Dylan Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 De waarde van die 2 maanden zou ik zeker niet onderschatten Hanneke! Gefeliciteerd daarmee. En trouwens, zo raar is die kronkel helemaal niet. Het kronkelt weliswaar bij iedereen weer anders maar bijvoorbeeld het "jaarpact" drijft toch ook op dezelfde kronkel. Op enig moment ontstaat er iets van waarde. Hoe je daar komt maakt niet uit. Wat die waarde is ook niet, zo lang die waarde maar hoger ligt dan de waarde van het eerste glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Goedemiddag allemaal, Nichtje is weer naar huis en ik heb geslapen, dus verder met de rest van de dag. @ Spud: ze wilden je kennelijk de rest van de organisatie ook in de schoenen schuiven? Dat is wel een beetje veel! Heb je nog wel die kleding uitgezocht? Zijn er echt geen andere mensen dan zijn vriendin en jij? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 @ Hanneke: goed joh, alweer twee maanden! Was jij het nou die geen slingers wilde? Voor alle zekerheid maar een groot boeket bloemen! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: @ Hannah: fijn dat er thuiszorg geweest is. Ik hoop dat jullie vanavond een goede regeling kunnen treffen. Ik weet niet hoeveel verzorging jij nog nodig hebt en wat je kinderen je kunnen bieden. Zij zullen ook wel een baan hebben of een opleiding volgen. Sterkte met alle naweeën. @ Spud: als het niet goed voelt, ben ik blij dat je niet gegaan bent! De levenden gaan voor de doden, zeg ik altijd. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Trijsje en Mammamiek zoeken een maatje en ik weet niet of Marika inmiddels al een maatje gevonden heeft. Heeft er iemand belangstelling en de mogelijkheid? Nu weer een was in de machine stoppen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ine180254 Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hallo ik ben nieuw hier en heb me net aangemeld ik weet niet precies hoe dit werkt.en vraag me af of ik wel goed zit hier in de berichtjes hierboven wordt niet over alcohol probleem gesproken In iedergeval een fijn avond gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ine180254 Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hallo allemaal ik weet niet hoe dit precies werkt ik probeer eerst eens wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hallo Ine, Ik denk dat je je geboortedatum bij je icoontje hebt. Is dat de bedoeling, of wil je als nickname Blub gebruiken? Je bent nu in de virtuele huiskamer. Hier wordt over van alles gepraat. De reden daarvan is dat we elkaar ook een beetje willen leren kennen en soms gebeuren er vervelende dingen, die we beter hier kunnen vertellen (wel versluierd, want dit is een openbaar forum) dan de stress weg drinken. Er is ook een draad "wie is wie". Daar kan je jezelf voorstellen en "Zoek een maatje" waar mensen een maatje zoeken. Ik vond het eerst ook erg verwarrend en was nog nooit op een forum geweest. Langzamerhand krijg je het wel door en als je iets niet snapt dan vraag je het gewoon. Als je een privé bericht naar iemand wil sturen kan dat door rechtsboven in het bericht op het icoontje naast de printer te drukken, dan kan alleen die persoon het lezen. Goed begonnen hoor. Een kind met borderline zal niet meevallen. Hoe oud is ze? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hi HTS, Toch vind ik het best goed dat ze ingaan op natuurvriendelijke methoden e.d. Wie weet wat voor gekke vragen ze langs horen komen! @ Spud: ik ben zuinig met hartjes e.d. en geef ze alleen als ik het echt meen. Ik vind dat je gelijk hebt dat het heel anders voelt als je de persoon in kwestie in de ogen hebt kunnen zien. Daarom vond ik het ook zo jammer dat ik niet op de bijeenkomst kon zijn. Vorig jaar was ik er wel. Hopelijk volgend jaar beter! @ Nikky: gewoon hier schrijven en als je ergens mee zit helemaal. Dat geldt ook voor Ine. Vanzelfsprekend als het over (problemen met) drank gaat! Dat is ons algemene kenmerk tenslotte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Dat wordt drie op een rij! Ine op "Zoek een maatje" zoekt Trijsje ook een maatje. Ze is pas gestopt. Misschien hebben jullie iets aan elkaar? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hallo allemaal! Allereerst, welkom Ine! En speciaal voor mijn leeftijdsgenootje een en een , goed dat je zo voor je zelf kiest meid! Helaas heb ik nog geen tijd gehad om mijn week droog te vieren met de eitjes van Bol, we hebben besloten ze van het weekend bij de BBQ te maken. Net als de eiersalade en de knoflookboter (als je het doet, doe het dan goed en mijn voordeel is dat ik toch geen mate kan houden ) Ik ben verder bloednerveus! Vanavond mijn eerste NA meeting, als ik maar durf, ben er misselijk van. Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Iedereen weg? Dan tot vanavond! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Lytse, ik wil er nog eens goed over nadenken, maar misschien hebik ook iets aan een maatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ik ben er nog Lyts! Ik kan wel wat van je altijd lieve en wijze woorden gebruiken Nikky, een maatje is echt fijn, heb je al een oproepje geplaatst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Goeie avond mensen, ik ben lekker vroeg thuis. We hebben het druk gehad, en ik heb van iemand waar we 2 kittens bij af moesten leveren 4 algenetertjes gehad. Daar heb ik de hele middag mee rond gesjouwd. Iedereen vroeg "wat heb jij daar in dat potje zitten"? "Vleesetende visjes dus kijk maar uit:P" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hihi Bol, lekkerrrrrrr! Ik heb je eitjes nog niet gemaakt, geen tijd voor gehad, maar van het weekend gaan we alles maken voor bij de BBQ, onwijs bedankt voor de recepten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Mensen please, ff serieus, ik heb geen benzo's en ik ben zo nerveus voor vanavond, moet ik wel gaan? Ga bijna over m'n nek van angst. De onrust is killing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 GAAN Lies:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hots, je hebt gelijk, maar ik heb ff het gevoel dat ik mezelf niet kan zijn zonder alco of pillen. Alleen maar een bang musje op zoek naar een uitgang. Ik weet het, dit is een stom probleem, er spelen veel ergere dingen op het forum, maar ik ben het gewoon niet gewend na 15 jaar benzo's of alco helemaal NIETS (opde Campral na natuurlijk maar die wrekt nog niet)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Graag gedaan hoor R.L. het gaat zeker smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Wat is NA Lies? En voor Spud geen emotiecon... ha, ha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ben zelf niet zo`n held en las op internet dat als je ergens bang voor bent het niet uit de weg moet gaan maar juist moet opzoeken. Ik ging het altijd uit de weg dus, tot 3 weken geleden. Heb al mijn moed bijelkaar geschraapt en met degene gepraat die mij een geestelijke terugslag gaf. Het heeft mij goed gedaan en was trots op mezelf. Wat is NA Lies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Spud, ik ben trots op je. Je speelt verdacht veel met icoontjes nu;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Bedankt Appie en leeftijdsgenootje! Ik moet van mezelf ook gaan, dan kom ik me vanavond laat echt supertrots droog en helder afmelden en ben ik idd trots (als ik die lui niet ondergekotst heb )! Ap Hots Leeftijdsgenootje (gheheheheh) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Maatje, het is een groep waar alle verslaafden zitten, van alci's, tot gebruikers van GHB, Coke, Heroïne, Benzo's. En Spuddie wordt overrompeld door roosjes en hartjes, want ze is er nu aan gewend, hahahaha (die is idd het leukst) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ik denk dat ze wel wat gekots gewend zijn ja , anders doe ik het met alle liefde even voor En thanx LG (anders moet ik steeds dat lange woord typen) (maar nu heb ik nog een langere zin getypt) (goh, ik ben echt nerveus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden