Spring naar bijdragen

Zondag 7 juli 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zag trouwens vandaag een vacature voor een functie dat ik heel lang heb uitgeoefend, dus ik heb mijn standaard cv en motivatie gestuurd. De vacature was al twee weken oud, dus waarschijnlijk niet meer bestaand, maar ik heb toch maar mooi even gesolliciteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een supertoffe dag gehad!

Niet gedronken, al sta ik wel in de krant met twee biertjes voor vrienden waarvan de fotograaf vroeg alsof ik (met mijn paars geverfde hoofd) een slok wilde nemen, of doen alsof. Dat heb ik gedaan. Ik schaam me er wel voor maar ben trots dat ik eindelijk eens niet echt gedronken heb en dan ik de eerste vrouw was die over de finish kwam! Yeah!

Ben nu moe, ga slapen.

Dank voor al het meeleven lieverds, toch voel ik dat dit forum op me drukt, hoe lief jullie ook zijn en hoe goed jullie het ook bedoelen.

Op het andere forum kan ik beide verhalen kwijt en past wat meer bij mij.

Ik blijf hier meelezen en af en toe posten (vooral voor Stien, Joris, Hots, Jane en nog een hoop anderen), maar trek me wat meer terug.

Geen zorgen, het is mijn verantwoordelijkheid en ik red me wel!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wijffie, ook voor jou een dikke knuffel. goed bezig dames!!! en heren! ook de rubensheren!!!

en de spillepootjes, o-beentjes, varkenspootjes (grapje hoor...)

ik voel me sinds lange tijd weer ontspannen. heeft niets te maken met de kids die nu weg zijn maar met t gedoe rondom de liefde.

morgen gaan mijn schatjes een midweekje er op uit, daarna even een fijn contactmoment, hoef ze dus niet echt lang te missen.

hoe gaat het met ietje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: stientje
hoe is t met de liefde madeleine?
quote>

Ik zal er een heel kort verhaal van maken. ;)

Vorige week een super gezellige avond gehad. De liefde spatte eraf. Ik vroeg hem nog of hij wilde blijven slapen, maar antwoord bleef uit. Dus stuurde ik hem naar huis, omdat hij van vermoeidheid wit wegtrok. Daarna kreeg ik een bericht van zijn beste vriend dat hij voor niets in de buurmans huis op ons had zitten wachten. Dus ik vroeg, want ik was nog wakker, of hij iets wilde drinken en dat werd erg laat. Hij zou samen met buurman dagje gaan shoppen, dat ging niet door. Nu wil buurman niet met mij praten? Ik deed alleen maar iets gastvrij's dat waar hij lak aan heeft. Hij heeft komende vrijdag vakantie, maar er moet eerst eens goed gesproken worden. Want zo gaat het niet. Als hij had gezegd, ik blijf slapen dan hadden we ook gewoon nog een leuke zaterdag gehad. Nu stuurde ik hem naar huis, had ik geroezemoes in huis en heb ik beide dagen verpest...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ietje toch, bedoel je je derriere????

ik ben nog bijna niks kwijt, maar heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen, kan niet alle problemen in 1 x aanpakken. ik ga uitlogen, nog ff tv kijken.

nee, bol... geen darten voor mij!!!!!

voor iedereen, een hele fijne avond en goede nacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was het fout? buurman koos er,welliswaar onder lichtelijke dwang voor om tguis te slapen... was hij gebleven dan was niets van het alles voorgevallen. ikneemte gastvrij,maar hij had zijn plaats toch ook kunnen claimen?

mijn hart is voor honderd procent van hem. Ik deed iets doms? maar wie laat er dan om vier uur een vriend alleen? Ik

moest iets doen. fout, maarnuchter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij om te lezen dat RL goed door de colorrun is heen gekomen. Er waren 35 mensen die last hadden gekregen van de hitte.

@ Knorr: er zit weer een dag op! Goed gedaan.

@ Madeleine: uitpraten, lijkt me. Zo verwarrend allemaal.

@ Stientje: geniet van de vrije dagen.

@ Ietje: kom op meis! AdB wil je worden en dat gaat niet vanzelf! Schop onder het onderste deel van je rug!

Ik heb vanmiddag mijn druif bijgewerkt. Die groeit van de grond tot boven mijn zonnewering en de hele breedte van het huis. Dat is dus boven op de ladder balanceren.

Ik had een korte broek aan en mijn kuiten waren helemaal rood!

Ik meld me bij deze al droog af. Welterusten voor jullie allemaal en slaap lekker.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hah ha, lytse...

ik heb hier erg om oeten lachen. om t onderste deel van de rug van ietsje. maar ook om je druif. ik ben een beelddenker, zie je zo staan. ik heb alleen slecht beeld bij je rode kuiten met die mooie donkere huid van je van t icoontje. maar.... donkere mensen kunnen natuurlijk ook verbranden...

ik oest even denken aan fc kip(pie), omdat ik niet de naam mag zeggen vrees ik... daar wordt steeds gezegd: ik ben niet zwart, maar donker wit.... zoooo grappig. komt ook door de associatie die ik ermee heb, ik was vorig jaar met mijn oudste op aruba, hij mocht zijn duikbrevete halen, ik had er flink voor gespaard en we logeerden bij mijn vriendin. zij en haar man lieten ons de dino(saurus show zien met als klapper de fc kippie. we kwamen niet meer bij. en nu blijft het een meeeeeer dan waardevolle herinnering.

een jaar van vertrouwen, winst en sterk zijn. voor beiden..... ik associeer dat programma dus met heeeeeel veel mooie momenten en vooral een persoonlijke groei van beiden.

trust lieverds!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow.. er zijn weer wat triomfen behaald op het forum lees ik! Prachtig!

Vandaag vrienden op de BBQ. Kwamen als presentje met mijn favoriete (sterke) drank aan.

Ondanks de verbazing en opmerkingen als "eentje kan toch wel"... heb ik het droog gehouden, terwijl ik heel wat glazen vol heb geschonken vanavond.

Een cointreautje bij de koffie deed me haast de das om...

Maar beloofd is beloofd.

Ik meld me trots af voor vandaag!

Morgen stoer naar de 3 weken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...