Lytse Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Hallo Akelei, Sterkte met je papierwinkel. Waarom snel? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 @ Kate: ik wens je een lekkere vakantie, op de manier die het beste bij je past. @ AR: als ik wat voor je kan doen, je weet me te vinden. Sterkte jongen. Nu weet ik eindelijk wat Spud betekent. @ Rapi: niet te streng zijn voor jezelf. Krijg je deze keer wel goede begeleiding? Ik hoop het zo voor je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Ik denk dat Akelei toch al terug is naar haar administratie. Welterusten allemaal. Ik hoop op een betere dag morgen. Slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 ik ben er en ik ben er niet ben al dagen mijn nieuwe tel. aan het uitproberen, nu alleen nog kunnen betalen maar krijg nog steeds geen TANcode digibeet zijn is soms moeilijker dan adb zijn:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 zo denk ik er ook over nu Aak zonder hond nu toch even een blokje om welterusten frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 het was een fijn droog dagje. slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden