijk oplossingen te zijn. Die ik eerst niet zag. En zo was het met drinken ook. Ik kon lange tijd niet zien dat een nuchter leven ook mooi kon zijn. Dat heb ik hier geleerd om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Vandaag wordt de14e dag, het is jaren geleden dat me dat gelukt is en het gaat nu erg goed; het kost me niet veel moeite. Deze week hadden we laat nog bezoek die lekker wijn dronken en dat was best te doen, af en toe een triggertje maar die kon ik weerstaan. Die wilde ik weerstaan. Het gevoel is er nl., het gevoel dat ik het kan. Gister is er e.e.a.voorgevallen op het forum, ik denk daar natuurlijk over na maar wil er niet op reageren, we zijn hier nl. best wel kwetsbaar. Ik blijf de kat uit de boom kijken, ik blijf terughoudend als iemand met problemen en/of verdriet komt. Dit betekent ook meteen dat ik geen vragen stel, vragen aangaande mijn stoppen en wat er zoal bij kan komen kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Ik dronk vooral omdat ik dat als prettig ervoer en er minder verlegen van werd. Ik er in eerste instantie daardoor makkelijker met mensen kon omgaan. Niet iets heel groots of heftigs toch? Wel lastig hoor verlegenheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 goeiemorgen frummers. Er is hier in het geheel geen regen geweest, laat staan noodweer. Hoe was het up north Ag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum Tonnyw Geertjegeert Acer Fijne donderdag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Eigenlijk wel ja, alleen het forum. Nu had ik het geluk dat Sha hier vier dagen na mij kwam binnenvallen. Nou heb ik er ook wel met mijn vriendin en een paar vrienden over gehad, maar dat is toch anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Originally posted by: acerDAGPACT Albert Lytse Tatum Tonnyw Geertjegeert JorisAcerFijne donderdag!!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Originally posted by: acer Originally posted by: acerDAGPACT Albert Lytse Tatum Tonnyw Geertjegeert JorisAcerstientjeFijne donderdag!!quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Ja, maar schrijvend communiceren is een totaal andere bezigheid dan een gesprek voeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Geertje, zoals je nu schrijft geef je in mijn mening toch indirecte vragen. Geef ze maar geef direct, dan komen er ook geen misverstanden. Bij de kat uit de boom kijken hoort wel dat je de anderen even laat/observeert. Maar je komt hier niet voor niets dus als je vragen hebt stel ze gewoon. En een ander heeft daar misschien ook wat aan. Fijn dat het goed gaat, lijkt de avondvierdaagselied wel: zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, al weer een kilometer:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 En, ik ben nu ook wel anders dan pakweg 3 jaar geleden. Ik maak me veel minder druk over wat jullie van mij vinden. En dan vooral, van die gedachtes van, ze zullen me wel een beetje vreemd vinden, of wat ik nu ga zeggen zullen ze wel heel raar vinden. Oh en deze is ook echt funest. Ze zullen wel vinden dat ik er veel te laat mee kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 goeie morgen, ik heb redelijk geslapen voel me nog somber maar vandaag laat ik alles gewoon voelen niet piekeren niet teveel nadenken maar voelen overigens had hij (blijkbaar) al eerder gezegd dat hij wel eens meelas en dat vind ik tot daar aan toe hij bedoelde het goed wilde weten of hij iets voor me kon betekenen als hij de draadjes las of wat kon oppikken ik heb er moeite mee dat hij mij hierin niet snapte mijn behoefte dat hij vind dat ik er over lieg het is alleen een andere werkelijkheid maar dan de manier waarop en hoe hij er over dacht dat raakt me hij wil afstand, rust hoe je t noemen wil ik ook denk ik maar ik zou niet teveel denken maar voelen en dit voelt niet goed opgewekt ga ik vandaag aan het werk hoe dan ook ik ga een berg verzetten ik leg een steen in een rivier en verander daardoor de loop van het water fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Ik ga straks naar Den Haag, eerst oudergesprek mbt zoon. Dan samen met zoon kijken naar zijn nieuwe appartement. In een monument in een heel goede buurt. Weliswaar op de 3e verdieping, zonder lift. Maar voor hem wel goed, want ver over de 100 kg inmiddels en nog maar 20 jaar. Gamer he, en dan krijg je niet al te veel beweging. Benieuwd of er nog wat te verven valt voor me, of te cleanen desnoods. Het sjouwwerd schijnt uitbetseed en 1 juli moet alles achter de rug zijn. Weer een stap. Hij is eraan toe en moet zijn volwassen leven zien te leiden. (schreef ik het zowaar met ij:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 nou jaap, ik vind je niet raar en als ik je al raar vond dan ben ik dat ook maar dat vind ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Naar Stientje dat je in zo'n situatie zit. En dan misschien dat malen, en je misschien onzeker voelen over de toekomst. Ik wens je heel veel sterkte:present: Jane 100 kg.? Waar heeft ie dat vandaan gehaald. Mensen ik ben zo werken. Eigenlijk hoop ik dat ze me niet komen halen met dat vele onweer dat er komt. Ben toch een beetje bang dat m'n dieren in paniek raken, maar goed, ik doe de achterdeur wel dicht als ik ga. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 En het gekke is, ik heb dat zelf helemaal niet naar anderen toe. Ik praatte, en soms betrap ik me er nog wel op, me dat gewoon aan. En ik denk dat ik ook wel faalangst heb. Ik wil alles altijd heel goed doen, soms zo erg dat er dus niets van komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Hij heeft mijn bouw en aanleg Bol maar helaas niet mijn behoefte aan sporten. Hij is een gamer. En autist. Dag-nachtritme draaien soms om en het is moeilijk de discipline te hebben om dat "normaal" te hanteren. En gek op koken en eten, dat weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 heet dat niet perfectionisme Jaap? Stientje:heart: en nu in de actie eerst naar de markt voor broodjes enzo fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Maar ik ben echt heel raar hoor Stientje verkijk je daar niet op. Want kinderen zeggen dat soms tegen mij. En die liegen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Maar ach, normaal zijn is eigenlijk heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 haha jaap wat is nou raar? we zijn mens en anders zijn is juist mooi spannend kleurrijk liever raar dan saai ik ben ook een pleaser ook daar ben ik mee aan de slag ik ga mezelf vandaag maar eens pleasen met werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Maakt mij niet zo uit hoe het heet. Perfectionisme Faalangst Verlegenheid Het zit allemaal in jezelf en je praat het jezelf aan. En het is me vast ook aangeleerd. Maar nu ik me er bewust van ben kan ik er wat mee. Zo genoeg gepraat, ik ga wat doen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden