bolletje Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Nou Sowhat dan moeten we het gauw nog eens doen. Ik vond het ook erg gezellig. Trouwens dat vind ik hier vanavond ook, en vooral onze Ap. Volgens mij heeft die hete peper z'n mond wat meer los gemaakt. Hartstikke fijn Ap. Wijfie ik zag gisteren dat je je op sommige momenten wat alleen voelde, eergisterenavond, viel je soms ook ineens stil. Maar ik heb dat soms ook hoor, dan lijkt het net of ik me even in mijn eigen wereldje wil terug trekken omdat ik het gevoel heb dat ik dan niet even mee kan gaan met een gesprek.. Dan duurt nooit erg lang hoor maar net genoeg om er weer bij te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Originally posted by: MarikaMijn opgeluchte smiley was voor Jopie en de rest van het bericht voor jou Wijfie. Ik kan nog steeds niet wijzigen, moet dan opnieuw inloggen.quote> Dat is ook vervelend Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Originally posted by: bolletjeTrouwens dat vind ik hier vanavond ook, en vooral onze Ap. Volgens mij heeft die hete peper z'n mond wat meer los gemaakt.Hartstikke fijn Ap.quote> Zei ik toch al?Neem nu nog even een bakkie yoghurt tegen de hitte;)Ik kan nu ook buiten gaan staan want komt in Hilversum met bakken uit de lucht ineens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 en na de yoghurt naar bed. truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Dag allemaal, De dagdraad in vogelvlucht gelezen en ik hoop volgend jaar ook te kunnen komen, met zonnehoedje! Allereerst Alf van harte gefeliciteerd. Een reuze bos bloemen voor je en nog vele gezonde jaren. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: @ Marika: geweldig dat je een baan hebt. Het begin is er! Veel succes. Vandaag is ons nichtje van 9 gekomen om een paar dagen te logeren. Vanmiddag zijn we naar de pleegkleinkinderen geweest, want ze kenden elkaar nog niet. Het was eerst even aftasten, maar iedereen had het enorm gezellig. Ik had tegen haar gezegd dat ze het moest vertellen als ze naar huis wilde, maar om half zes heb Ãk het sein gegeven. Vooral de baby van 14 maanden was top. Ze mocht hem voeren! Vanavond hebben we de kat van de buren bezocht, want die vindt ze helemaal het einde. Iets lekkers meegenomen en ze heeft hem geborsteld; piano gespeeld, kortom de dag vloog om. Donderdag gaat ze weer weg en tot die tijd zullen jullie me weinig zien dus. Welterusten allemaal en de zieken van harte beterschap. Tot morgenavond en ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Wat ik nog niet gezegd heb en wat ik toch even wil zeggen, is wat voor positieve werking die meeting gisteren op mij gehad heeft. Ik kwam gisteren namelijk thuis en had weer een mail van iemand die de afgelopen weken alleen maar kan zeggen hoe geweldig slecht ik ben en irritant en dat ik nooit iets goed doe. Meestal raakt het me wel heel erg, maar nu moest ik er eigenlijk heel hard om lachen. Ik dacht, jij vind dat misschien maar ik geloof dat anderen daar toch anders over denken En toen was ik er eigenlijk helemaal klaar mee, eindelijk klaar mee! Heb maar een mailtje gestuurd dat ie maar een andere pispaal moest gaan zoeken omdat ik totaal geen behoefte heb aan vrienden die geen respect voor me hebben. Zo zie je maar, wat voor uitwerking complimenten kunnen hebben. Haalt je eigenwaarde omhoog. Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Trusten mensen tot morgen. Ik ga een dagje naar m'n broer en zijn dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Denk dat ik morgen maar eens een lijstje ga maken van alle spijtoptanten en mensen die zeggen wél op de volgende meeting te komen. Hebben we zo weer een gigameeting Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hé die Dylan! Eindelijk Tuus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Er was een optie om met een paar lui op het water te gaan varen... Misschien dit jaar of deze zomer nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 De dagdraad is weer opgeleefd door de meeting! Leuk om te lezen. Droog. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Fijne dromen Madeleine Vind het wel tof al die positieve reacties van de thuisblijvers. De vorige keer was het toch, houd aub je mond over de meeting want wij vinden dat super irritant. Thanks voor jullie mede enthousiasme dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Even maar weer inloggen dan... Nee Spud, ben nog steeds niet weer thuis. In Twente blijven hangen. Morgen maar verder denk ik. Wat is dat met dat varen? Als meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Dan overtref jij dubbel en dwars de kmters die ik gemaakt heb. Nee, een stelletje mafkezen tussendoor. Voor een meeting moet je anders wel een heel grote boot regelen. Want wie wil nu niet mee met een boot? Ik ga ook slapen. Fijne dromen Dylan en Bailey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Heb ik dan zeker gemist. Jij ook sweet dreams Spudje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Nog even weer snel terug. Even mijn persoonlijke mening; Ik zou niet weten waarom ik negatief zou moeten zijn over een meeting waar ik zelf niet bij was. Ik vind het juist top om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, dat het klikte en dat het gewoon geslaagd was. Al willen jullie er nog maanden over na praten, be my guest, want dan zegt het in ieder geval dat het echt geslaagd was. Nu echt weg! Noodweer is hier eindelijk, dus dat wordt lekker slapen! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 ik sluit me bij Madeleine aan. ik word er zelf ook vrolijk van! weer een droge dag in da pocket. slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden