albatros Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 doe 'm nog eens open vandaag goeie morgen!! vandaag dag 49 en weekend voor de deur ... mooi wat krijgte een mens toch veel gedaan zonder katers suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Goede morgen Albatros en lateren Ik heb koffie gezet en thee, cola staat in de koelkast. DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Goede morgen op deze stralende ochtend luitjes. Fijn dat je al koffie en thee hebt gezet Albert. Ik zie dat jij en ook Albatros al weer weg zijn.. Gaat hartstikke goed he Albatros? En ik hoop dat Albert stukje bij beetje, hoe klein de stappen ook zijn, wat meer rust vindt. En dan moeten we de kamer maar even versieren, slingers ophangen voor Harrie. Ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt Har, genieten van deze mooie dag. Van harte. En ik weet niet of dubbeltje nog wel eens meeleest, jij uiteraard ook een fijne verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Jij ook een goedemorgen Mamam Nog maar even genieten van de rust vandaag dus, morgen ladingen kleren wassen en zo... mIsschien vanmiddag nog even lekker in de tuin een uurtje slapen om het tekort van vannacht in te halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Hihi... klopt, maar ik was al wel een dik uur mijn bed uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Jemineetje, je hebt er wel gigaslingers van gemaakt he Mamam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 goeiemorgen frummers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Ik ben dus inderdaad laat: ik zie Jane al in de vestibule staan, hahaha, dan ben ik laat... Jij ook een heel goedemorgen Jane:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 of ik vroeg he, kan ook hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 oh ja harry: van harte man; echt terrasjesweer op jouw verjaardag, dus gooi er maar een 0%tje tegenaan vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 ja MaMi hoe raad je het zo:D eerst hier in de thuishaven en dan naar het strand vanavond uit eten met de bubs. en als we geluk hebben is onze vriend van 86 erbij, die heeft een hersentumor en ik ben bang dat het een afscheid wordt, als hij al sterk genoeg is om te komen. Dus een mooie dag met een "zwaar"momentje denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 nee ik sportte altijd al veel, maar gespierd elastiekje niet hoor ook gewoon iemand met overgewicht:$ ik ben na het stoppen wel beter gaan sporten meer relaxed, minder bewijzen en meer wat ik echt leuk vind. Zit nu op 3 volleyclubjes. Dus wel iets van alles of nix, maar dat had ik al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Je hebt gelijk Mamam, ik was inderdaad laat. En volgens mij is jane inderdaad een gespierde elastiek, kan gewoon niet anders. Jane, ik hoop dat jullie een heerlijke dag zullen hebben. Hoop dat jullie vriend toch kan komen. Dat zou mooi zijn, hoe moeilijk het afscheid nemen ook zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Spekkies geloof ik Maman, bergen spekkies... Maar ik ga er ook vandoor. Ik ga mijn tijd goed gebruiken vandaag. Loop tenslotte ook al een uur achter.... Mensen maak er iets van. het is maar 1 keer 19 juli 2013 tenslotte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 ik lust gewoon alles:P en daar héél véél van. en dan zijn spieren natuurlijk zwaarder dan vet he. Von dat afscheid dat weten wij, niet hij hij wil alleen over leuke dingen praten ging al nooit in op de zwaardere dingen in het leven, dat kan hij gewoonweg niet. Extra zwaar dus voor zijn vrouw, die iets van 25 jaar jonger is. Voor haar is dit een vreselijke tijd. Hijzelf schijnt heel verward en fragiel te zijn. Maar het is fijn voor ons ook; er wordt een laatste groepsfoto gemaakt, het weer is mooi en hij komt nog eenmaal aan zijn geliefde strand. Vorig jaar rond deze tijd kon ik hem niet eens bijhouden op de fiets hij liep de steile trap van strand de duinen in nog op als een jonge gazelle. Maar hij heeft een prachtleven gehad; wie sport er nou intensief 5 a 6 keer per week als hij de 86 al heeft gehaald? Zo wil ik ook oud worden. En dan mag het einde ook wel snel gaan. Nou een beetje zwaar op de vroege morgen, maar ergens is dit ook niet zwaar hoor. Alle facetten van leven. Eerst de zon maar:rose: fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Hier gaat alles zijn rustige gangetje. Week 6 adb is afgesloten en vanmorgen begon mijn 7e adb week. Heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken. Veel strijd hoef ik niet te leveren, het gaat eigenlijk heel gemakkelijk, af en toe een gremlinnetje maar die krijgt geen kans, hier ben ik de baas! Hoe het komt dat het zo, relatief, gemakkelijk gaat? Nou, dit is voorwaar niet mijn 1e poging, ik ben al wel 100 keer gestopt. Ik denk nu dat die jarenlange strijd mij tot hier heeft gebracht, dat ik het nou eindelijk wel kan. Alert zal ik blijven, levenslang nietwaar ( hier spreekt een ervaringsdeskundige), ik weet dat ik niet kan drinken, nooit meer. Dat is wel een rare gedachte. Wat mij wel eens zorgen baart is het feit dat het zo gevaarkijk, zo linke soep, 1 glas is zooooo vlug gepakt, split second nietwaar? Afijn, ik doe stille voort (mooie uitspraak van iemand? van het jaarpact) en ben oprecht gelukkig met mijn adb zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen:rose:DAGPACTAlbertLytsemirandaAcerfijne dag:present:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Voor Jane, voor Lytse, voor Hot zeker en nog voor zovelen hier: ik lees jullie wel, ben ook echt met jullie begaan maar ik heb nou eenmaal moeite met reageren/mezelf op het web blootgeven. Jullie verhalen: soms is er herkenning, soms ook ben ik geschokt door de ernst/zwaarte zoals b.v. bij Hot. Bolletje kan dan zo mooi, weloverwogen, reageren. Ze blijft volkomen zichzelf maar geeft wel zinvolle raad. Jaloers ben ik op........................Jane. Die kan zomaar naar het strand, nou ja zeg, heb je 't dan voor elkaar? Wie ik mis is Gula, hoe zal het met haar gaan? Iemand iets gehoord? Nu ga ik fietsen, het is nog lekker, straks te warm...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Goeie morgen. Ikke heu heb me verslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Goedemorgen Even binnen om Harry en Druppeltje te feliciteren Druppeltje voor jou een grote bos :present: :present: :present: :present: voor op je nieuwe keukentafel en als je geen nieuwe hebt dan maar op je oude tafel in een vaas Har, jij ook een hele fijn met je familie :sun: :sun: Ik ruik gebraden kip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Dat rook ik MamaMia jouw gebraden billen zeker nou, kan ermee door hoor hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Voor iedere bil dan een ik hou wel van jouw billen en van mijn Snoep blijf je af mine, mine, mine Ik trek ook de wijde wereld in naar de Ldil en dan naar mijn zus die met gebroken neus thuis zit oorzaak: drank! Ja echt, op haar plaat gegaan afgelopen weekend en dat terwijl ze eigenlijk nooit dronken is 1x en meteen tjakka! Zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 DAGPACT Albert Lytse miranda Acer Lydia fijne dag:present: quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Had jij ook ontwenningsverschijnselen Hot toen je stopte met baclofen? Bibberen enz? Het schijnt wel te ontspannen heb ik geloof ik ooit ergens gelezen. Goh ik heb me toch een partij dorst, niet te filmen. Geen trek in alc hoor, maar ik heb besloten om i.p.v. 2 ltr. bitter Lemmon per dag eens wat meer aanmaak limo te gaan drinken. Ook wil ik meer fruit gaan eten ( doe dat nooit). Wel sapjes. Heb nu nectarines, een mango en bananen gekocht. Dat laatste deel ik met Olle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2013 Originally posted by: MamaMiaDe laatste keer was ie wel niet zo lekker meer . Volgens mij hebben ze het recept veranderd.quote> Nee die dingen worden oud Mima, die raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt. De kerk heeft z'n langste tijd gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden