lady jane Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 wijntJE, RoseeTJE trijsJE? smoesJES;) wat gaat het worden als er erge dingen gaan gebeuren je bent net begonnen meis. Nog maar eens beginnen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Octavia helemaal gelijk. Er is altijd wel iets te verzinnen om te drinken Trijsje, ons smoezenboek ik zoooo dik. En naar ons hoef je je niet slecht te voelen hoor, we lezen jouw berichten en weten alleen dat je je erg beroerd kan voelen als je afspraken gemaakt hebt, en ze niet na kan komen. Wees sterk de volgende keer, er is geen een smoes te vinden om te gaan drinken, wel genoeg motieven om het niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 trijsje is vaker een rampenplan.. alle smoesjes ken ik...ik ben helaas een kei in relativeren.... heb overal een antwoord op. Heb toen ik klein was al Mogen ervaren waar onze energie uit bestaat. dit klinkt voor velen vaag .maar voor de juiste herkenbaar. Begin denk wel een nieuw lijntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Sowat..idd nadat ik wat had gederonken..was vriend ook rustiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 ps dit kwam zeker hoop denk ik niet door mij....hij vindt toch het moeilijk te acepteren dat ik iets meer over autos weet. bedoel motoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 nu ben ik wel klaar met mijn drinkgedrag en bekijk het dag per dag Trijsje, wie is wie: gisteren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 hoop tot morgen slaap goed allen... excuus voor eerdere berichten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Mensen, ik kom me even droog afmelden. Hier ook een drukke dag. Trijsje: je hebt pas verloren als je blijft liggen, nadat je gestruikeld bent. Morgen is weer de 1ste dag. Ze zeggen hier dat niets het waard is om te gaan drinken en ik geef ze steeds meer gelijk! Morgen ga je er weer voor, samen met ons. @ Lidia: o, als ik toch kon toveren.... Veel beterschap en nog meer sterkte! @ Jopie: fijn dat je waterballet achter de rug is. Is je dochter al thuis? Zal vreemd zijn, haar weer in huis te hebben. Heeft ze het leuk en leerzaam gehad? Ik lees morgen wel terug. Welterusten allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Och Trijsje je hoeft je niet te verontschuldigen voor je berichten, kom op meid. We proberen je te helpen door onze kijk te geven op het drinken. Daar niet boos om worden maar probeer te kijken wat klopt en wat je eventueel kan veranderen. We vallen je niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 excuses Trijsje als onze reacties teveel werden ik begrijp dat je ergens nog heel kwetsbaar bent hier. ik voel me wel betrokken bij wat je schrijft al reageer ik misschien op een manier die jou niet past nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 ik heb excuses aangeboden kirky dus wat bedoel jij dan nu met jouw niet posi quote & kommentaar? die enkele keer dat je nog hier bent lees ik steeds opruiende berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 2 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Haha die Trijs!! "Excuses voor de eerdere berichten"... (ben je mal!) Misschien heb je wat minder verstandige beslissingen genomen vandaag, maar dat je het komt delen vind ik dus juist een behoorlijk compliment waard!! (En dat weet jij eigenlijk ook wel volgens mij ) Klinkt heel stoer van iemand die elke dag nog zijn tong moet afbijten omdat ie ook dagelijks "zucht heeft" naar een borrel on the rocks... Maar ja, beloofd is beloofd. Een droge groet The Ice-man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden