AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 Dank je wel voor de reset van het nummer Die vind ik ook gaaf. Waarom ben je boos en verdrietig Spud? Hou het dan bij mij, en betrek er niet anderen in mee
Lytse Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 Dag allemaal, Ik kom me even droog afmelden. Het was ook niet mijn dag, maar morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen! Slaap lekker allemaal. Lytse.
Lenie Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 Originally posted by: wijfieHoi Lenie...dat is een tijd geleden!Hoe is het?quote> goed meid...heel goed..en lekker druk.slaap lekker Lytse
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 Sorry Spud, ik moest je van mezelf de vraag stellen qua drank. Vroeger was ik al uitgelogd. Komt nog een tweede bij en dat is vertrouwen. Als Will mij belt en ik heb al 2 flessen op, weet je hoe ik dan praat? Nou met dubbele tong natuurlijk. En dan vraagt ze "zit je lekker in te nemen?" Nee hoor zeg ik dan. Jouw manier van reageren, nee was geen reageren, je plaatste een bericht. Doet me vermoeden dat je drank op hebt, en dat je drank op hebt is jouw keus. Ik mag je er niet minder om. Jammer dat je niet meer aanwezig bent, je leest wel terug hoop ik, en anders vertel ik je het wel op een andere manier. Als het je zo dwars zit, wat is er mis met het spijt me? Liefs Appie Sorry Frummers, dit moest even op de draad.
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 Toestanden bij jouw Wijfie:heart: hè, hou je haaks hoor
Lenie Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 niet zo mooi wijffie...duurt al een tijd he? hoi AR.. alles wel? ben een tijd niet geweest, had het druk met mn opvanghond...die nu niet meer mijn opvanghond is, maar mijn hond:D
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 Haha Lenie:heart: Doet me goed, jouw hond, jij hebt ook gevoelens waarschijnlijk;) Of is het anders gegaan?
Lenie Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 ik ben stapelverliefd op hem... vanaf dag 1 al...kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem weer weg te doen
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 Ik ga naar bed nu truste allemaal:lips: tot morgen
bolletje Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 Mensen ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust en tot morgen weer. Lenie verliefd is altijd fijn, zeker als je dat op je eigen hond bent. Je wordt nooit afgewezen en hij is nooit kwaad op je. Wat wil je nog meer, een betere partner kun je niet hebben.
Lenie Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 helemaal waar Bol...het is ook zo'n blij ei. en hartstikke waaks . ook ik ga naar mn bed toe.. heb weer buikpijn. dat is nog niet weg...gaat wel al beter. dag peeps... zal wat vaker komen truste
lady jane Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 Wijfie, sterkte meis voor jullie:present: slaap lekker frummers:lips:
Runningliesje Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst 10 augustus 2013 Lenie! Wat heerlijk dat je er weer bent! Zoals ik je al had gezegd op FB werd je echt gemist. Ik ben zo blij dat je goed gaat lieverd! Ik heb Jopie een PB gestuurd. Ik lig weer eens wakker, maar neem om eerlijk te zijn ook niet echt de moeite om te gaan slapen, lig met de tv aan achter de laptop in bed. Manlief heeft mijn oordoppen en een ooglap voor, arme schat! Ap Wijfie Spud Hannah Lyts: En ik vergeet er vast een heleboel, super sorry, sterkte aan iedereen die het nodig heeft!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden