will Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Eerst en vooral superdeluxe verjaardag Yajala :present::present::present::present::present: Heerlijk bosje bloemen voor je. Helloooo frummers, gloeiend heet in de haven, en heel spannende dagen voor de deur. Ben volle bak aan het schilderen geslagen in ons nieuwe huisje en komende zaterdag the big day !! Daarvoor ook alle hens aan dek en al zoveel mogelijk overbengen en nog eea verbouwen. Zit liever op een terrasje nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Hoi HT, wel euh...... schepen vastmaken en losgooien, met of zonder bootje. Bij jullie noemen ze dat "roeiers" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Nu eentje gaan vastmaken sé, ik kom nog wel terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 hot, er is genoeg hoor!!!!!!! ik bewaar wel wat voor je. kant en klaar is voor mij afzien, ik ben dol op koken. en zeker voor vrienden, dat doe ik vaak 1 x per week. heerlijk vind ik dat. vanavond een meidenavond, ik meen dat alle mannen weg zijn. nu weer snel doorwerken anders komt er geen geld binnen om lekker eten te maken. dan wordt t droog brood. wat wel beter voor de lijn zou zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 haha dat is grappig hot, ik heb geen sokken nodig.... een pruik kan wel, ik heb een kort koppie! vroeger in de jordaan.... wij hebben niet eens een leuke kroeg hier! nou ja, ik hou er ook niet zo van dus mij maakt t niet uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 hahaha je maakt mijn dag zo blij!!! ik heb alleen geen sokken aan!!!! staat een beetje raar in mijn rode pumps... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 nou, ik ga ff stoppen, ga nu verder met de laatste voorbereidigen, spareribs verder afmaken met marinade.... en mijn groenten schoonmaken en klaarmaken voor de grill... sorry hot, alles lekker vers, verse mais en worteltjes met basamico en knoflook... en de rest van de groenten, geroosterde koolraap uit eigen tuin. die ik NU ga oogsten anders vergeet ik hem. fijne avond vast!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Goedemiddag HTS en eventuele anderen, Hier is het zwaar bewolkt, geen zuchtje wind en heel warm. Ik hou me dus rustig, vooral ook omdat ik geen barst heb gehad aan de vervanger voor mijn therapie vanmorgen. Ik ben met dezelfde pijn en twee gymnastiekoefeningen thuisgekomen. In bed gelegen met pillen en nog net zo beroerd. Schoot dus niet op. @ Ya: van harte gefeliciteerd meis. Laat je nog eens weten hoe het met je gaat? In ieder geval een goed jaar toegewenst. :present::present::present::present::present::present::present: @ HTS: ik kan helaas niet in je vacature voorzien. Allereerst omdat ik van de zachte en behoedzame aanpak ben en daar zit jij niet op te wachten en daarnaast heb ik zelf een maatje en ben een maatje voor verschillende andere mensen. Ik kan je niet genoeg tijd en aandacht geven. Ik hoop vurig dat je iemand vindt. @ Stientje: klinkt lekker allemaal. Als je werkeloos bent kan je altijd nog een catering beginnen! Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 @ Marc: ik heb je vandaag niet langs zien komen. Heb je het druk of is er iets anders aan de hand? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 @ Marc: ik heb je vandaag niet langs zien komen. Heb je het druk of is er iets anders aan de hand? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Goedemiddag frummers, Gewerkt, Gisteren van 18.00 tot 22.00 Vanmorgen van 7.00 tot 15.30 Moe, nog steeds gestrest Blijft allemaal nog zo nieuw, en hectisch Lijkt wel of ik het nooit echt leer, en inzicht krijg. Een zware verpleegafdeling valt niet mee, om de werkzaamheden onder de knie te krijgen. Tenminste, voor mij niet dan. Die jonge meiden, hebben alles zo door. Nou ja, niet klagen maar dragen he. Ik drink niet, maar om nu te zeggen, dat ik veel fitter ben.. Vanavond maar vroeg naar bed, en hopen, dat ik niet weer badend in het zweet wakker wordt, over de komende werkdag morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Nou, dat vind ik nu wel heel lief dat je dat zegt Hot. Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Rapi. je moet niet vergeten dat het ook erug wamme is hé? En dan kan het in het ziekenhuis niet zo zijn maar je krijgt toch een dreun als je weer op straat komt. En s"nachts drijf je je bed ook uit. heb je geen ventilatie voor s'nachts in je slaapkamer? Ik heb die altijd aan staan. Zodra het s'nachts meer dan 10 gr. is staat ie aan hoor. Slaapt veel beter. Zal je goed staan Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 ja hoor sproetje ik denk dat het je heel goed staat, en inderdaad laat maar zien wie je bent. Want die iemand is oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Nou Spud, wat ik me herinner van een meeting een paar jaar geleden, ben jij een mooie meid. Dus het zal je vast wel staan. Tof dat je dat durft. Rapilos, een beetje aardig voor jezelf zijn Je doet het toch maar mooi en leert ook heus een heleboel. Je kunt ook aan het eind van elke dag kijken naar de dingetjes die goed gingen en wat je wel hebt bijgeleerd. Mensen ik heb vakantie. Joeperdepoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Kun je het een beetje uithouden met de wamme Bol? Niet in de vijver springen, daar schrikken de vissen van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Ja hoor Kate, ik werk s'ochtends en s'middags houd ik het rustig. En de hele dat die ventilator aan. Dan houd ik het wel uit. En jij, kun jij een beetje tegen die warmte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Ik kan er wel tegen ja. De slaapkamer kunnen we 's avonds goed doorluchten, dat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Ga je nog iets leuks doen met je vakantie Kate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Jazeker. Al hoef ik niet per sé iets speciaals te doen om het fijn te hebben. Slapen zonder wekker, rustig opstaan en ontbijten, beetje rommelen in en om het huis. Boeken lezen. Dat is vrijheid. En erop uit is ook leuk. Go with the flow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Heerlijk voor je Kate, even geen verplichtingen hé? Zo ik ga even doesjen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Eigenlijk heb ik het op mijn vrije dagen en middagen net zo fijn. En mijn werk waardeer ik ook. Daar maak ik ook fijne dagen mee, net als dat omgekeerd de vrije tijd ook wel eens zijn moeilijker momenten kent. Het is ook maar of je een beetje vrede kunt sluiten met jezelf en het leven van alledag. Maar wel lekker hoor, vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Hoi allemaal, Ik leef nog wel hoor, maar zit met mezelf in de knoop. Wil graag lezen maar kan niet lezen, niks neem ik op, daarom kan ik dus ook niet antwoorden. Laat me maar even. Mijn schoonvader is uit het ziekenhuis en in een verzorgingshuis geplaatst. Ik praat heel veel met 1 broer en mijn zus, de andere twee broers reageren niet eens op mails van mij. W d`r hoofd loopt ook om, logisch met haar vader. We praten wel maar ook bij haar blijft niks hangen. Ik zei gisteren, dan kom je morgen maar eten. Had alles in huis gehaald en was er mee begonnen, toen heb ik voor de zekerheid maar even gebeld, en ze wist nergens van. Ik hou toch wel van haar, al ruim 18 jaar. Nu afgesproken dat ze morgen komt eten en ze heeft het zelfs op haar kalender gezet. Zo leef ik momenteel even in het rond. Ya van harte met je verjaardag. :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Laat me maar even worstelen, doe ik al 40 jaar. Hoop er positief uit te komen. Liefs voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 Appie, sterkte en liefs voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2013 lieve Albert:present: je hoeft hier niets je mag alles. liefs voor jou en W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden