Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Gister ging ik naar een winkel om wat te kopen, stond er op de deur: In verband met vakantie zijn wij van 12 t/m 18 augustus gesloten. Heerlijk is dat toch, dat iemand gewoon even dicht gaat. Mijn dag was weer helemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Originally posted by: A3Rapilos, VM is op een gratis vlucht naar Alcatraz gezet, maar wilde daar zelf niet naartoe.quote> ??Bedoel je dat ze een ban heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Albatros, dat zijn de mooie overwinningen. Jij en anderen raken er op den duur wel aan gewend dat je niet drinkt. En zolang men niet al te bezopen is valt er met iedereen te praten is mijn ervaring. Dinsdag in de bios kwam het nog even ter sprake. Hoe lang ik al niet gedronken had. Nou de laatste keer dat ik een hele fles bier gedronken heb is toch al weer meer dan 2 jaar terug. Het is ook wel veel hoor een hele fles bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Hannah, als je een relatie bedoelt? Nee dankje, ik ben mn laatste ex nog niet te boven. Voel me voor het eerst van mijn leven happy single. En met de kinderen meer dan genoeg te stellen momenteel. Niet negatief gelukkig, maar het houdt me knap bezig en af en toe uit de slaap. Gelukkig heb ik mijn matje. Hoe gaat het met jou trouwens: las ik het goed dat er binnen 1/2 jaar flinke verbetering valt te verwachten? Fysio? Ik hoop het voor je! Wijfie, hoe bevalt jouw matje? je hebt nu ook veel aan je hoofd en ik kan me zo indeken dat jij je rust ook hard nodig hebt, ook in je bovenkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 En deze is speciaal voor VM: *verwijderd door de moderator Voor het vakantiegevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 DAGPACT Albert Lytse Agnieta lies Miranda Acer Willemquote> Nadia ondanks alle hartverscheurende zaken die hier voorbij komen, hoop ik dat iedereen er een mooie dag van kan maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Het lastige van teksten vind ik dat ik niet scrollen kan, want ik lees eerst om dan pas te ervaren of ik wel of niet wil reageren of gewoon met die tekst iets kan. Maar met linkjes kan ik wel scrollen; heb ik geen tijd of zin dan open ik ze gewoon niet en lees verder als ik wil. Soms open ik ze alsnog/later. Dus van liedjes plaatsen heb ik persoonlijk weinig last en er om bannen vind ik wel erg drastisch. Hoe is dat voor jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Jane, Ik open die liedjes zelden Interreseert me gewoon niet. Bovendien, is mijn computer zo goed beveiligd, dat ik ze vaak niet eens geopend krijg. Dus..ik scrol er ook gewoon overheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik heb daar zoals je ziet geen enkele moeite mee dat er (veel) links worden geplaatst. Het is natuurlijk wel zo, als er zo een heel lijstje staat, ik ze niet allemaal ga openen, gewoon omdat ik te lui ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 en als je ze wel opent, let je dan ook op teksten, want zo gebruikt Nien ze, om haar reacties op anderen te geven. maar ik mis die teksten zo snel, ben afgeleid door de muziek of idd ik open ze niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Maar als ik nieuwsgierig ben kijk ik wel even. Als hier niet al een radio of een ander deuntje speelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 ga goed dan hannah ik wens jou veel kracht om dit deel van je leven te dragen, lijkt me geen sinecure:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik weet niet wat er is, maar rust lekker Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 "Jaap heeft een ban" Dat mag niet, dat is om onze privacy te beschermen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Meestal luister ik niet heel aandachtig. Dan lees ik verder. Maar als er een goed filmpje bij zit ligt dat weer anders, dan kijk ik dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Je zou ook eens de film moeten gaan zien A3. Werkelijk heel mooi. Over Ry Cooder gesproken zijn plaat uit 2011 "Pull up some dust and sit down" vind ik ook erg goed. *verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ja, het is ook allemaal maar geneuzel hè, Agnieta, alsof we een stel kleine kinderen zijn. En als we zo behandeld worden gaan we ons er natuurlijk ook naar gedragen. Zo gaat dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Jaap, Je bent lekker aan het uitdagen Schoppen naar Tactive, en je idd. gedragen als een klein kind. Maar goed, dat is mijn mening Komt misschien omdat ik vroeger al het braafste meisje van de klas was:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Maar goed ik kwam eigenlijk om ook een stukje op het AA draadje te typen en heb me toch weer laten verleiden om hier te reageren. Dat stukje komt nog. Ik hobbel weer even verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Je, hebt gelijk Rapi, ik moet dat eigenlijk niet doen. maar er is altijd een verschil in wat we idealiter zouden moeten doen en wat we werkelijk doen. Bij mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik heb 0,0 last van die linkjes, klik ze niet allemaal, maar eentje heeft me zelfs zoveel gedaan (die van Jopie) dat ik de hele avond gehuild heb en goed dat ik maar daarna voelde! Ik snap niet dat het niet mag. Zolang je niemands privacy niet schendt, waarom niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Goedemiddag! Lag er gisteren al om 23.15u in, maar om 04.00u sliep ik nog niet. Wel moe, geen slaap. Mijn stuitje doet au. Zit te twijfelen of ik vandaag de skeelers wel moet onderbinden. Stel dat ik nog eens op mijn kont val? Dubbel au. Anderzijds, geen lichaamsbeweging is ook niet goed. Ik heb trouwens ook geen last van de linkjes. De meeste open ik niet en scroll ik langs. Soms ben ik benieuwd na het liedje achter de woorden en open ik hem wel. Meestal is het niet mijn soort muziek, maar dat maakt niets uit. Ik vind het in ieder geval geen retourtje Alcatraz waard. Fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Wijfie, ik wil jou even het beste wensen en dat jou zorg ook gewaardeerd wordt door je man. Ik heb wel eens het idee dat dat er wat aan schort bij jullie. Maar nu duidelijk is wat er zo'n beetje aan de hand is kan hij dat misschien makkelijker. Ik heb zelf gezien bij mijn moeder die zorg nodig had en mijn vader gaf dat. Mijn moeder kon soms dan toch flink kattig zijn naar mijn vader. Erg moeilijke situatie was dat. Toch denk ik dat mijn moeder de zorg wel gewaardeerd heeft, maar kon ze dat niet uiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Agnieta, wij blijven allemaal mensen en meestal varen we op de automatische piloot en gaat dat gewoon onbewust zo. Patronen zitten vaak diep ingesleten. Goed dat je ze in ieder geval herkend en er op terug kan komen. In plaats van bij je oorspronkelijke standpunt te blijven en je als het ware in te graven. Ik zat me daar ook onnodig pubergedrag te vertonen. En weet je wat nou het gekke is, is weet helemaal niet of het over de linkjes gaat. Dat is maar een aanname. Wel waarschijnlijk, omdat ze het wel eens aangekaart heeft. Maakt ook verder niet uit. Ik vind het wel jammer haar hier even niet te kunnen lezen. Dat wel. Want zo af en toe heeft ze toch best een frisse kijk op zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 A3, dat is inderdaad een dilemma, maar ook weer niet. Want waarom zouden we geen contacten kunnen leggen als we nuchter zijn? Het is uiteindelijk slechts een idee in je hoofd dat je dat niet doet. Ik heb ook tal van dat soort gekke blokkades hoor. Trouwens, gewoon naar een film gaan en daar van genieten is ook helemaal niets mis mee. Veel verder kwam ik met een paar bier op ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden