lady jane Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 een gave Hots is vaak je kracht èn je valkuil he. maar het is altijd iets wat je hebt en niet wat je bent:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Hallo allemaal, Ik meld me maar eens een keer. Ik sta nog steeds droog en dat valt me op het moment niet zwaar. Daarnaast ben ik aan de slag gegaan met een andere staving van mij: suikerverslaving. Dat betekent kort gezegd: geen suiker eten. Makkelijker gezegd dan gedaan, als je er op let waar overal suiker in zit. Maar hierover meer van het weekend na het wegen in het draadje wat hiervoor bestemd is. Het gaat dus eigenlijk best wel goed , heb vakantie en het lukt me zowaar om te ontspannen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Dag allemaal, Verdorie, heel bericht weg! We hebben de hele middag in de tuin gewerkt, d.w.z. manlief het zware werk en ik de rest. We hadden veel planten gekocht, maar het lijkt nooit genoeg! De achtertuin moet nog, dat is minder werk, maar tijd, energie en zin waren op. Die achtertuin komt dus nog wel. @ AR: ik zag je ingelogd staan. Ben erg benieuwd hoe het je bij je HA is vergaan. Straks verder reageren. Nu eerst aan het eten. Tuinbonen: die ik net gedopt heb. Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 @ Kastanje: fijn dat je je weer gemeld hebt. Nog beter dat het nog steeds goed gaat. Zet hem op. @ Sowhat: ik mag helaas geen varkensvlees hebben, maar zonder spekjes wil het ook wel zakken hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Marika, moeilijk zo'n situatie. Wat heel soms wel eens helpt is iemand aankijken met een lach op je gezicht van: ik ga je straks uitlachen. Niet hardop uitlachen, maar kijken alsof je het van plan bent. En vooral zo'n blik net iets langer vasthouden dan netjes is. Dat ze goed voelen dat je ze recht in de ogen aankijkt. Daar wordt een andere persoon ook zenuwachtig van. Maar het is heel moeilijk en het zou heel veel lef vragen. Die blik van "ik ga je straks toch uitlachen...." zou je natuurlijk wel thuis voor de spiegel kunnen oefenen. Daar merkt niemand wat van. En misschien leer je dan ook iets meer te lachen om anderen en ook om jezelf. Alles niet te serieus te nemen. Dat is het begin van echt plezier in het leven krijgen. Althans, wel voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Sowhat, hoe kwam je op the sun will shine again gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Ik was al bezig met een bericht over de huisarts, maar Will kwam hier eten. En vanmorgen heeft ze mijn zus aan de telefoon gehad. Dus belde mijn zus me prompt vanavond. Waardoor ik de stamppot rauwe andijvie, die ze graag wilde niet kon maken, vervolgens snel naar de chinees gefietst om babi pangang te halen. Toen kwam W bij mij thuis al en heeft haar moeder gebeld of ik misschien naar haar vader was. Dat weten jullie dus weer niet, maar het kan ieder moment met hem afgelopen zijn (heeft al diverse keren 41.8 graden koorts gehad) Vervolgens belde ze op mijn mobiel en stond ik net voor de deur weer. PPPfff wat een huishouden heb ik toch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Hoi allemaal, Heb het gesprek met een vervangster gevoerd En ze zei uiteindelijk dat het traumatisch was. Ik zeg het ook NOOIT als ik iets niet leuk vind. Als een ander iets mankeert zit ik daar meer mee dan met mezelf. Maar het is een emmer hè? Ik heb oxazepam gekregen, afgepast omdat ik verslavingsgevoelig ben.??? W zei vanmorgen nog, en laat je bloeddruk even meten want volgens mij is dat ook niet goed. Ik had wat verhoging wat bloeddruk betreft, maar dat schijnt normaal te zijn als je zenuwachtig bent, zei de dokter. Was dus normaal. Aan mijn drank en rookprobleem werken we nog niet. Teveel hooi op mijn vork, psyche was belangrijker. Ik hou jullie wel op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Spud :heart:gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 chat met mezelf, beter om naar bed te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Dag allemaal, @ Marika: wat een eigenaardige buurman heb jij! Je bent er mooi klaar mee. Gelukkig krijg je nu hulp voor jezelf. Goed dat je je weet te beheersen, want zulke mensen hebben doorgaans een olifantshuid! @ AR: ben je nu een beetje opgelucht dat je je uitgesproken hebt? Je had al eens verteld over de vader van W. dat hij heel ziek is. Sterkte jongen. Spud, Sowhat, Marika en alle anderen, welterusten en slaap lekker. Ik heb het droog gehouden. Morgen ben ik de hele dag weg en meld me pas 's avonds. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 @ Sowhat: ik wens je een heerlijke vakantie. Rust maar goed uit. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Wijfie, ook daar heb ik het over gehad en over mijn vele roken. Psyche is eerst belangrijk, de rest volgt later, anders neem ik weer teveel hooi op mijn vork Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden