Spring naar bijdragen

donderdag 1 augustus


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 62
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marika voor jou een uitspraak van mijn lieve mums die ik nog steeds in eren houdt.

Roddelen ze over jou? Rust een ander eens. :)

Maw, je gunt een ander die het nog minder kan hebben dan jij een beetje rust. ;) Roddelen word er toch wel gedaan. Anders kan de mens niet bestaan. Dus geeft toch een beetje rust, althans mij wel altijd, dat je door de frustisch toch nog een ander ontlast.

Dus hebben ze het over mij, heeft een ander rust. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Wijfie: jammer, maar gedane zaken nemen geen keer!

Zorg dat je verder niets meer in huis heb meis, want je maakt het jezelf er moeilijk door.

Nu weer opnieuw gaan tellen! Zet je je morgen op het dagpact, of is het nu helemaal klaar met de drank?

Ik heb verder niet zoveel te melden. Heb het droog gehouden. Ben moe en zweterig, net als iedereen. Doe morgen rustig aan allemaal en ik hoop dat we een beetje kunnen slapen!

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Gisteren ben ik naar een groothandel geweest. Zet mij in zo'n grote hal en ik wil nooit meer weg. Ik weet niet wat ik met supermarkten en dus hele grote groothandels heb, maar ik vind het fantastisch. Klein hemeltje op aarde.

Ik kon de wereld aan eten krijgen van de persoon die mee was, maar ik wil dat niet. Ik kan best voor mezelf zorgen en zelf eten kopen. Maar het was wel lief bedacht.

Vandaag ben ik naar de uitkeringsinstantie geweest. Een meid van mijn eigen leeftijd riep me op. Ze kunnen veel zeggen van mijn leeftijdsgenoten, maar mensenkennis hebben ze wel. Of misschien wel bewijsdrang. Hoe dan ook, ze prikte zo door me heen. Dus ze heeft me duidelijke punten meegegeven waar ik aan moet werken. Tja, afspraken zijn het niet, want ik was het er niet mee eens, maar het is wel eens goed om wat opgelegd te krijgen.

Nu 'lekker' slapen. Heb besloten maar weer op de bank te gaan slapen. Anders kom ik nooit in slaap met die hitte van mijn dekbed (die moet over me heen en op de bank kan ik zo slapen).

Droog. Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Marika
Je praat jezelf heel veel tegen in een berichtje Madeleine. Was je nu gisteren onder invloed of niet?quote>


Goedemorgen!

Heerlijk geslapen op de bank.

Wilde niet meer reageren in de draad van gisteren, dus dan hier maar even. Marika, wat bedoel je?

Fijne dag iedereen!


Ik lees een vraag van marika
een vraag van jou om uitleg;
die is nog niet beantwoord Madeleine
maar je neemt er een voorschot op
door Marika als excuus te gebruiken om te drinken
Dat is zoiets als: je noemt me een dief dus ik ga maar stelen ook,
alleen vul jij een beschuldiging in die er niet is.
jammer meis.
Jij drinkt en jij bent verantwoordelijk.
Jij kunt ook anders en dat weet je, toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...